بازی

10 بهترین بازی RNG-Heavy

برخی از بازی‌ها با ارائه سیستمی به بازیکنان خود را دشوار می‌کنند که در آن باید به یک تولیدکننده اعداد تصادفی یا RNG برای بدست آوردن لوت خاص تکیه کنند. اما برخی از بازی‌ها، مانند Pokemon یا Hades، در نهایت از همان فرمول برای رویدادها استفاده می‌کنند تا آیتم‌های حذف شده. این باعث می شود که شما به عنوان یک بازیکن احساس سرمایه گذاری بیشتری کنید.


موارد مرتبط: بهترین آر پی جی های مبتنی بر غارت، رتبه بندی شده

با اکثر عناوین بقای sandbox، انتظار داشته باشید که یک اتفاق تصادفی به ایجاد غوطه ور شدن و القای حس موفقیت در شما کمک کند. شما باید دقیقاً به همان شیوه ای که زندگی خود را تجربه می کنید، یک بازی ویدیویی را انجام دهید و تجربه کنید. یک اتفاق غیرقابل توضیح راه شما را پس از دیگری پرتاب می کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 سرنوشت 2

از لحاظ بصری خیره‌کننده، در عین حال خنده‌دار، زمانی که می‌خواهید دقیقاً چیزی را که از قطره‌ها نیاز دارید، به دست آورید، Destiny 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است که در طول سال‌ها بسیار محبوب بوده است. بازی حول محور مبارزه بین نور و تاریکی می چرخد.

به عنوان یک نگهبان، شما وظیفه دارید آخرین شهر منطقه امنی را که بشر در اختیار دارد، حفظ و نگهداری کنید. در موقعیتی شبیه به آنچه در هر عنوان RPG اصلی پیدا می‌کنید، در مقابل مهاجمان بیگانه بروید. این شامل این است که برخی از آیتم‌ها چقدر می‌توانند مهم و بی‌قدرت باشند، آیتم‌هایی که شانس آن را دارید که صدمین بار خود را به دست آورید.

9 Cataclysm: Dark Days Ahead

اسکرین شات فیلم Cataclysm Dark Days Ahead

پر تنش، تاریک و در عین حال پر از شگفتی‌های تصادفی، این بازی ویدیویی دارای انتخاب‌ها و سناریوهایی است که پس از سرمایه‌گذاری رویاهای شما را تسخیر می‌کنند. در دنیایی پس از آخرالزمان می گذرد، شما محکوم به پرسه زدن در سیاره متروک در جستجوی معنا هستید.

با منابع محدود، خطرات در هر گوشه ای وجود دارد، و شما به سختی می توانید از یک کمین غافلگیرکننده از دشمنان منطقه خود جان سالم به در ببرید. شانس شما برای اینکه آن را سالم بسازید بسیار ضعیف است. موفق باشید در تلاش برای پیدا کردن کسی، در واقع، برای انجام هر کاری در این بازی به آن نیاز خواهید داشت.

8 پیوند اسحاق

The Binding of Isaac Ending - نقاشی ایزاک خوشحال با گربه گوپی

تصور کنید با کنار گذاشتن خود و کاوش در محتوای یک زیرزمین نفرین شده که به راحتی در زیر خانه شما قرار دارد، از محکومیت خاصی اجتناب کنید. Binding of Isaac شما را مجبور به مقابله با دشمنان متعدد در انواع اتاق های رویه ای می کند.

مطالب مرتبط: بهترین شخصیت های قابل بازی در The Binding Of Isaac

نه تنها این، حتی قطره‌هایی که از کشتن چندین دشمن دریافت می‌کنید، نیازمند کمی شانس و سخاوت است که توسط RNGesus به شما اعطا شود. حتی ممکن است چیزی مانند Super Bandage در طول کل بازی شما ظاهر نشود.

7 دنیای تانک ها

World Of Tanks تانک مدرن آمریکایی با هدف قرار دادن وسط دشت ها

World of Tanks یک بازی پیچیده با برخی نکات خاص خود است، مانند مدل رایگان بازی که روی آن کار می‌کند، و به شما اطلاع می‌دهد که قطعاً با امتیازاتی که برای بازیکنان ممتاز دارد، پولی برای برد دارد. تصور کنید که یک ضربه عالی را در یک ردیف قرار دهید، و مطمئن هستید که ضربه می زند، اما کاملاً علامت را از دست داده اید.

یا بهتر از آن، به زمانی فکر کنید که در بازی بودید و فکر می‌کردید پوشش کاملی دارید در حالی که به دنبال یک تخته سنگ عظیم پناه می‌رفتید و با وجود ایمنی ضمنی، ناگهان به پادشاهی می‌رسید. ویدیوهای کوهستانی آنلاینی وجود دارد که به بازیکنان نشان می دهد که RNG این بازی چقدر خنده دار است.

6 FTL: سریعتر از نور

FTL سریعتر از نور - نسخه غول پیکر بیگانه عنکبوت

مارون در فضا؟ با ترس دائمی از مورد حمله قرار گرفتن در هر لحظه در حین عبور از خلأهای خالی که با آنها برخورد می کنید، گرفتار شده اید و از رساندن پیام خود به افراد مناسب ناامید هستید؟ نگران نباشید، حداقل شما این شانس را دارید که یک قالب بچرخانید و شاید از یک رویارویی ناخوشایند عملاً سالم بیرون بیایید.

نقش یک افسر بین کهکشانی را ایفا کنید که به دنبال تبادل صلح در سراسر کیهان است. با این حال، گفتن آن آسان تر از انجام آن است، زیرا شما با شورشی روبرو هستید و شانس بقای شما بسیار کم است.

5 مسیر اورگان

واگن دنباله دار اورگان که از یک رودخانه عبور می کند

این بازی ویدیویی کلاسیک بهترین بازی شانسی است که از شما می‌خواهد یا تصمیم درستی بگیرید یا به محض اینکه بازی روی صفحه ظاهر شد، روی انتخاب‌های خود قسم بخورید. همانطور که گویی برنده شدن در مسیر اورگان به اندازه کافی سخت نبود، شما همچنین می توانید از کنایه های بداخلاقی که برای گرفتن یک تصمیم بد در راه شما قرار می گیرد لذت ببرید.

مطالب مرتبط: ایده های اسپین آف جدید برای مسیر اورگان

این تلاش مهاجرت بین کشوری شما را به جای یک زائر واقعی قرار می دهد که قصد دارد در نهایت اثر خود را در تاریخ بگذارد. انتظار نداشته باشید چیزی به طور عادی پیش برود، از این فرض پشیمان خواهید شد.

4 قلعه کوتوله

نقشه‌ای که به صورت رویه‌ای تولید شده با گرافیک پیکسلی که کوتوله‌ها و آیتم‌های تصادفی را در قلعه کوتوله نشان می‌دهد

همانطور که نقشه پیچیده به نظر می رسد، قلعه کوتوله شما را به جلو و عقب می چرخاند. طرح‌بندی پیچیده، راه‌های بی‌شمار برای اجرای سناریوها، و مبارزه دائمی برای بقای امپراتوری‌تان برای تبدیل این عنوان به لذتی برای سرمایه‌گذاری وقتتان.

هر نقشه ای در محل ایجاد می شود و هر تصمیمی که می گیرید عواقبی دارد. حتی اگر حضور نداشته باشید، امپراتوری شما در اختیار الگوریتمی است که تصمیم می‌گیرد امروز چه اتفاقاتی برای پادشاهی شما بیفتد.

3 سرزمین های مرزی 2

مبارزه شکارچی خرک در Borderlands 2

سریال Borderlands یکی از محبوب‌ترین سریال‌های طرفداران است و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. به هر حال ممکن است شنیده باشید که یکی دو گیمر گاه به گاه به درستی از سختی ساییدن و بدست آوردن اسلحه های خاص، صرف نظر از اینکه چند دشمن را از بین برده اند، شکایت دارند.

وقتی صحبت از RNG به میان می‌آید، بازی بی‌رحمانه است و چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند، مشکل تعادل است که در وهله اول، امتیازات و سلاح‌های خاصی را بسیار مطلوب می‌کند.

2 Diablo 2: Resurrect

Diablo 2 Resurrected Sorceress در منوی انتخاب شخصیت

Diablo 2 Resurrected Sorceress در منوی انتخاب شخصیت

پدر بزرگ RNG، سری Diablo یکی از پیشگامان سیستم غارت تصادفی است. قبل از اینکه به مبارزه با بدی بزرگ بپردازید، این خزنده سیاه چال لژیونی از شیاطین را به سمت شما پرتاب می کند تا بتوانید مجموعه کاملی از آیتم ها را پرورش دهید. نسخه ریمستر شده بازی دوم در حال حاضر بهترین نسخه ای است که می توانید بازی کنید.

در هزارتوها کاوش کنید و سعی کنید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید، زیرا هیچ تضمینی برای دریافت چیز خاصی بدون دعا وجود ندارد که حتی در طول بازی کامل از شانس بیفتد.

1 بدجنسی

Spelunky 2 پرتاب بمب در گوشه ای تنگ

Spelunky 2 پرتاب بمب در گوشه ای تنگ

به همان اندازه که جذاب است، ممکن است فکر کنید Spelunky یک پیاده روی در پارک است، اما مواردی که پس از پاک کردن موفقیت آمیز کل صفحه نمایش به دست می آورید، گاهی اوقات به طرز خنده داری بد و بی فایده هستند. علیرغم تمام تلاشی که برای پاکسازی یک منطقه انجام می دهید، بازی همیشه می تواند تصمیم بگیرد که نسبت به شما سخاوتمند نباشد.

با این حال خوب است، حداقل می توانید هر از چند گاهی سعی کنید از مغازه دار سرقت کنید. گاهی اوقات، حتی ممکن است متوجه شوید که آنها دقیقاً همان چیزی را دارند که شما نیاز دارید، پنج مورد از آنها در واقع.

بعدی: ناامید کننده ترین افت آیتم در بازی های RPG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا