بازی

طبق گزارش‌ها، دنباله‌ی Assassin’s Creed Nexus از قبل در حال بحث و بررسی است

یوبی سافت هنوز به طور رسمی عنوان اولین بازی را اعلام نکرده است.


یوبی‌سافت به‌صورت همه‌جانبه در اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های Assassin’s Creed قرار می‌گیرد. چه عرضه Assassin’s Creed Infinity باشد، چه ورود پورت های VR مورد انتظار، طرفداران این سری به این زودی ها از نظر محتوا آسیبی نخواهند دید. اکنون، گزارشی ادعا می‌کند که یوبی‌سافت در حال بحث در مورد دنباله‌ای برای یک بازی Assassin’s Creed VR است که حتی هنوز عنوان رسمی ندارد.


طبق منابع Insider Gaming، یوبی‌سافت در حال برنامه‌ریزی دنباله‌ای برای عنوان آینده واقعیت مجازی با کد Project Nexus است. یوبی‌سافت حتی عنوان کاری «نکسوس» را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، و همچنین در رویداد Ubisoft Forward سپتامبر 2022 که Jade و Mirage را در کنار پروژه‌های دیگر فاش کرد، معرفی نشد. اما اگر این منابع دقیق باشند، یوبی سافت به وضوح مطمئن است که مورد توجه بازیکنان قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط: تاریخ فرهنگی چه کسی در Assassin’s Creed Mirage خواهد بود؟

این گزارش همچنین به ما اطلاعاتی در مورد توسعه Nexus می دهد، که قرار بود انحصاری Meta Quest باشد. به گفته منابع، این معامله از آن زمان به پایان رسیده است. این امر باعث می‌شود که یوبی‌سافت برای انتشار بازی بر روی هر پلتفرم VR دیگری آزاد باشد، اما Insider Gaming می‌گوید که با توجه به پایان یافتن قرارداد در زمان توسعه بازی، ممکن است این امکان وجود نداشته باشد. با این حال، این بدان معنی است که پورت های پس از راه اندازی امکان پذیر است.

ادوارد کنوی نگهبانان فرانسوی را بیرون می‌آورد

Nexus همچنین بخشی از سری بازی‌های Ubisoft بود که اخیراً درز کرده است برای سال‌های 2023-24، که شامل عناوینی مانند Avatar: Frontiers of Pandora، Skull and Bones و چندین عنوان موبایلی نیز می‌شود. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد Nexus نداریم، اما در آوریل 2022 فاش شد که نشان می‌دهد شخصیت‌هایی از عناوین قبلی AC در آن حضور خواهند داشت. علاوه بر این، طبق گزارشات، دارای 16 ماموریت با گیم پلی مخفی کاری ساده و همچنین دارای انتقال از راه دور خواهد بود.

سری Assassin’s Creed برای یوبی سافت بسیار ارزشمند است و احتمالاً به همین دلیل است که تحت تأثیر لغوهای اخیر اعلام شده قرار نگرفته است. در مورد عنوان VR، ما نگاهی اجمالی به این داشتیم که زمانی که یک طرفدار Assassin’s Creed 2 را در VR بازسازی می‌کرد، چگونه به نظر می‌رسید. گیم پلی آن به همان اندازه که انتظار می رفت معده بود، که امیدواریم در مورد Nexus چنین نباشد.

بعدی: از شما التماس می کنم که Metroid Prime Remastered را با کنترل حرکت بازی کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا