برنامه نویسی

Neurodivergent Talk: محل کار شما چه استراتژی هایی را برای دسترسی بیشتر به گردش کار برای کارمندان اجرا کرده است؟

سلام به همگی!

ما یک قسمت جدید پادکست CodeNewbie داریم که فردا در مورد تفاوت عصبی منتشر می‌شود و فکر می‌کنیم این یک فرصت عالی برای بحث در مورد شرایط در محل کار است!

در اینجا پیوند ما به جایی است که می توانید قسمت جدید پادکست ما را که فردا با مهمان ما پخش می شود، پیدا کنید فرانکی نیکولتی!

برای کسانی که آشنا نیستند، نورون‌واگرایی یا تنوع عصبی یک چارچوب غیرپزشکی است که برای توصیف افرادی استفاده می‌شود که تفاوت‌هایی در عملکرد شناختی/مغز نسبت به سایر افراد دارند. این اصطلاح پیرامون جنبش حقوق اوتیسم و ​​مدل اجتماعی ناتوانی ساخته شده است و می تواند برای توصیف افراد مبتلا به اوتیسم، ADHD، اضطراب، OCD، نارساخوانی و سایر ناتوانی ها و شرایط یادگیری استفاده شود.

بنابراین، سوال من از همه شما برای افراد عصبی من (و همچنین عصبی) است – چه امکاناتی در محل کار یا در جریان کاری خود دارید که به شما در کاهش فرسودگی، تحریک بیش از حد و غیره کمک می کند؟

برای خودم، به عنوان یک فرد مبتلا به OCD و ADHD، یک سری استراتژی های مختلف دارم که از آنها برای حفظ بهترین احساسم استفاده می کنم. من آنها را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت و دوست دارم آنچه را که دیگران در بحث مفید می یابند بشنوم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا