بازی

گران ترین اقلام برای فروش برای کسب درآمد در Stardew Valley

کسب درآمد در Stardew Valley می تواند در سال های اولیه سخت باشد. فروش هر گل علوفه‌ای که پیدا می‌کنید و ماهیگیری تا پایان آن روز کار سختی است، و باید تا زمانی که بتوانید درآمدهای کلان را به دست آورید، زندگی کنید.


مرتبط: Stardew Valley: هر نقشه مزرعه، رتبه بندی شده

کشاورزان در اوایل بازی رویای روزهایی را خواهند دید که بتوانند اقلامی مانند شراب، الماس و سایر اقلام گران قیمت را بفروشند. اما، بهترین اقلام برای فروش کدامند؟ مطمئناً سود، قیمت خرید و در دسترس بودن نقش مهمی دارند، اما مواردی که به سادگی با بالاترین قیمت به فروش می‌رسند چیست؟

به روز شده در 2 آوریل 2023 توسط ژاکلین زالاس: ما قالب بندی این لیست را به روز کرده ایم و موارد بیشتری را اضافه کرده ایم که می تواند به شما کمک کند ثروتمند شوید. علاوه بر این، برخی از مواردی را که ممکن است ارزش وقت شما را نداشته باشند حذف کرده ایم.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

16 عسل رز پری

عسل معمولی (به نام عسل وحشی در بازی) یک آیتم آسان برای تولید است که پس از قرار گرفتن در اطراف مزرعه شما هر چند روز یک بار در خانه های زنبور عسل ظاهر می شود. با این حال، اگر گل‌های مختلف در نزدیکی، در تعداد معینی کاشی کاشته شوند، عسل طعم‌دار تولید می‌کنند.

اگر رزهای پری را در این نزدیکی بکارید که فقط در پاییز رشد می کنند، می توانید عسل رز پری تولید کنید. این سودآورترین طعم عسل است که در صورت داشتن حرفه Artisan به قیمت 952 گرم به فروش می رسد.

15 تخم شترمرغ و تخم مرغ طلایی

شترمرغ

  • قیمت پایه تخم شتر مرغ: 600 گرم

  • قیمت پایه تخم مرغ طلایی: 500 گرم

با به روز رسانی 1.5، دو نوع تخم مرغ جدید وجود دارد که می توانید آنها را تهیه کنید. هر دو نیز یک سکه زیبا برای شما خواهند آورد.

اولی تخم شترمرغ است که می توان آن را با حل کردن راز شماره 10 یا از سینه های موجود در سیاه چال آتشفشانی به دست آورد. با این حال، باید به پروفسور حلزون کمک کنید تا مجموعه های فسیلی را در دفتر صحرای جزیره تکمیل کند تا یک تخم شترمرغ از تخم خارج شود. با این حال، خود تخم مرغ ها به قیمت طلای بسیار خوبی، 600 گرم به قیمت پایه خود، و تا 1440 گرم برای تخم مرغ های با کیفیت ایریدیوم با حرفه Rancher به فروش می رسند. با این حال، آنها را در یک ماشین سس مایونز بیندازید و ده دسته مایو با همان کیفیت تولید می کنند.

تخم های طلایی پس از رسیدن به کمال واقعی (100 درصد تکمیل) به دست می آیند. آنها جوجه های طلایی می شوند که هر روز یک تخم طلایی می گذارند. این تخم‌مرغ‌ها فقط به قیمت 500 گرم فروخته می‌شوند که مقدار زیادی نیست، اما وقتی در دستگاه سس مایونز قرار می‌گیرند، سه مایو با کیفیت طلا تولید می‌کنند که قطعاً خوب است.

14 دینو مایو

یک بازیکن در یک قفس پر از دایناسورها و تخم دایناسورها ایستاده است

صحبت از حرفه صنعتگر: بسیاری از موارد موجود در این لیست به آن نیاز دارند. برخی، مانند دایناسور مایو، با سود زیادی با قیمت پایه خود به فروش می رسند. اما، اگر به دنبال کسب بیشترین سود هستید، حرفه Artisan فوق العاده مفید است.

بدون آن، Dino Mayo با 800 گرم بسیار قابل احترام به فروش می رسد. با این حال، اگر شما حرفه صنعتگر هستید، آن چاشنی سبز به قیمت 1120 گرم به فروش می رسد. یک شیشه برای بسته نرم افزاری گمشده نیز مورد نیاز است. فکر کردید سس مایونز معمولی راهی خوب برای کسب درآمد است؟ مقداری تخم مرغ دینو را در آن مایونز ساز بیندازید و با خیال راحت بازنشسته شوید.

13 استار فروت

استار فروت

اگر در اوایل بازی بتوانید دانه های Starfruit را به دست آورید، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید. این میوه یکی از بهترین ها در کل بازی به حساب می آید و اگر قفل گلخانه در اوایل بازی باز شود، می توان آن ها را در تمام طول سال پرورش داد و با پول اضافی به شراب و کنسرو تبدیل کرد.

مطالب مرتبط: Stardew Valley: سن، قد و تولد هر شخصیت اصلی

خود Starfruit به قیمت کمی طلا به فروش می رسد. به طور معمول، قیمت یک میوه حدود 1125 گرم است، اما اگر حرفه تیلر دارید، قیمت آن به 1237 گرم می رسد.

Stardew Valley - خرگوش ها در قفس لوکس
از طریق Dycedarger در nexusmods.com

با ادامه محصولات حیوانی، که بسیاری از آنها ارزش سود بالایی دارند، مقداری طلا در فروش محصولات خرگوش خود نیز خواهید یافت. اگر خرگوش های موجود در قفسات شما را بسیار دوست دارند، بسیار خوشحال هستند و سیر می شوند و شما کمی خوش شانس هستید، ممکن است یک Rabbit’s Foot را رها کنند.

با حرفه Rancher، این طلسم های خوش شانس به قیمت 1356 گرم با کیفیت Iridium به فروش می رسد. به عنوان یک امتیاز، تقریباً هر روستایی وقتی به عنوان هدیه داده می شود، آنها را دوست دارند.

11 روغن ترافل

روغن ساز Stardew Valley با روغن ترافل

Dino Mayo و Rabbit’s Feet عالی هستند، اما سود واقعی از دنیای محصولات حیوانی به شکل روغن ترافل است. این محصول صنعتگر که در Oil Maker از Truffles که خوک های شما پیدا می کنند ساخته شده است، احتمالاً گران ترین محصول حیوانی بازی است.

با حرفه صنعتگر، روغن ترافل به قیمت 1491 گرم فروخته می شود. بدون آن، هنوز هم با 1065 گرم به فروش می رسد. حتی خود ترافل ها هم خوب هستند، با کیفیت ایریدیوم به قیمت 1250 گرم فروخته می شوند بدون اینکه ابتدا به روغن تبدیل شوند.

10 مارماهی گدازه / پیپ یخ / بلاب ماهی

بازیکنی که برای یک پیپ یخ در معادن ماهیگیری می کند
از طریق Azrael Ventage/Steam

  • قیمت پایه گدازه مارماهی: 700 گرم

  • قیمت پایه آیس پیپ: 500 گرم

  • قیمت پایه Blobfish: 500 گرم

یک راه آسان برای به دست آوردن کمی پول در حالی که منتظر تمام شدن تولیدات دیگر هستید، رفتن به ماهیگیری است. این شلوغی کناری نه تنها آرامش بخش است، بلکه می تواند از نظر اقتصادی نیز سودآور باشد، به خصوص اگر ماهی مناسب را شکار کنید.

Lava Eels، Ice Pips و Blobfish سودآورترین ها خارج از Legendary Fish هستند. در حرفه ماهی گیر، یک پیپ یخی یا ماهی بلب ماهی به قیمت 1500 گرم با بهترین کیفیت به فروش می رسد. مارماهی های گدازه به قیمت دیوانه وار 2100 گرم با کیفیت عالی به فروش می رسد. با این حال، موفق باشید که آنها را بچرخانید.

9 تخم مرغ اسلایم

Stardew Valley، Slime Eggs که از طریق Slime Press تولید می شود
از طریق gamesadda.in

  • قیمت پایه:

    • سبز: 1000 گرم

    • آبی: 1750 گرم

    • قرمز: 2500 گرم

    • بنفش: 5000 گرم

    • ببر: 8000 گرم

هنگامی که در مزرعه خود یک Slime Hutch بسازید، شروع به یافتن Slime Eggs خواهید کرد. هنگامی که در داخل یک انکوباتور تخم اسلایم قرار می گیرند، در یک اسلایم جدید بیرون می آیند. اغلب پیش می آید که نباید آنها را بفروشید، زیرا می توانید آنها را به شکل اسلایم های جدید درآورید. با این حال، اگر Slime Hutch شما پر است، Slime Eggs جدید می تواند قیمت خوبی را هنگام فروش به دست آورد.

رنگ های مختلف تخم مرغ اسلایم با مقادیر مختلف طلا به فروش می رسد. با این حال، همه آنها سودآور هستند. رنگ سبز کمترین مقدار را دارد و 1000 گرم فروخته می شود. رنگ آبی 1750 گرم، قرمز 2500 گرم و بنفش 5000 گرم فروخته می شود. در آپدیت 1.5، Tiger Slimes اضافه شد. تخم مرغ آنها به قیمت 8000 گرم فروخته می شود.

8 شراب میوه باستانی

بازیکن ایستاده در گلخانه پر از میوه های باستانی رشد کرده

میوه باستانی نوع کمیاب از محصولات زراعی است که می توان از دانه های باستانی تهیه کرد. اگرچه شکل گیری این میوه 28 روز کامل طول می کشد، اما هر هفت روز یک میوه باستانی تولید می کند.

حداقل، این شراب هنوز به قیمت شگفت انگیز 1650 گرم فروخته می شود. می توانید شراب میوه باستانی را در یک چلیک قرار دهید تا آن را قدیمی کنید و قیمت را حتی بیشتر کنید. یک شراب با کیفیت Iridium با حرفه Artisan به قیمت چشمگیر 4620 گرم فروخته می شود.

7 منشوری شارد

خرده منشوری

این جواهرات رنگین کمانی بسیار کمیاب هستند و برای اهداف مختلف استفاده می شوند. بنابراین بعید است که تعداد زیادی از آنها را بفروشید. اما، اگر خیلی خوش شانس باشید و مقداری اضافی داشته باشید، ارزش سود زیادی دارند.

هر قطعه Prismatic برای 2000 گرم مناسب است. اگر حرفه گوهرشناس هستید، این عدد به 2600 گرم می رسد. خیلی بد است که آنها را نمی توان به طور بی پایان در یک کریستالاریوم تولید کرد. یک الماس را در یکی از آن ها بیندازید – هر کدام به قیمت 750 گرم (975 گرم با Gemologist) به فروش می رسد.

6 کدو حلوایی طلایی

ماز پرچین پاییزی Stardew Valley

کدو حلوایی طلایی یک کالای نسبتا کمیاب است که تنها از دو طریق می توان به دست آورد. ساده ترین راه برای به دست آوردن این کدو براق تکمیل پیچ و خم در طول جشنواره شب روح است.

مرتبط: Stardew Valley: همه رویدادهای سالانه، رتبه بندی شده

همچنین هنگام باز کردن Artifact Troves تقریباً سه درصد شانس دریافت کدو حلوایی طلایی خواهید داشت. به طور کلی، کدو حلوایی کمیاب است، اما می‌توان آن را به قیمت طلا فروخت یا به یک روستایی داد، زیرا هدیه‌ای محبوب جهانی است.

5 میله های رادیواکتیو

بازیکنی که سنگ معدن رادیواکتیو را در اتاق پشتی خانه نگه می دارد
از طریق Nico Kun!/Steam

میله های رادیواکتیو یک مورد جدیدتر است که از ذوب سنگ معدن رادیواکتیو ساخته می شود. به دست آوردن این سنگ معدن در ابتدا ممکن است دشوار باشد، اما هنگامی که آن را دارید، می توانید میله های سبز درخشان ایجاد کنید.

میله های رادیواکتیو قیمت قابل توجه 3000 گرم دارند، اما در حرفه آهنگر این مقدار به 4500 گرم می رسد. میله‌های رادیواکتیو به سختی به دست می‌آیند، اما اگر چند عدد اضافی در اطراف خود دارید، فروش آنها راهی عالی برای کسب درآمد است.

4 گوهر بری شیرین

توت گوهر شیرین

سودآورترین محصول را قبل از تبدیل شدن به یک کالای صنایع دستی به دست می آورید – توت گوهر شیرین از یک دانه کمیاب تولید می شود که می توان آن را در سبد خرید خرید. با قیمت پایه، این توت ها 3000 گرم فروخته می شوند. اگر کیفیت آنها طلا باشد، این تعداد به 4500 گرم در هر توت افزایش می یابد.

مطالب مرتبط: Stardew Valley: How To Get a Sweet Gem Berry

از آنجایی که سبد مسافرتی دانه‌های کمیاب را به قیمت 600 تا 1000 گرم به فروش می‌رساند، سود آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید زمانی که می‌خواهید برای دانه گران قیمت بپردازید. این توت ها را نمی توان به شراب یا ژله تبدیل کرد، اما نیازی به این قیمت نیست.

3 استاردراپ

بازیکنی در حال خوردن یک قطره ستاره، با منویی که می گوید طعم آنها را به یاد سوشی می اندازد
از طریق LaCritica009/Steam

قطرات ستاره میوه کوچک بنفش رنگی است که انرژی شما را افزایش می دهد. به طور معمول، شما یک Stardrop دریافت می کنید و سپس آن را می خورید، اما این مورد نیاز نیست. اگر تصمیم گرفتید که انرژی اضافی نمی خواهید، می توانید آن را نیز بفروشید.

با 7777 گرم، این میوه با قیمت بسیار خوش شانسی به فروش می رسد. تنها هفت Stardrops نیز در بازی موجود است که بسیار نادر است. جالب اینجاست که می توانید یک Stardrop را از Krobus به قیمت 20000 گرم خریداری کنید.

2 صندوقچه گنج

برگه فروش پایان روز با صندوق گنج اضافه شده برای 5000 گرم

اگر در حال ماهیگیری هستید، ممکن است با یک مینی بازی گنج مواجه شوید. باز کردن قفل سینه متصل به شما یک آیتم یا حتی چند مورد را می دهد که به شما امکان می دهد همزمان ماهی را بگیرید. یکی از این موارد می تواند، به طرز گیج کننده ای، صندوق گنج باشد.

این مورد صرفاً برای فروش کمی سود اضافی وجود دارد. وقتی آن را بفروشید، 5000 گرم خوب به دست خواهید آورد. همچنین می‌تواند توسط یک حوض ماهی پر از Spook Fish یا در Artifact Troves تولید شود. یادداشت مخفی شماره 16 شما را مانند یک دزد دریایی واقعی به یک صندوقچه گنج دفن شده هدایت می کند.

1 ماهی افسانه ای

بازیکنی در حال صید یک ماهی افسانه ای در کوهستان

  • قیمت پایه:

    • ماهی زرشکی: 1500 گرم

    • ماهیگیر: 900 گرم

    • وزن: 5000 گرم

    • ماهی یخچالی: 1000 گرم

    • کپور جهش یافته: 1000 گرم

اگرچه بهترین راه برای کسب درآمد نیست، زیرا شما فقط یکی از هر فایل را در هر فایل ذخیره می‌کنید، پنج ماهی افسانه‌ای با بالاترین مقدار از هر چیزی در بازی به فروش می‌رسند. با کیفیت Iridium و با حرفه Angler، Angler به قیمت 2700 گرم، ماهی کپور جهش یافته و Glacierfish هر کدام به قیمت 3000 گرم و تورهای Crimsonfish 4500 گرم به فروش می رسند.

اما، پادشاه غیرقابل انکار خود افسانه است. با کیفیت عالی و حرفه ای مناسب، این ماهی کمیاب به قیمت 15000 گرم به فروش می رسد و آن را به پرفروش ترین کالا در کل بازی تبدیل می کند. کشاورزان ماهیگیری کنید

بعدی: آیا Stardew Valley ارزشش را دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا