شبکه های اجتماعی

Byju آماده است تا 500 تا 700 میلیون دلار به رهبری شرکت‌های برتر VC جمع آوری کند

Edtech به گفته منابع موثق، شرکت بزرگ Byju در آخرین دور سرمایه گذاری خود با ارزش گذاری ثابت 22 میلیارد دلاری حدود 500 تا 700 میلیون دلار جمع آوری خواهد کرد. IANS.

به گفته افرادی که از توسعه مطلع هستند، دور تأمین مالی، که برای مدتی طولانی در میان تعمیق سرمایه گذاری زمستان پیش بینی می شود، نه تنها به پرداخت برخی از بدهی های موجود توسط Byju کمک می کند، بلکه به تثبیت و رشد بیشتر تجارت خود کمک می کند.

منابع به IANS گفتند: “این دور توسط شرکت های VC برتر هدایت می شود و برخی از سرمایه گذاران موجود در Byju نیز مایل به مشارکت هستند، که ممکن است دور تامین مالی را به حداکثر برساند.”

آنها گفتند: “برای برآورده کردن چارچوب نظارتی، دقت لازم توسط Byju’s و سرمایه گذاران برای رساندن دور به مرحله نهایی آن انجام شده است”، و افزودند که این به تک شاخ edtech کمک می کند تا “با صدای بلند” در میان بزرگتر بازگردد. بررسی دقیق و سایر مشکلاتی که در حال حاضر با برخی از خریدهای خود از قبیل WhiteHat Jr.

وقتی به دست آمد، Byju’s بلافاصله در مورد توسعه اظهار نظر نکرد.

Financial Express اولین بار بود که در مورد توسعه گزارش داد.

آخرین دور تأمین مالی در حالی انجام می شود که شرکت قصد دارد وام 1.2 میلیارد دلاری بزرگی را که در نوامبر 2021 تضمین کرده بود، بازپرداخت کند.

این شرکت در حال حاضر منصوب شده است آجی گوئل به عنوان مدیر مالی آن (مدیر مالی) زیرا هدف آن تقویت عملیات مالی شرکت و رسیدن به سودآوری است.

به منظور سودآوری، Byju در حال پایان دادن به پلت فرم کدنویسی است وایت هات جونیور، که به عنوان بخشی از بازسازی و کاهش هزینه ها به مبلغ 300 میلیون دلار خریداری شد. این شرکت گفته بود که “صرفاً آن را بهینه می کند”.

شرکت Edtech Byju’s به ضرب الاجل مارس 2023 برای دستیابی به سودآوری در سطح گروه، همانطور که در درآمدهای خود در اکتبر سال گذشته پیش بینی کرده بود، عمل نکرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا