بازی

بهترین هدست های بازی

هدست‌ها بخش مهمی از تجربه بازی شما هستند و به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها موسیقی متن بازی را بشنوید، بلکه بتوانید راحت‌تر با هم تیمی‌ها ارتباط برقرار کنید. هنگامی که به دنبال یک هدست خوب هستید، باید کیفیت هدفون و میکروفون را در نظر بگیرید. همچنین راحتی و قیمت متعادل کردن این عوامل بهترین راه برای درست کردن هدست برای شماست.


مطالب مرتبط: نحوه تنظیم هدست برای Xbox Series X|S

برای کمک به شما، فهرستی از هدست‌ها را با توجه به طیف وسیعی از نیازها و بودجه‌ها گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند انتخاب مناسبی برای نیازهای خاص خود داشته باشید.


کورسیر HS55 هدست بازی بی سیمیک انتخاب عالی برای بودجه

این کورسیر HS55 یک انتخاب عالی برای گیمر با بودجه است. ارائه می دهد صدای فراگیر Dolby Audio 7.1، یک میکروفون همه جهته، و سازگاری چند پلتفرمی. بالشتک های گوش چرم و مموری فوم هستند و به خوبی گوش ها را می پوشانند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

ویرایشگر ویژگی‌های ما، اندرو کینگ متوجه شد که چنین بوده است حذف نویز عالی و همچنین برد خوبی دارد کیفیت صوتی عالی. او همچنین به راحت بودن هدست برای استفاده طولانی مدت اشاره می کند. همه اینها برای زیر 100 دلار. از طرف دیگر، اگر نسخه سیمی را ترجیح می دهید، می توانید 20 دلار دیگر تخفیف بگیرید.

آن را در آمازون اینجا بخرید

لاجیتک G735 هدست بازی بی سیم – راحتی اضافه شده است

صفحه کلید و ماوس هدست Logitech Aurora Collection

این لاجیتک G735 هست یک هدست سبک وزن که برای راحتی طراحی شده است. نقطه فروش اصلی آن است لیوان گوش چرخان تنفسی ارائه راحتی تمام روز همچنین شامل یک تن از گزینه های سفارشی سازیاز جمله توانایی صدا را از دو دستگاه به طور همزمان مخلوط کنید.

ویرایشگر تبلت، جو پارلاک آن را پیدا کرد فوق العاده راحت با هیچ یک از تداخل سیگنال معمولی. اگر از طرفداران دسکتاپ منطبق هستید هدست بخشی از مجموعه Aurora است که شامل کیبورد، موس و جای مچ است. این یک انتخاب محکم برای کسانی است که نیاز به استفاده طولانی مدت از هدست دارند و برای کسانی که می خواهند یک هدست داشته باشند چیدمان براق و شیک

آن را در آمازون اینجا بخرید

Epos H3PRO Hybrid – یک راه حل همه کاره

هدست Epos H3PRO روی مانیتور

این Epos H3PRO هیبریدی بر تطبیق پذیری تمرکز دارد. هر دو را ارائه می دهد گزینه های سیمی و بی سیم، و میتوان به چندین دستگاه متصل شوید فورا. شما همچنین می توانید به راحتی میکروفون را بردارید و فقط از آن به عنوان یک جفت هدفون استفاده کنید. این باعث می شود که برای جابجایی بین دستگاه ها عالی باشد.

Eric Switzer ویرایشگر ویژگی ها آن را پیدا کرد مشکلات متعدد هدست او را حل کرد، و ارائه شد مجازی 7.1، صدای عالی، و حذف نویز جامد. اگر شما می خواهید تعداد هدست های مورد نیاز را به حداقل برسانید برای استفاده از رایانه شخصی، کنسول ها و سایر دستگاه های خود، به این راه حل نگاهی بیندازید.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید

مطالب مرتبط: چگونه یک هدست برای پلی استیشن 5 خود راه اندازی کنیم

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 Maxعمر باتری طولانی

هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 و دکمه های بسته

این Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 هست یک هدست بی سیم چند پلتفرمی با فنجان های بزرگ روی گوش، یک میکروفون محجوب که می تواند در هدست تا شود، و کیفیت صوتی عالی شما همچنین می توانید صدای میکروفون و هدفون خود را از هدست تنظیم کنید خود

هلن اشکرافت، سردبیر Evergreen متوجه شد که چنین است واضح، راحت، و به راحتی بی صدا می شود، گاهی اوقات کمی بیش از حد آسان است. همچنین دارای یک تنظیمات منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد صداهای پس زمینه را شماره گیری کنید، چیزی عالی برای طرفداران FPS. در کنار این یک ویژگی کوچک اما مفید با کیفیت زندگی وجود دارد که به شما امکان می دهد فشار هدست را در جایی که عینک زیر آن قرار می گیرد کاهش دهید.

آن را در آمازون اینجا بخرید

Razor BlackShark V2 – Wired Comfort And Value

هدست ریزر بلک شارک پوشیده شده است

این Razor Blackshark V2 انعطاف پذیر است راه حل کم هزینه که در می آید طیف رنگ برای مطابقت با تنظیمات بازی شما. آن طراحی ساده براق است و پیشنهادی شیک کیفیت صدای خوب بدون شکستن بانک در حالی که سیمی است که همیشه مشکلی نیست، زیرا شما هرگز نباید نگران تمام شدن برق باشید در یک لحظه حساس

اگر به یک هدست از a برند قابل اعتماد و قابل اعتماد که فقط کار را انجام می دهد، و آن را به خوبی انجام می دهد، Razor Backshark 2 یک است راه حل بادوام کم هزینه، مخصوصا برای کسانی که هدستی شیک می خواهند که سیاه یا سفید نباشد. گزینه های رنگ، تشخیص نام تجاری، و طراحی منحصر به فرد این را به یک راه حل ارزان تبدیل کنید که هر چیزی به نظر می رسد.

آن را در آمازون اینجا بخرید

بعدی: بهترین موش برای هدیه دادن

امیدواریم از مواردی که توصیه می کنیم خوشتان بیاید! TheGamer دارای شراکت های وابسته است، بنابراین ما سهمی از درآمد حاصل از خرید شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

چند نمونه برای این راهنمای هدیه در اختیار TheGamer قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا