بازی

The Portal Pile در Minecraft Legends

Portal Pile اولین مورد از بسیاری دیگر از Lost Legends است که در Minecraft Legends آمده است. این Lost Legends قرار است برداشتی متفاوت از نحوه انجام بازی باشد. آنها اساساً چالش های کوچکی هستند که پاداش هایی مانند لوازم آرایشی را برای شما به صورت ماهانه ارائه می دهند. و دانلود آنها کاملا رایگان است.


مطالب مرتبط: Minecraft Legends: Every Unit, Rankedدر Portal Pile، شما موج پس از موج پیگلین ها را خواهید گرفت. شما وظیفه دارید از یک دهکده دفاع کنید که توسط سه پورتال Nether احاطه شده است که انواع دشمنان را تولید می کنند. پس از 20 موج، شما Portal Pile را تکمیل کرده اید و حق افتخار کسب کرده اید، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

8 بازی Co-Op

ساده ترین راه برای تکمیل Portal Pile این است که آن را با یک گروه انجام دهید. شکست دادن امواج پیگلین به تنهایی می تواند کار دلهره آور باشد. اگر کمپین را با سه نفر دیگر انجام دادید، از آنها دعوت کنید تا بازی Lost Legend را انجام دهند و ببینید که دفاع شما به ندرت نقض می شود.

داشتن چند نفر به هر سه پورتال اجازه می دهد تا تماشا شود و سپس یک شناور برای انجام کارهای دیگر. آنها می توانند به دفاع از یک منطقه کمک کنند، روی جمع آوری منابع کار کنند یا به سادگی در اطراف نقشه حرکت کنند تا اطلاعات را به بقیه شما منتقل کنند.

7 فواره را تقویت کنید

دیواری از برج های پراکنده فواره را در Minecraft Legends احاطه کرده است.

چشمه هدف اصلی است. در حالی که دفاع شما در لبه بیرونی دهکده می تواند این کار را انجام دهد، همیشه داشتن یک نسخه پشتیبان ایده خوبی است. اگر فواره نابود شود، ضرر می کنید. ساده است. پس آن را به شدت تقویت کنید.

چند لایه دیواری که از آن بیرون می‌روند اضافه کنید، و آنها می‌توانند به عنوان آخرین خط دفاعی عمل کنند. یک سوله نجار را در نزدیکی خود قرار دهید تا تعمیر دائمی دیوارها و خود فواره انجام شود، و کوچکترین راه اندازی می تواند به شما زمان کافی برای جمع آوری مجدد و نجات از ضرر بدهد.

6 تخمگذارها را نزدیک هم قرار ندهید

در Minecraft Legends، چهار واحد تخمگذار در خارج از دیوار دهکده ای نزدیک به هم می نشینند.

Spawners برای ایجاد واحدهایی که شما به جنگ هدایت خواهید کرد مفید هستند. اما آنها هدف دیگری دارند. شما می توانید از اسپونرها به عنوان یک ابزار حمل و نقل ارزشمند استفاده کنید، زیرا در هر تخمگذار گزینه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام واحدهای تخم ریزی شده خود را به آن مکان خاص فراخوانی کنید.

مطالب مرتبط: Minecraft Legends: All Starter Hero Skins، رتبه بندی بر اساس ظاهر

اگر هر تخمگذار را دقیقاً در کنار یکدیگر قرار دهید، مناطق زیادی را پوشش نخواهید داد، بنابراین در عوض، آنها را در سراسر نقشه پخش کنید. اگر پیگلین‌ها به یک نقطه فشار می‌آورند و شما باید سریع به آنجا برسید، ممکن است نتوانید تمام نیروهای خود را در راه بدست آورید، و اگر یک تخم‌ریز در نزدیکی شما باشد، می‌توانید کل ارتش خود را در عرض چند ثانیه به آنجا برسانید.

5 به هم ریختن مسیرها از پورتال ها

ساختمان‌ها و سازه‌های مختلفی اطراف فواره را احاطه کرده و پیگلین‌ها را در Minecraft Legends مسدود می‌کنند.

پیگلین ها در Minecraft Legends بی رحم هستند. آنقدر بی رحمانه که به تک تک واحدها یا ساختارهایی که با آنها در تماس باشند حمله خواهند کرد.

می‌توانید هنگام شرکت در چالش Portal Pile از آن به نفع خود استفاده کنید. به راحتی می توان حملات آنها را به نفع خود دستکاری کرد.

پس از شروع جلسه Portal Pile، به دنبال سه پورتال زیر باشید. پس از ایجاد دفاع اولیه خود، شروع به شلوغ کردن مسیر از درگاه به فواره کنید.

دیوارها، ساختمان‌ها یا سازه‌های تصادفی را قرار دهید و پیگلین‌ها برای تخریب آن متوقف می‌شوند. این امر باعث می‌شود که شما واحدهای خود را به جنگ منتقل کنید یا دفاع‌های بیشتری را از آن نقطه عبور دهید.

4 سنگ تراشی ضروری است

یک قهرمان بیرون از دیوارهای آنها ایستاده است که در Minecraft Legends با سنگ ساخته شده است.

هنگامی که ساختمان سنگ تراشی را به دست آوردید، باید از آن استفاده کنید، زیرا سازه های چوبی مجاور را به سنگ تبدیل می کند و آنها را بسیار قوی تر می کند. فراموش نکنید که شما آن را دارید و در نهایت با دیوارهای چوبی ضعیف در کل بازی Portal Pile خود مواجه خواهید شد.

مطالب مرتبط: Minecraft Legends: Every Mount, Ranked

با این حال، منابع را برای قرار دادن یک ساختمان سنگ تراشی در نزدیکی هر یک از مکان های دفاعی غیر ضروری هدر ندهید. یکی را روی خط اول دیوارهایی که ساخته‌اید، و دیگری را در نزدیکی فواره‌های دفاعی قرار دهید، مطمئن شوید که مهمترین مناطق آن‌هایی هستند که سود می‌برند.

3 از برج ها به عنوان دیوارهای ثانویه استفاده کنید

در Minecraft Legends یک قهرمان در نزدیکی یک چشمه روستایی استراحت می‌کند که برج‌های پیکان زیادی آن را احاطه کرده‌اند.

با ورود به Portal Pile، سریعتر شروع به کسب منابع خواهید کرد. برج های پیکان در امواج بعدی بسیار ارزان خواهند بود و می توانند به عنوان چاه های ثانویه عمل کنند، بنابراین آنها را پشت دیوارها قرار دهید یا از آنها برای مسدود کردن سوراخی که به تازگی ایجاد شده است استفاده کنید.

هنگامی که پیگلین ها بخشی از دیوار شما را می شکنند، پیشروی های آنها را با یک برج تیر سریع قطع کنید و بلافاصله شروع به حمله به آن می کنند.

با این حال، بر خلاف سایر ساختارها، این یکی به مقابله خواهد پرداخت. شما زمان خواهید داشت تا زمانی که از برج پیکان آسیب می بینند، آنها را متوقف کنید.

2 ایجاد تغییرات در کتاب آهنگ

یک کوچه ارتقا یافته در Minecraft Legends برای جذب منابع قرار داده شده است.

گم شدن در هرج و مرج که Portal Pile است آسان است. این یک تجربه کاملا متفاوت از آنچه در PVP یا کمپین Minecraft Legends با آن روبرو خواهید شد است.

در حین بازی مراقب خود باشید و مطمئن شوید که تا حد امکان به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کنید.

ملودی های Songbook که با آنها شروع می کنید شما را به پیروزی نمی رساند. شما انواع دیگر تخمگذارها، ساختمان ها و توانایی ها را باز خواهید کرد.

شما قطعا باید ملودی های جدید Songbook را بررسی کنید و ملودی های ضعیف تر را با ملودی های قوی تر جایگزین کنید که به شما کمک می کند برنده شوید.

1 از سینه دیدن کنید

یک قهرمان قفسه سینه را در دهکده ای در Minecraft Legends باز می کند.

مهمترین کاری که می توانید در Portal Pile انجام دهید این است که به طور مداوم صندوق روستا را بررسی کنید. این چیزی است که باید اولویت بندی کنید، زیرا تنها 15 ثانیه بین امواج فاصله وجود دارد، و پس از هر راه دوباره پر می شود، بنابراین تمرکز آن را برای فرار و غارت آن قرار دهید.

این به شما منابع اضافی را فقط برای تکمیل موج می دهد، اما اگر سینه پر باشد، تا زمانی که آن را خالی نکنید، هیچ پاداش دیگری به آن اضافه نمی شود. وارد آنجا شوید، آن را باز کنید و منابع لازم برای عقب راندن انبوهی از پیگلین ها را به دست آورید.

بعدی: کارهایی که باید بعد از شکست دادن Minecraft Legends انجام دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا