ارز دیجیتال

اوراق قرضه BTC السالوادور برای اولین بار در تابستان

منبع: Eli Coory/Adbobe

مدیر ارشد فنی صرافی رمزارز Bitfinex ادعا کرده است که اوراق قرضه بیت کوین (BTC) السالوادور که مدت ها در انتظار آن بودیم امسال «حدود ژوئن تا سپتامبر» راه اندازی خواهد شد. اما او توضیح داد که اوراق قرضه ممکن است به هر حال اوراق قرضه نباشند. در عوض، انتشار می تواند به شکل اوراق بهادار دیجیتال باشد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex، در سخنرانی در هفته بلاک چین پاریس، توضیح داد که السالوادور قبلاً کار بر روی قانونی را به پایان رسانده است که اجازه انتشار اوراق بهادار دیجیتال را می دهد.

Criptonoticias گزارش داد که این قانون اکنون در مجلس ملی تصویب شده است، اما گفت که کشور همچنین در حال کار بر روی ایجاد یک نهاد “که چنین دارایی هایی را تنظیم می کند” است – که نشان می دهد این آخرین مرحله قبل از صدور بود.

با این حال، مدیر ارشد فناوری Bitfinex پیشنهاد کرد که این پیشنهاد ممکن است به شکل اوراق قرضه نباشد. در عوض، السالوادور ممکن است تصمیم به انتشار «سهام» یا «اوراق بهادار دیجیتال» بگیرد.

آردوینو توضیح داد:

زمانی که ایده ایجاد اوراق قرضه بیت کوین مطرح شد، نرخ بهره خزانه داری ایالات متحده بسیار پایین تر بود. و این محصول، اوراق قرضه، سالانه 7 درصد بازدهی ایجاد می کرد.

اما CTO اضافه کرد که با نرخ بهره «اکنون به 4.5 درصد»، «فروش این اوراق 7 درصدی به عنوان یک محصول سخت خواهد بود».

او مدعی شد که “ترجیح سرمایه گذاران” این است که اوراق قرضه منتشر شده را “سهام” ببینند.

آردوینو گفت:

بازخوردی که ما از سرمایه گذاران بالقوه داشتیم این است که آنها مایلند آنها را بیشتر شبیه سهام دیجیتالی یک شرکت انرژی فعال در السالوادور ببینند. [BTC] شرکت معدنی.”

اوراق قرضه BTC السالوادور – نقش Bitfinex چیست؟

اوراق قرضه (یا سهام) در پلتفرم معاملاتی Bitfinex در دسترس خواهد بود، و این شرکت در حال کار بر روی این پروژه – در میان دیگران – با کشور آمریکای مرکزی بوده است.

نایب بوکله، رئیس جمهور مشتاق بیت کوین السالوادور، وضعیت مناقصه قانونی بیت کوین را در سپتامبر 2021 اعطا کرد. پروژه اوراق قرضه اندکی پس از آن اعلام شد.

مجلس ملی قوانینی را دنبال کرده است که به دولت اجازه می دهد اوراق قرضه BTC منتشر کند. اما با کاهش بازارها در زمستان کریپتو، دولت بارها راه اندازی را به عقب انداخته است.

این پیشنهاد به افتخار بسیاری از کوه‌های آتشفشانی کشور و همچنین پروژه بلندپروازانه بیت‌کوین سیتی، «باندهای آتشفشانی» نامیده شده است.

بوکل از قصد خود برای استفاده از پول جمع آوری شده در فروش اوراق قرضه برای ایجاد یک بهشت ​​معاف از مالیات برای بیت کوین داران بین المللی صحبت کرده است. این شهر در پای یک آتشفشان ساخته خواهد شد و یک کارخانه زمین گرمایی در بالای آن بیت کوین استخراج خواهد کرد.

Bukele و Bitfinex اظهار کرده اند که امیدوارند این پیشنهاد حدود 1 میلیارد دلار افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا