ارز دیجیتال

شرکت تابعه بایننس ثبت نام در رگولاتور بریتانیا را لغو کرد

منبع: Adobe

Binance Markets Limited، یکی از زیرمجموعه های بایننس در بریتانیا، ثبت نام خود را در یک تنظیم کننده بریتانیا لغو کرده است.

این به‌روزرسانی در 7 ژوئن از سوی اداره رفتار مالی منتشر شد که گفت این شرکت تابعه مجاز به انجام هیچ گونه فعالیت نظارتی در بریتانیا نیست.

«بعد از تکمیل لغو مجوزها، شرکت دیگر توسط FCA مجاز نیست. رگولاتور در بیانیه ای گفت: هیچ نهاد دیگری در گروه Binance هیچ گونه مجوز یا ثبت نام در بریتانیا برای انجام تجارت تحت نظارت در بریتانیا ندارد. به روز رسانی.

بایننس بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی بایننس، در نشست دارایی‌های دیجیتال و رمزنگاری فایننشال تایمز در ماه مه گفت که این شرکت «هر کاری که ممکن است» انجام می‌دهد تا در بریتانیا قانون‌گذاری شود. سایت خبری.

سراسر دنیا

هفته گذشته بزرگترین صرافی رمزارز جهان اعلام کرد که چنین است ترک بازار هلند پس از تلاش ناموفق برای به دست آوردن یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی از رگولاتور هلندی.

همچنین هفته گذشته، بایننس درخواست خود را برای ثبت نام به عنوان ارائه دهنده خدمات رمزنگاری در قبرس پس گرفت و گفت که از این کشور عقب نشینی می کند تا بر روی پیروی از چارچوب نظارتی جدید MiCA در اتحادیه اروپا تمرکز کند. CoinDesk.

MiCA یا بازارهای دارایی‌های کریپتو، چارچوب مهم نظارتی ارزهای دیجیتال اروپا است.

در ایالات متحده، بایننس پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اوایل ماه جاری به دلیل «بی‌توجهی آشکار به قوانین اوراق بهادار فدرال»، همراه با ۱۳ اتهام از جمله راه‌اندازی صرافی ثبت‌نشده، با گرمای تنظیم‌کننده‌ها مواجه شد.

SEC گفت، Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance و Binance می‌دانستند که پلتفرم Binance.com را برخلاف قوانین مختلف ایالات متحده کار می‌کنند.

در آن زمان، یکی از سخنگویان Binance به cryptonews گفت که اتهامات SEC پس از “همکاری گسترده و مذاکرات حسن نیت اخیر” در بیانیه ای ایمیل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «… علیرغم تلاش‌های ما برای تعامل سازنده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ما را رها کرد و روند قانونی را رد کرد و در عوض به‌طور یک‌جانبه تصمیم گرفت که دعوا کند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا