بازی

قرص های موجود در حمام در رولت Buckshot چه می کنند؟

رولت باک شات یک بازی ترسناک رومیزی است که در آن شما و یک فروشنده به نوبت تیراندازی می کنید. فروشنده چندین پوسته زنده و خالی را در یک تفنگ ساچمه ای بار می کند و شما اول می روید. شلیک به خود با یک نقطه خالی به شما نوبت دیگری می دهد. تیراندازی با یک دور زنده نوبت شما را به پایان می رساند. هر کس اول “هزینه” دیگران را کم کند برنده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

20 بهترین بازی 2 نفره شبیه ساز رومیزی

شبیه ساز رومیزی بازی های رومیزی را وارد عصر دیجیتال می کند. در اینجا بهترین بازی های موجود در Simulator که برای دو بازیکن مناسب هستند، آورده شده است.

این بازی یک نبرد شدید احتمال و شانس است که در آن باید با دقت انتخاب کنید که چه اقداماتی انجام دهید و از چه مواردی استفاده کنید. در اوایل سال 2024، Buckshot Roulette یک حالت بازی جدید هیجان انگیز را معرفی کرد، “دو یا هیچ”. این حالت یک چالش جدید به همراه چهار آیتم جدید ارائه می دهد. در اینجا نحوه فرو رفتن در این حالت آورده شده است.


نحوه باز کردن حالت Double or Nothing

جایزه 70 هزار دلاری داخل چمدان باز در Buckshot Roulette

برای باز کردن حالت Double or Nothing، باید توانایی خود را ثابت کنید شکست دادن فروشنده در حالت بازی معمولی، که از سه دور تشکیل شده است.


دور اول یک آزمون شانس است زیرا شما هیچ آیتمی برای استفاده ندارید. با شروع دور دوم، هم فروشنده و هم شما هر بار که فروشنده اسلحه را پر می کند، دو آیتم تصادفی دریافت خواهید کرد. در دور نهایی این مقدار به چهار آیتم افزایش می یابد.

درک اینکه هر مورد چه کاری انجام می دهد و بهینه سازی نحوه استفاده از آن برای برنده شدن بسیار مهم است.

با شکست دادن بازی معمولی، یک جایزه دریافت می‌کنید، اعتبار پایانی را مشاهده می‌کنید و حالت Double or Nothing باز می‌شود.

اگر در راند اول و دوم در حالت معمولی شکست بخورید، دکتری که می بینید در حال سیگار کشیدن در راهرو هستید با یک دفیبریلاتور در حمام شما را احیا می کند. سپس، می توانید از جایی که از دست داده اید، از سر بگیرید.

نحوه بازی حالت دو یا هیچ

بازیکنان هنگام کلیک کردن بر روی قرص های موجود در حمام در Buckshot Roulette هشدار دریافت می کنند


پس از انجام موفقیت آمیز یک اجرا، متوجه برخی موارد خواهید شد قرص ها اکنون در دسترس هستند در حمام وقتی یک بازی جدید را شروع می کنید تعامل با این قرص ها هشداری را به همراه دارد که می گوید: “ممکن است توانایی شما در رانندگی را مختل کند.” آنها را مصرف کنید تا وارد حالت Double یا Nothing شوید.

در حالی که قوانین اساسی یکسان هستند، برخی از آنها وجود دارد تغییرات جزئی در این حالت برای مثال، وقتی هزینه‌های شما تمام شد، پزشک برای احیای شما حضور نخواهد داشت. در عوض، به حمام برمی‌گردید و به عنوان یک بازیکن جدید شروع می‌کنید.

یک اینورتر در رولت Buckshot

تفاوت دیگر این است که تعداد آیتم ها و هزینه های داده شده در شروع هر دور به صورت تصادفی خواهد بود، و چهار مورد جدید اضافه خواهد شد به بازی: آدرنالین، تلفن سوزان، داروی تاریخ مصرف گذشته، و معکوس کننده.


پس از پیروزی مقابل فروشنده در این حالت، یک “دو یا هیچ؟” پیام ظاهر می شود که به شما امکان می دهد بله یا خیر را انتخاب کنید.

انتخاب بله به این معنی است که بازی را ادامه خواهید داد و درآمد خود را دو برابر خواهید کرد، در حالی که انتخاب نکردن به این معنی است که با پولی که برنده شده اید آنجا را ترک خواهید کرد.

بعد

10 بهترین بازی ترسناک در رایانه شخصی

Spooky با این بازی‌های ترسناک وحشتناک بر روی رایانه شخصی بسیار می‌ترساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا