بازی

بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch Lite در سال 2024

طراحی جمع و جور، صفحه نمایش کوچکتر و قابلیت حمل – برای کسانی که بازی روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح نمی دهند، Nintendo Switch Lite جایگزین مناسبی برای برادر بزرگتر و بزرگتر خود است. همانطور که نسخه جمع و جور کنسول به خودی خود عالی است، تجربه شما از آن، مانند هر کنسول دیگری، می تواند با قرار دادن چند لوازم جانبی در ترکیب افزایش یابد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

چه با Switch Lite خود زیاد سفر کنید و در جستجوی یک کیس جدید هستید، یا از آن در خانه استفاده می کنید و به یک کنترلر سازگار نیاز دارید، لوازم جانبی زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای صرفه جویی در غربال کردن همه چیز در دسترس، ما برخی از بهترین لوازم جانبی Switch Lite را برای شما انتخاب کرده‌ایم و در زیر به جزئیات آن‌ها پرداخته‌ایم. تقریباً مطمئناً چیزی برای شما وجود خواهد داشت، صرف نظر از اینکه چگونه بازی می کنید.

بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch Lite

قاب سوئیچ نینتندو Fortnite Peely

پیلی، آنها با شما چه کردند؟

PowerA Fortnite’s Peely را به یک کیس سوییچ تبدیل کرده است. زرد موزی با دسته آبی لاستیکی، پایه ای برای استفاده از سوئیچ شما در حالت رومیزی و حتی کدی که می تواند برای باز کردن قفل یک آیتم انحصاری درون بازی استفاده شود.

طرفداران

  • سازگار با هر سه سایز سوئیچ
  • پایه داخلی به شما امکان می دهد از Switch در حالت رومیزی استفاده کنید
  • یک مورد در طیف وسیع تری از لوازم جانبی سوئیچ با تم Peely

فورتنایت مدت ها پیش نشان داد که حتی زمانی که پوست کنده و مخلوط می شود، هیچ چیز مانع Peely نمی شود. موز رزیدنت بازی بتل رویال اشکال مختلفی به خود گرفته است و اکنون PowerA طلسم Fortnite را به یک کیس سوییچ تبدیل کرده است. برای نگهداری هر سه نوع سوئیچ طراحی شده است، به این معنی که، درست است، کیف حمل مناسبی برای Switch Lite شماست. با مجوز رسمی توسط توسعه‌دهنده Fortnite Epic Games، این قاب نه تنها به نظر می‌رسد که از Peely ساخته شده است، بلکه دارای دسته‌ای لاستیکی است که حمل آن را راحت می‌کند، و پایه داخلی به این معنی است که سوئیچ می‌تواند از سوئیچ نیز استفاده کند. حالت رومیزی این کیس می تواند تا 9 کارتریج Switch را در خود جای دهد و همچنین دارای کدی برای Emote Rocket Rodeo Fortnite است.


هدفون سیمی فورتنایت پیلی

هدفون سیمی فورتنایت پیلی

تو را هم تبدیل به هدفون کردند؟!

هدفون‌های سیمی فورتنایت که برای نینتندو سوییچ ایجاد شده و مجوز رسمی آن توسط اپیک گیمز دریافت شده است، از شناخته‌شده‌ترین شخصیت BR، Peely، الگوبرداری شده‌اند. هدفون ها دارای یک میکروفون داخلی، نوک های قابل تعویض و یک کیسه پارچه ای برای نگه داشتن آنها هستند.

طرفداران

  • سازگار با کنسول های دیگر علیرغم اینکه برای سوییچ عرضه شده است
  • شامل یک کیسه پارچه ای با طرح پوسته برای ایمن نگه داشتن آنها
  • همچنین دارای کدی برای یک ایموت انحصاری درون بازی است

اگر هنوز به شواهدی نیاز دارید که نشان دهد پیلی خوب است و موز را می‌توان به هر چیزی قالب‌بندی کرد و با چرخاندن برمی‌گردد، PowerA او را به یک جفت هدفون و همچنین یک کیف سوئیچ تبدیل کرده است. شاید با باقی مانده از ساخت آن مورد. هدفون های دارای مجوز رسمی سیمی هستند، به این معنی که نیازی به نگرانی در مورد شارژ باتری نیست، و همچنین دارای یک میکروفون داخلی هستند، بنابراین برای برقراری ارتباط با هم تیمی ها در Fortnite یا هر بازی دیگری که با دوستان خود بازی می کنید، عالی است. آنها همچنین با سایر کنترلرها و کنسول ها سازگار هستند، حتی اگر به عنوان لوازم جانبی سوییچ علامت گذاری شده باشند و در راهنمای لوازم جانبی Switch Lite ظاهر شوند.

بسته لوازم جانبی Orzly Switch Lite

بسته لوازم جانبی Orzly Switch Lite

همه چیزهایی که برای روشن کردن چیزها نیاز دارید

با بسته لوازم جانبی Orzly Switch Lite، هر آنچه را که برای Switch Lite خود نیاز دارید، دریافت می کنید. این شامل یک پوسته سخت با بالشتک بالشتکی است و در یازده رنگ موجود است.

طرفداران

  • مقرون به صرفه
  • تنوع اقلام
  • ساخت بادوام هر اقلام

بسته Orzly شامل یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای است که قرار دادن آن ساده است و همچنین یک جفت هدفون، یک کابل USB-C، یک قلم استایلوس که با صفحه لمسی کار می کند، دستگیره های انگشت شست و یک نگهدارنده کارتریج. همانطور که همه اینها قبلا کافی نبودند، حتی گزینه هایی از طریق Orzly برای اضافه کردن لوازم جانبی بیشتر به باندل وجود دارد. تقریباً به اندازه‌ای خوب است که در راهنمای بسته‌های Switch ما گنجانده شود، اگرچه این برای کنسول‌هایی است که همراه با بازی‌های Switch ارائه می‌شوند. اگر نمی خواهید یک یا دو لوازم جانبی را برای Switch Lite خود انتخاب کنید و فقط کمی از همه چیز می خواهید، این محصول برای شما مناسب است.


محافظ صفحه 4-Pack ivoler برای Nintendo Switch Lite

محافظ صفحه 4-Pack ivoler برای Nintendo Switch Lite

شفاف، بدون ترس!

صفحه Switch Lite شما شایسته بهترین محافظت ممکن است. به همین دلیل به محافظ صفحه نمایش 4-Pack ivoler نیاز دارید. قرار دادن آن آسان است و همراه با دستمال مرطوب تمیزکننده و راهنمای نصب است.

طرفداران

  • صفحه نمایش را پاک کنید
  • ارزش چند بسته
  • نصب آسان
  • ضد خش با سختی 9H

هر محافظ آیولر دارای چهار لایه مواد با کیفیت بالا شامل شیشه سکوریت، پوشش اولئوفوبیک، فیلم ضد شکستگی و چسب سیلیکونی است. این لایه‌ها نه تنها از صفحه نمایش Switch Lite شما در برابر اثر انگشت و گرد و غبار محافظت می‌کنند، بلکه مانع از خراب شدن صفحه نمایش شما از خط و خش و ترک می‌شوند. مهم نیست که چقدر سعی می کنید از Switch Lite خود محافظت کنید، همیشه این خطر وجود دارد که بدترین اتفاق بیفتد. به خصوص اگر بچه های کوچکی در اطراف خود داشته باشید. آن را از کسی بگیرید که بعد از اینکه خیلی دیر شده بود، روی محافظ صفحه برای سوئیچ خود سرمایه گذاری کرد.

Kiwihome Grip Case برای Nintendo Switch Lite

Kiwihome Grip Case برای Nintendo Switch Lite

ما هنوز به شما توصیه نمی کنیم آن را رها کنید

Switch Lite همه چیز در مورد بازی های در حال حرکت است، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، نگه داشتن آن برای چندین سال می تواند کمی تمرین دستی باشد. به همین دلیل است که باید کیوی کیوی هوم را تهیه کنید که به شما کمک می‌کند تا Switch Lite به بازی خود را محکم بگیرید.

طرفداران

  • خوش استیل
  • سبک وزن
  • چسبندگی تقویت شده

کیف Kiwihome Grip Case دارای دسته‌های ارگونومیک است که با دستان شما مناسب است و نگه‌داشتن کنسول شما را برای جلسات طولانی‌تر بازی آسان‌تر می‌کند. همچنین اعمال و حذف آن آسان است. علاوه بر این، ضد ضربه، ضد آب، ضد کپک و ضد آلودگی روغن است. اگرچه ما هرگز توصیه نمی‌کنیم Switch Lite خود را رها کنید، اما اگر یکی از این‌ها را بپوشد، شانس بیشتری برای زنده ماندن از پاییز دارد. همچنین به شما امکان می دهد سه بازی مورد علاقه خود را در اسلات کارت خود حمل کنید. یک گزینه همه کاره واقعی.


قاب کارت بازی Heiying برای نینتندو سوییچ

قاب کارت بازی Heiying برای نینتندو سوییچ

The Ultimate Game Stash

اگر مجموعه بزرگی از بازی های Switch فیزیکی دارید، شرط می بندم که از قبل مکانی برای ذخیره آنها دارید. با این حال، اگر به دنبال یک کیف ذخیره سازی بهتر و قوی تر هستید، کیف کارت بازی Heiying گزینه نهایی است.

طرفداران

  • ظرفیت کافی
  • طراحی فشرده
  • بسته شدن ایمن

این جعبه ذخیره سازی جمع و جور و در عین حال شیک می تواند تا 48 کارت بازی و 24 کارت micro SD را در خود جای دهد. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای بازی‌های سوییچ خود نیاز دارید، نه تنها نمی‌دانم به شما چه بگویم، بلکه می‌خواهم بدانم دقیقاً به کجا می‌روید و چرا باید 50 بازی سوئیچ را با خود ببرید. دارای یک بسته شدن سریع است که کارت های شما را ایمن نگه می دارد و طراحی شفافی دارد که به شما امکان می دهد داخل آن را ببینید. کیف کارت بازی جمع و جور و سبک است و به راحتی در جیب یا کیف شما جا می شود. اگر دقیقاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، ما یک راهنمای کامل داریم که به بهترین کیس های بازی Switch، بزرگ و کوچک اختصاص داده شده است.

محافظ PowerA Pikachu 025 برای نینتندو سوییچ

محافظ PowerA Pikachu 025 برای نینتندو سوییچ

پیکاچو، من تو را انتخاب می کنم!

طرفدار پوکمون یا نه، این کیف محافظ با تم Pikachu را دوست خواهید داشت. تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما در یک کیس Nintendo Switch Lite را دارد. نه تنها در برابر آب و ضربه مقاوم است، بلکه دارای دسته های لاستیکی و زیپ های دوگانه است که حمل و باز کردن آن را آسان می کند.

طرفداران

  • طراحی خلاقانه
  • ساخت بادوام
  • محافظت عالی را ارائه می دهد
منفی

  • کمی گران تر از برخی از گزینه های دیگر

به محصولات PowerA برگردیم، اما این بار به جای Peely، مرکز توجه Pikachu است. این کیف حمل پیکاچو دارای یک جیب مشبک زیپ‌دار بزرگ، یک برچسب دوخته‌شده سفارشی، شش جای کارت بازی و یک درپوش روکش صفحه‌نمایش است. برای بسیاری از چیزهایی که در حین بازی در حال حرکت به آن نیاز خواهید داشت، بیش از اندازه کافی است، و یک عکس از پیکاچو درست در جلو، زیرا همه پیکاچو را دوست دارند، درست است؟ یک کیف بسیار جالب برای حمل سوییچ لایت خود و با وجود Pikachu در جلو، لازم نیست بازی‌هایی را که با خود حمل می‌کنید به بازی‌های Pokemon محدود کنید.


کنترلر Ponkor Nintendo Switch

کنترلر Ponkor Nintendo Switch

سازگاری عالی

20 دلار 24 دلار 4 دلار صرفه جویی کنید

اگر می خواهید با Switch Lite خود از آن استفاده کنید، به بهترین کنترلر بی سیم نیاز دارید. Ponkor Switch Lite Controller یک گزینه عالی است زیرا دارای اتصال بلوتوث است که با Switch Lite شما و سایر دستگاه ها نیز کار می کند.

طرفداران

  • گرفتن راحت
  • کنترل های پاسخگو
  • راحتی بی سیم

فقط به این دلیل که Switch Lite تنها یک کنسول دستی است، به این معنی نیست که نمی توانید با استفاده از کنترلر روی آن بازی کنید. کنترلر سوئیچ Ponkor یکی از بهترین گزینه ها برای جفت شدن با Switch Lite است. این یک طراحی کلاسیک است که شبیه Xbox معادل آن است، میله های آنالوگ دوگانه، یک D-pad، چهار دکمه صورت، چهار دکمه شانه و یک دکمه خانه. همچنین دارای یک عملکرد توربو است که به شما امکان می دهد اقدامات سریع انجام دهید و اگر به دنبال این نوع چیزها در تجربه Switch Lite خود باشید، یک عملکرد لرزشی نیز دارد.

DLseego Pikachu و Flash Thumb Grip Caps برای Nintendo Switch

DLseego Pikachu و Flash Thumb Grip Caps برای Nintendo Switch

به شست خود استراحت دهید

طراحی Switch Lite ممکن است خوب به نظر برسد، اما این دسته‌ها برای همه مناسب نیستند. داشتن کلاهک های دستگیره شست مانند اینها از DLseego همیشه خوب است. شکل محدب و الگوی نقطه برجسته آنها چسبندگی بیشتری را فراهم می کند.

طرفداران

  • چسبندگی بهبود یافته
  • ترکیب رنگی شیک
  • لوازم جانبی مقرون به صرفه
منفی

  • ممکن است با همه ترجیحات بازیکنان مطابقت نداشته باشد

گزینه‌های طراحی نینتندو Switch Lite محدود است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید کنسولی که می‌خرید را متعلق به خود بسازید. تغییر شکل دادن به انگشت شست یکی از راه های انجام این کار است. درپوش های گیره شست Dlseego به راحتی نصب و برداشته می شوند و مهمتر از آن این است که در حساسیت استیک های آنالوگ شما اختلالی ایجاد نمی کنند. آنها لوازم جانبی ساده اما موثری هستند که دقت و راحتی شما را بهبود می بخشد. ناگفته نماند که اگر طرح‌ها و رنگ‌های Pikachu مورد علاقه شما نیستند، طیفی از طرح‌ها و رنگ‌های دیگر نیز وجود دارد. با این حال، دوباره تصور می‌کردم که پیکاچو کار همه است.


هدست استریو PDP Gaming LVL40 Airlite

هدست استریو PDP Gaming LVL40 Airlite

حالا صدایم را می شنوی؟

اگر قصد دارید با هم تیمی های خود چت کنید، باید هدست استریو PDP Gaming LVL40 Airlite را در دست بگیرید. این هدست دارای درایورهای بلندگوی 40 میلی متری است که صدای استریو با کیفیت بالایی تولید می کند و یک میکروفون انعطاف پذیر حذف نویز که صدای شما را می گیرد.

طرفداران

  • کیفیت صدای خوب
  • طراحی سبک
  • میکروفون قابل تنظیم

مانند PowerA، PDP نیز در زمینه کنترلرها و لوازم جانبی پیشرو در صنعت است و این شهرت در این هدست منعکس می شود. این هدست دارای یک کنترل صدا در گوش و همچنین یک سوئیچ قطع صدا است که به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را به راحتی تنظیم کنید. همچنین سبک وزن است، بنابراین می توانید ساعت ها بازی کنید و فراموش کنید که حتی چیزی روی سر شما وجود دارد. البته توصیه می کنیم در طول جلسات بازی خود استراحت منظم داشته باشید، البته این به این معنی نیست که نمی توانید هدست را روشن نگه دارید تا در طول این وقفه ها چت ادامه یابد.

سوالات متداول

معایب Switch Lite چیست؟

Switch Lite برای راحتی طراحی شده است. کوچکتر است و Joy-Con قابل جدا شدن ندارد، اما بزرگترین نقطه ضعف آن این است که فقط دستی است. همراه با داک نیست و نمی توان آن را با یک داک معمولی سوییچ یا هر داک دیگری که ممکن است داشته باشید استفاده کرد.

آیا می توانید از لوازم جانبی Nintendo Switch با The Switch Lite استفاده کنید؟

در بیشتر موارد، بله، بسیاری از لوازم جانبی Nintendo Switch نیز با Switch Lite سازگار هستند. تنها مواردی که با هر دو کار نمی کنند لوازم جانبی مربوط به Joy-Con هستند، زیرا، خوب، Switch Lite هیچ کدام را ندارد.


بعد

بهترین کارت‌های microSD برای نینتندو سوییچ در سال 2024

اینها بهترین کارت‌های microSD هستند که با نینتندو سوییچ سازگار هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا