ارز دیجیتال

BlockFi طرح سازماندهی مجدد را “پیش از موعد” ارسال کرد، دادگاه حکم به انصراف آنها داد

منبع: Pexels

وام دهنده ورشکستگی ارزهای دیجیتال BlockFi اظهاراتی را که در اوایل ماه جاری در مورد طرحی برای سازماندهی مجدد ارائه کرده بود، پس گرفت که به گفته وی “پیش از موعد” انجام شده است.

BlockFi روز جمعه یک “نامه اصلاحی به طلبکاران” به دستور دادگاه منتشر کرد و از آنها خواست که برخی اظهارات ارسال شده به دفتر دادگاه، در وب سایت و توییتر خود را نادیده بگیرند.

دادگاه به BlockFi دستور داده است تا این ارتباط را از طرف کمیته رسمی بستانکاران بدون تضمین (“کمیته”) منتشر کند تا روشن کند که دادگاه هنوز بیانیه افشای BlockFi یا توانایی BlockFi برای درخواست پذیرش طرح خود را تایید نکرده است.” نامه

کمیته رسمی بلاک‌فای از اعتباردهندگان بدون امنیت ظاهراً با برنامه بلاک‌فای برای سازماندهی مجدد مخالفت کرده است.

این نامه به این شکاف اشاره کرد و گفت: «کمیته، در میان احزاب دیگر، از طرح سازماندهی مجدد مورد بحث حمایت نمی کند. از جمله مسائل دیگر، کمیته بر این باور است که این طرح ادعاهای دعوی قضایی را علیه مدیران و افسران فعلی و سابق BlockFi که مرتکب سوء رفتار قابل توجهی شده اند که به BlockFi و مشتریان آن آسیب رسانده اند، منتشر می کند.

این کمیته در تاریخ 16 می در توییتی گفت که سعی کرده با BlockFi مذاکره کند.

ما بسیار تلاش کردیم تا با BlockFi مذاکره کنیم. این تلاش‌ها مستلزم این بود که بیشتر یافته‌های تحقیقات ما خارج از حوزه عمومی نباشد تا «فضای امن» برای مذاکره ایجاد شود. BlockFi تصمیم گرفت مذاکرات را قطع کند.

Blockfi پس از FTX اعلام ورشکستگی کرد

BlockFi در ماه نوامبر پس از شکست صرافی کریپتو FTX برای ورشکستگی فصل 11 اقدام کرد.

وام دهنده کریپتو برداشت ها را متوقف کرد 16 نوامبر، و گفت که “قرار گرفتن قابل توجهی با FTX” و شرکت های وابسته به آن داشته است.

طبق گزارش قبلی cryptonews.com، تا سال 2021، BlockFi بین 14 تا 20 میلیارد دلار سپرده مشتری داشت و 7.5 میلیارد دلار وام داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا