ارز دیجیتال

Crypto Ecoterra دوستدار محیط زیست با هجوم سرمایه گذاران جهانی به پلتفرم جدید Recycle2Earn – کمتر از 48 ساعت باقی مانده، 6 میلیون دلار جمع آوری می کند.

پروژه کریپتو دوستدار محیط زیست با نزدیک شدن به آخرین دور پیش فروش رو به رشد خود، سرمایه گذاری عظیم 6 میلیون دلاری را از سرمایه گذاران اولیه جمع آوری کرده است.

توکن $ECOTERRA آن علاقه سرمایه گذاران جهانی را برانگیخته است که به دنبال سرمایه گذاری در بزرگترین دارایی بعدی قبل از راه اندازی در مبادلات عمومی هستند.

آخرین دور پیش فروش: $ECOTERRA 100 برابر پس از لیست تبادل افزایش می یابد

$ECOTERRA از زمان شروع پیش فروش خود علاقه و حمایت قابل توجهی را به خود جلب کرده است و با موفقیت 6 میلیون دلار از هدف جمع آوری سرمایه 6.7 میلیون دلاری خود را جمع آوری کرده است.

دارایی دیجیتال در مرحله پیش فروش نهایی خود است و کمتر از 48 ساعت تا پایان آن باقی مانده است.

سرمایه گذاران تشویق می شوند تا توکن $ECOTERRA را با قیمت تخفیف 0.1 دلار قبل از عرضه در مبادلات عمومی با 0.12 دلار خریداری کنند، زیرا کارشناسان افزایش قابل توجهی در ارزش آن را پیش بینی می کنند.

چیزی که $ECOTERRA را متمایز می کند، تمرکز ذاتی پلتفرم آن بر تغییرات آب و هوایی، بازیافت و تولید است که انتظار می رود سود و ثبات قابل توجهی را برای توکن فراهم کند.

در همین حال، هیجان در بین دارندگان $ECOTERRA در حال افزایش است زیرا تیم توسعه ecoterra رسماً اعلام کرده است که در روز جمعه، 14 جولای، ساعت 10 صبح UTC در صرافی محبوب رمزنگاری LBank فهرست می شود.

علاوه بر این، $ECOTERRA در سایر صرافی‌های برتر مانند Bitmart و Uniswap V3 در همان تاریخ و زمان فهرست می‌شود.

اعلام این لیست‌ها به احساسات صعودی پیرامون توکن دامن زد و هیجان و انتظار را در بین دارندگان توکن تقویت کرد.

اکنون $ECOTERRA را بخرید

اکوسیستم سبز اکوترا با وجود روند نزولی بازار کریپتو در حال افزایش است

Ecoterra یک پروژه رمزنگاری غیرمتمرکز است که از فناوری بلاک چین و یک مفهوم نوآورانه بازیافت برای کسب درآمد (R2E) برای ایجاد انگیزه و تشویق افراد در مبارزه با تغییرات آب و هوایی استفاده می‌کند.

هدف این پروژه تسهیل بازیافت، تشویق افراد و سازمان‌ها به جبران ردپای کربن و پاداش دادن به اعضا با نماد بومی آن، $ECOTERRA است.

برای پذیرش و جذب سرمایه گذاران نهادی، ecoterra چهار ویژگی ضروری را ارائه می دهد – برنامه R2E، بازار افست کربن، بازار مواد بازیافتی، و نمایه قابل ردیابی ضربه.

برنامه R2E اعضا را قادر می سازد تا در فعالیت های سازگار با محیط زیست مانند تمیز کردن ساحل برای حذف پلاستیک های مستعمل، بطری های شیشه ای و قوطی ها شرکت کنند.

این برنامه می‌تواند ضایعات را اسکن کند و ماشین‌های فروش معکوس (RVM) را برای تخلیه زباله پیدا کند. هر مورد اسکن شده برابر با $ECOTERRA است.

بازار افست کربن اکوترا به افراد و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سبز که انتشار گاز را کاهش می‌دهند، انتشار کربن خود را جبران کنند.

این پروژه ها شامل کاشت درخت، توسعه انرژی خورشیدی و بادی، کمپین های آموزشی بازیافت و بسیاری موارد دیگر است.

هدف Ecoterra ایجاد یک بازار تجارت به کسب و کار (B2B) است که افزایش تقاضا برای محصولات بازیافتی را افزایش می دهد.

این اجازه می دهد تا شرکت های بازیافت و صنایع تولیدی بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، همکاری کنند و مواد بازیافتی را خریداری کنند.

تراکنش‌های موجود در بازار از طریق $ECOTERRA، $BTC یا fiat پردازش می‌شوند.

در نهایت، نمایه قابل ردیابی تاثیر به اعضا اجازه می دهد تا با سوابق سبز، انتشار کربن و مشارکت های مثبت خود در ساخت یک محیط سازگار با محیط زیست همراه باشند.

علاوه بر این ویژگی‌های کلیدی، تیم توسعه ecoterra قصد دارد از فناوری بلاک چین برای ایجاد نوآوری‌های مبتنی بر ابزار بیشتر برای تقویت جنبش‌های سبز استفاده کند.

محبوبیت و رشد بالقوه اکوسیستم اکوتررا بر افزایش ارزش دلار ECOTERRA تأثیر می گذارد.

در حالی که کمتر از سی ساعت تا پایان پیش فروش فزاینده کریپتو باقی مانده است، اکنون بهترین زمان برای ایمن سازی بزرگترین دارایی بعدی قبل از فهرست شدن در چند روز آینده است.

اکنون $ECOTERRA را بخرید
سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا