بازی

سرورهای Black Ops 4 به مدت 48 ساعت از کار افتاده اند و هیچ کس دلیل آن را نمی داند

دو روز است که Black Ops 4 روی رایانه شخصی نیست و Treyarch چیزی نگفته است.


بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر بر روی کامپیوتر غیر قابل پخش است. توسعه دهنده Treyarch سکوت کرده است زیرا سرورها برای بیش از دو روز آفلاین هستند و بازیکنان کاملاً در کمین مانده اند.


Treyarch تایید کرد که Black Ops 4 برای رایانه شخصی “مشکلات فنی را تجربه می کند و ممکن است آفلاین ظاهر شودبعداً تأیید کرد که برای «رفع مشکل» کار می‌کند، اما نگفت که مشکل چیست و سرورها چه زمانی دوباره آنلاین می‌شوند.

مطالب مرتبط: چه اتفاقی برای وسواس ژانر FPS با Deagles افتاد؟

پس از آن، 26 ساعت از هیچ چیز کامل نشد. دیروز آپدیت کوچکی ارائه شد، اما بازیکنانی که امیدوار بودند وارد سیستم شوند، به جای آن وارد عمل شدند با صفحه سیاه استقبال شد، در حالی که دیگران به سادگی دریافت کردند کدهای خطا. به‌روزرسانی دیگری که اوایل امروز انجام شد، به همین ترتیب در بازگرداندن Black Ops 4 به عملیات ناموفق بود.

گیمر ویدیوی روز

ما فقط می توانیم حدس بزنیم که چرا Black Ops 4 برای بیش از 48 ساعت آفلاین باقی مانده است، اما ممکن است ارتباطی با یک باگ طولانی مدت داشته باشد که بازیکنان را از دسترسی به بازار سیاه بازی باز می داشت. بازار سیاه که اساساً یک مرکز لوازم آرایشی است، جایی است که بازیکنان برای باز کردن قفل مواردی مانند کارت‌های تلفن، لباس‌های اپراتور و احساسات می‌روند. بازیکنان برای ماه‌ها شکایت داشتند که تلاش برای دسترسی به بازار سیاه باعث از کار افتادن بازی با یک خطای مرگ‌بار در رایانه شخصی می‌شود، و در حالی که یک راه حل بالقوه وجود دارد (با تشکر، Piunikaweb)، به نظر نمی‌رسد که به طور گسترده شناخته شده یا قابل اعتماد کار نمی‌کند.

از آنجایی که Black Ops 4 یک بازی قدیمی است و تعداد کمی از بازیکنان آن جدید را خریداری می کنند، بیشتر، اگر نگوییم تمام پولی که اکنون تولید می کند، از بازار سیاه می آید. Activision شرکتی است که به نظر می رسد علاقه زیادی به کسب درآمد دارد، بنابراین رفع این باگ بازار سیاه احتمالاً در اولویت قرار دارد.

اینکه آیا Black Ops 4 برای رفع اشکال بازار سیاه از کار افتاده است یا خیر، یک حدس است. Treyarch از روز ولنتاین به‌روزرسانی ارائه نکرده است، و در حالی که به نظر می‌رسد روی این مشکل کار می‌کند، حدس شما به خوبی حدس من است که چه زمانی Black Ops 4 بر روی رایانه شخصی به بازار می‌آید.

بعدی: The Last Of Us گواه این است که باید اجازه دهیم سازگاری ها سازگار شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا