ارز دیجیتال

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس می‌گوید که هنگام گپ زدن با جنسلر SEC با استقبال یخی مواجه شده است.

منبع: کوین بیس

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، گفت که هنگام گپ زدن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گری جنسلر در مورد ثبت صرافی خود، با استقبال بسیار سردی مواجه شد.

آرمسترانگ گفت که صرافی تلاش کرد تا جلسه ای داشته باشد و در مقطعی عملاً ملاقات کرد.

آرمسترانگ روز چهارشنبه گفت: «اما متأسفانه، من می‌توانم بگویم که صراحتاً مانند یک پذیرایی بسیار یخی بود. رویداد سرمایه گذاری بلومبرگ.

آرمسترانگ سپس گفت که جنسلر به او دستور داد تا با وکیلش صحبت کند.

اظهارات آرمسترانگ یک روز پس از آن مطرح شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواستی را ارائه کرد طرح دعوی در دادگاه علیه Coinbase و گفت که پلتفرم خود را در حالی که به عنوان صرافی، کارگزار یا آژانس تسویه ثبت نشده است، راه اندازی می کند.

رگولاتور همچنین صرافی رمزارز ایالات متحده را به دلیل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار مربوط به برنامه staking-as-a-service خود، هزینه کرد.

SEC در این شکایت از مدیران Coinbase اتهامی وارد نکرد.

طبق این شکایت، تنظیم کننده همچنین 13 ارز دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار نام برد.

یک روز قبل، SEC از صرافی ارز دیجیتال Binance و مدیر عامل آن Changpeng Zhao به دلیل تخلفات متعدد، از جمله گمراه کردن سرمایه‌گذاران، فعالیت غیرقانونی به عنوان یک صرافی و سایر اتهامات شکایت کرد.

Gensler از صرافی ها خواسته است تا ثبت نام کنند و اخیراً در این ماه گفت که آنها تمایل دارند “مملو از درگیری

کمپین در واشنگتن

اتهامات SEC علیه کوین بیس چند هفته پس از مبادله مطرح می شود منتشر شد یک کمپین تلویزیونی جدید برای ترویج آینده ارزهای دیجیتال.

آرمسترانگ در یک ویدیوی سیاه و سفید و تقریباً دو دقیقه‌ای، مزایای کریپتو را بیان می‌کند و «دیدگاه ساده‌لوحانه» آن را فرامی‌خواند.

آرمسترانگ گفت: «دیدگاه ساده‌لوحانه کریپتو این است که این یک دارایی سفته‌بازی است که مردم با آن معامله می‌کنند و پیراهن‌های خود را از دست خواهند داد. “این جنگل را از میان درختان گم کرده است.”

انتظار می‌رود در مجموع چهار آگهی با آرمسترانگ وجود داشته باشد که در «نمایش‌های محبوب یکشنبه‌ها» با فصل جدیدی که هر آخر هفته منتشر می‌شود، نمایش داده می‌شود. انتشار.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا