چه طور

چگونه یک لیست پخش هوش مصنوعی در Spotify ایجاد کنیم

چه باید بدانیم

  • ابزار Playlist AI Spotify به شما امکان می دهد لیست های پخش را با درخواست تولید کنید.
  • دسترسی به ویژگی از کتابخانه شما > + > لیست پخش هوش مصنوعی.
  • به عنوان یک ابزار کاملاً جدید، در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان بتا در بریتانیا و استرالیا در دسترس است. انتظار می رود در چند هفته آینده عرضه گسترده تری داشته باشید.

Spotify با هوش مصنوعی غریبه نیست. سال گذشته، آزمایش‌های آن با Spotify DJ نتایج کمی به همراه داشت. اما اینطور نیست که شرکت ها بتوانند برای مدت طولانی از هوش مصنوعی دوری کنند. در تلاشی متمرکزتر و دقیق تر، Spotify اکنون به شما امکان می دهد با استفاده از چند دستور خلاق، لیست های پخش ایجاد کنید. این ویژگی که فهرست پخش هوش مصنوعی نیز نامیده می‌شود، یک افزودنی جدید و هیجان‌انگیز است که برای ساده‌سازی کشف موسیقی‌های قدیمی و جدید برای هر حالت و موقعیتی ساخته شده است.

نحوه تبدیل ایده ها به لیست پخش با هوش مصنوعی در Spotify

ویژگی Playlist AI Spotify به شما امکان می دهد از دستورات برای تولید لیست پخش استفاده کنید. اعلان‌ها می‌توانند شامل ارجاع به مکان‌ها، حیوانات، فعالیت‌ها، شخصیت‌های فیلم، رنگ‌ها و حتی ایموجی‌ها باشند! در حالت ایده‌آل، می‌خواهید از دستورهایی استفاده کنید که ژانرها، حالات، هنرمندان یا دهه‌ها را ترکیب می‌کند.

در اینجا نحوه استفاده از مولد لیست پخش هوش مصنوعی در Spotify برای ایجاد لیست پخش با درخواست ها آورده شده است:

  1. Spotify را باز کنید و روی آن ضربه بزنید کتابخانه شما.
  2. روی ضربه بزنید + نماد در گوشه سمت راست بالا
  3. انتخاب کنید لیست پخش هوش مصنوعی گزینه.
  4. درخواستی را که توسط Spotify پیشنهاد شده است انتخاب کنید یا درخواست خود را تایپ کنید. حتی زمانی که خلاقیت خود را آزاد می کنید، مطمئن شوید که خاص باشید.
  5. منتظر بمانید تا Spotify بر اساس درخواست شما یک لیست پخش ایجاد کند.
  6. هنگامی که چند آهنگ را فهرست کرد، می‌توانید با بررسی آنها و حذف آهنگ‌هایی که دوست ندارید، انتخاب آهنگ را مدیریت کنید.
  7. می‌توانید با گفتن آنچه می‌خواهید به فهرست پخش هوش مصنوعی، مانند «گیتار بیشتر» یا «پاپ کمتر» و غیره، فهرست‌های پخش را اصلاح کنید.
  8. در نهایت ضربه بزنید ايجاد كردن و لیست پخش در کتابخانه شما ذخیره خواهد شد.
تصویر: Spotify

در حال حاضر، ویژگی AI Playlist در مرحله بتا (برای iOS و Android) است و فقط در بریتانیا و استرالیا در دسترس است. با این حال، انتظار داشته باشید که این ویژگی در هفته های آینده، اگر نه ماه ها، به طور گسترده در دسترس قرار گیرد. منتظر بروزرسانی های بیشتر در این صفحه باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا