ارز دیجیتال

Arbitrum Price Prediction به عنوان ARB در Binance و Coinbase فهرست شده است – آیا ARB می تواند به 10 دلار برسد؟

تصمیم. منبع: Adobe

توکن اخیراً منتشر شده، ARB، که سازمان مستقل غیرمتمرکز آربیتروم (DAO) را قدرت می‌دهد، در معاملات روز پنجشنبه نوسان شدیدی را تجربه کرد.

Arbitrum، راه‌حل برجسته مقیاس‌بندی لایه ۲ در بلاک چین اتریوم که تراکنش‌های سریع و ارزان را ارائه می‌دهد، پس از انتشار بیش از ۱ میلیارد توکن ARB خود به کاربران شبکه، روز پنجشنبه رسماً به DAO تبدیل شد.

با توجه به TradingView، به نقل از داده‌های Kraken، ARB/USD تا 9 دلار به ازای هر توکن افزایش یافت و در عرض یک ساعت به 1.10 دلار رسید.

طبق گزارش ها، قیمت ها به 14 دلار در هر توکن در ByBit رسید.

Arbitrum Price Prediction به عنوان ARB در Binance و Coinbase

ARB/USD آخرین بار در حدود 1.35 دلار به ازای هر توکن حرکت کرد و ارزش بازار آن را حدود 1.7 میلیارد دلار کرد و آن را به رتبه 40 تبدیل کرد.هفتم با توجه به CoinGecko، بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار.

توکن ARB آربیتروم دارای حداکثر عرضه 10 میلیارد است، به این معنی که ارزش بازار کاملاً رقیق شده آن در قیمت های فعلی حدود 13.5 میلیارد دلار است که آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار کاملاً رقیق تبدیل می کند.

چرا ARB Dump کرد؟

در اوج های قبلی در محدوده 9 تا 14 دلار به ازای هر توکن، ارزش بازار کاملاً رقیق شده آربیتروم 90 تا 140 میلیارد دلار بود، بین 15 تا 24 درصد از بیت کوین.

بله، آربیتروم یک پروتکل چشمگیر و با رشد سریع است که تراکنش های روزانه به رکورد جدیدی در این هفته و بالای 1.2 میلیون رسیده است.

1679608234 252 Arbitrum Price Prediction به عنوان ARB در Binance و Coinbase

اما ارزش داشتن 15 تا 24 درصد بیت کوین احتمالاً در این مرحله دشوار است.

از این نظر، احتمالاً نباید تعجب‌آور باشد که توکن‌های ARB متعاقباً در حالی که شرکت‌کنندگان airdrop به دنبال پول نقد بودند، به بازار ریخته شدند.

علاوه بر این، وب‌سایت Arbitrum و اسکنر بلاک چین هر دو در میان افزایش کاربرانی که تلاش می‌کردند به سایت‌ها دسترسی پیدا کنند، زمانی که airdrop فعال شد، از کار افتادند.

این می‌توانست برخی از شرکت‌کنندگان در ایردراپ را به ریختن توکن‌های خود وادار کند.

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای ARB؟

با توجه به فقدان اطلاعات تاریخچه قیمت برای ARB، پیش بینی قیمت آینده آن بر اساس تحلیل فنی دشوار است.

احتمالاً بهتر است روندها را در شبکه و اکوسیستم Arbitrum و همچنین در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال مشاهده کنید تا حدس بزنید که ARB به کجا می‌رود.

ایردراپ‌های بزرگ مانند آنچه که اخیراً توسط Arbitrum انجام شد، معمولاً تبلیغات زیادی در فضای رمزنگاری ایجاد می‌کند و به افزایش پذیرش پروتکل کمک می‌کند.

همانطور که اشاره شد، تراکنش‌های روزانه در شبکه آربیتروم و همچنین تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد افزایش یافته است.

1679608234 868 Arbitrum Price Prediction به عنوان ARB در Binance و Coinbase

این روندهای مثبت احتمالاً در هفته‌های آینده ادامه خواهند داشت، زیرا صرافی‌های بزرگ‌تر و بیشتر توکن ARB را فهرست می‌کنند و تبلیغات این پروتکل را بیشتر می‌کنند.

سرمایه گذاران همچنین باید مراقب باشند که آیا کل ارزش قفل شده (TVL) کریپتو در قراردادهای هوشمند در بلاک چین Arbitrum همچنان در حال افزایش است یا خیر.

به گفته DeFi Llama، در روز پنج شنبه، رکورد جدیدی بالای 3.5 میلیارد دلار ثبت کرد.

1679608234 476 Arbitrum Price Prediction به عنوان ARB در Binance و Coinbase

افزایش مستمر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سرمایه بیشتری را به پروتکل‌های DeFi که بر روی بلاک چین Arbitrum کار می‌کنند منتقل می‌کنند.

این می تواند از افزایش مجدد در ARB حمایت کند، اگرچه اندازه گیری میزان بالا دشوار است زیرا بازار در دوره کشف قیمت باقی می ماند.

آیا ARB می تواند دوباره به 10 دلار برسد؟

ARB مطمئناً می تواند دوباره به 10 دلار برسد، با این فرض که روند پذیرش مثبت در شبکه آن ادامه داشته باشد و با فرض اینکه بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

گاوهای نر ARB باید برای صبور بودن آماده شوند.

بیت کوین ممکن است قبل از اینکه ARB دوباره به یک سکه 100 میلیارد دلاری (با ارزش بازار کاملاً رقیق شده) تبدیل شود، نیاز به 1 تریلیون دلار یا بیشتر در ارزش بازار داشته باشد، زیرا ارزش ARB بیش از 10٪ بیت کوین در این مورد کمی دور از ذهن است. نقطه.

اما اگر بحران بانکی ایالات متحده بدتر شود، رشد اقتصادی ایالات متحده بدتر شود و فدرال رزرو در نیمه دوم سال جاری چرخه کاهش نرخ بهره را آغاز کند که اکنون به طور گسترده ای پیش بینی می شود، بیت کوین دوباره به یک تریلیون دلار می رسد، ممکن است امسال اتفاق بیفتد.

بنابراین چشم انداز ARB قوی به نظر می رسد.

اکنون کریپتو بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا