ارز دیجیتال

مدیر عامل میلیاردر گلکسی دیجیتال نقل مکان به خارج از کشور را اعلام کرد و به حرکت های مشابه توسط سایر شرکت ها اشاره کرد.

منبع: لینکدین

مدیر عامل Galaxy Digital مایک نووگراتز به دنبال انتقال مشاغل به خارج از قلمرو ایالات متحده در بحبوحه سرکوب نظارتی مداوم در صنعت کریپتو است.

این میلیاردر آمریکایی هشدار داد که شرکت‌های ارزهای دیجیتال با خروج از ایالات متحده از استراتژی‌های مشابهی پیروی می‌کنند.

نواگراتز گفت که طبق رونوشت کنفرانس جهانی تبادل و فین‌تک Piler Sandler که ماه گذشته برگزار شد، آنها به دنبال انتقال افراد از ایالات متحده به همراه بسیاری از شرکت‌های دیگر هستند.

چندین شرکت رمزنگاری مستقر در ایالات متحده قبلاً برنامه های خود را برای ایجاد مشاغل خود در جای دیگر ادامه داده اند.

ایالات متحده در دراز مدت مهم خواهد بود

مدیر عامل Galaxy Digital گفت که در میان مدت تا بلند مدت، ایالات متحده باید بخشی از سیستم باشد.

نووگراتز افزود که آنها بخش بزرگی از اقتصاد جهانی هستند.

کریپتو واقعاً سرنوشت خود را برآورده می‌کند، اما – ما باید ایالات متحده را درگیر کنیم. و بنابراین من به هیچ وجه قصد ندارم انگشت وسط را به سمت تنظیم کننده تکان دهم. ما سعی می کنیم هر روز با سیاستمداران و تنظیم کننده ها تعامل داشته باشیم تا به یک مکان خوب برسیم.»

در حال حاضر، سناریوی مقررات در ایالات متحده برای مشاغل کریپتو بد به نظر می رسد.

SEC ایالات متحده با طرح دعوی حقوقی علیه صرافی های ارز دیجیتال Binance و Coinbase پشت سر هم اقدام به سرکوب شرکت های رمزنگاری کرد.

رگولاتور مالی ادعا می کند که این شرکت ها بسیاری از قوانینی را که برای حمایت از سرمایه گذاران وضع شده اند، نقض می کنند.

این ناظر مالی در دادخواست های خود ادعا می کند که بیش از 30 ارز رمزنگاری شده فهرست شده در این صرافی ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند، از جمله Solana (SOL)، Cardano (ADA)، Polygon (MATIC)، Cosmos (ATOM)، The Sandbox (SAND)، Decentraland (MANA). , Axie Infinity (AXS).

شرکت های رمزنگاری ایالات متحده به دنبال مهاجرت به خارج از کشور هستند

با توجه به عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده، چندین شرکت رمزنگاری قبلاً قصد خود را برای نقل مکان به خارج از کشور اعلام کرده اند.

همانطور که قبلاً گزارش شد، بزرگترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase اعلام کرد که یک تجارت در برمودا افتتاح کرده است.

صرافی همچنین خدماتی را که به مشتریان در سنگاپور ارائه می دهد، گسترش داد.

در اوایل سال جاری در آوریل، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase گفت که رگولاتورهای ایالات متحده باید مقررات روشنی برای حاکمیت کریپتو وضع کنند. او افزود که اگر ایالات متحده مقررات روشنی را ارائه نکند، شرکت‌های رمزنگاری بهشت‌های فراساحلی خواهند ساخت.

جمینی مستقر در نیویورک نیز به دنبال مجوز در امارات متحده آرام است. این صرافی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تعداد کارمندان خود را در سنگاپور به بیش از 100 نفر در سال آینده افزایش دهد زیرا بازار آسیا را هدف قرار می دهد.

ریپل که از سال 2020 درگیر دعوای حقوقی با SEC بوده است، در مورد انتقال تجارت خود به خارج از ایالات متحده نیز صحبت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا