ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت ستاره‌ای با افزایش 15 درصدی XLM – هدف بعدی XLM

منبع: TradingView

قیمت Stellar (XLM) در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد کاهش یافته است و به دنبال کاهش 1.5 درصدی کل بازار ارزهای دیجیتال به 0.148076 دلار کاهش یافته است.

سقوط امروز XLM منعکس کننده XRP است، با هر دو آلتکوین کمی پس از رالی های یک هفته و نیم پیش خود تصحیح کردند.

علیرغم سقوط امروز، XLM در یک هفته 16 درصد و در 30 روز گذشته 63 درصد افزایش یافته است و آلتکوین نیز از ابتدای سال کمی بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

و هنگامی که اصلاحات جزئی خود را در چند روز آینده به پایان برساند، این ارز دیجیتال به راحتی می تواند شاهد پیشرفت های بیشتر باشد، به خصوص با گسترش مداوم Stellar به عنوان یک شبکه.

پیش‌بینی قیمت ستاره‌ای با افزایش 15 درصدی XLM – هدف بعدی XLM

Stellar احتمالاً به زمان بیشتری نیاز دارد تا اصلاحات فعلی خود به پایان برسد، زیرا شاخص های آن هنوز تا حدودی بالا هستند.

1690218173 136 پیش‌بینی قیمت ستاره‌ای با افزایش 15 درصدی XLM هدف
منبع: TradingView

به عنوان مثال، میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) هنوز مقداری بالاتر از میانگین 200 روزه خود (آبی) است، در حالی که سکه ها معمولاً تنها پس از کاهش میانگین کوتاه مدت به پایین تر از همتای بلندمدت خود، به شدت افزایش می یابند.

به همین ترتیب، شاخص قدرت نسبی XLM (بنفش) در 24 ساعت گذشته به زیر 50 رسیده است و به نظر می‌رسد که در مسیر رسیدن یا پایین‌تر از 30 قرار دارد، در این نقطه ممکن است آلت‌کوین شروع به بازیابی کند.

این احتمال وجود دارد که سطح حمایت آن (سبز) امروز نتواند حفظ شود، چیزی که نشان دهنده ضررهای بیشتر در روزهای آینده است.

با این حال، می توان ادعا کرد که چنین اصلاحی کاملاً ضروری است و وقتی XLM تمام شود دوباره شروع به افزایش پیوسته خواهد کرد.

این سکه بیش از هر سکه دیگری (به جز XRP) از پیروزی جزئی ریپل در برابر SEC سود برد، با توجه به اینکه عمدتاً برای پرداخت های بین المللی نیز استفاده می شود (مثل XRP و ریپل).

به دلیل این پیروزی، Stellar فضای بیشتری برای ادامه رشد کسب و کار خود فراهم کرده است، با آخرین بررسی سه ماهه خود نشان می دهد که تعداد کل حساب های شبکه آن در سه ماهه دوم 2023 8 درصد افزایش یافته است.

این گزارش همچنین نشان داد که 419 میلیون دلار تراکنش در شبکه خود را پردازش کرده است و کل عملیات نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

این به یک پلت فرم بلاک چین در رشد اشاره دارد، اما با بهبود تصویر نظارتی در حال حاضر برای استلر، می تواند در آینده حتی سریعتر رشد کند.

به همین دلیل، معامله گران می توانند انتظار داشته باشند که XLM در چند هفته آینده دوباره به 0.18 دلار و در چند ماه آینده به 0.25 دلار برسد، قبل از اینکه بازار صعودی در سال 2024 به طور بالقوه آن را به 0.40 دلار یا بالاتر برساند.

ایجاد تنوع با توکن های میم

این امکان وجود دارد که XLM مدتی طول بکشد تا به ارتفاعات قابل توجهی جدید برسد، زیرا رالی یک هفته و نیم گذشته آن شتاب خود را از دست داده است.

بنابراین، برخی از معامله‌گران ممکن است ترجیح دهند پرتفوی خود را با آلت‌کوین‌های جدیدتر گسترش دهند که پتانسیل بیشتری برای سود در کوتاه‌مدت نشان می‌دهند و توکن‌های پیش‌فروش به‌ویژه امیدوارکننده هستند.

یکی از جدیدترین توکن‌های موجود در بازار، Evil Pepe (EVILPEPE)، یک سکه میم ERC-20 است که فروش خود را هفته گذشته آغاز کرد.

بیش از 600,000 دلار افزایش یافته است و هدف آن 1,996,002 دلار است و پیش فروش آن کمتر از 9 روز باقی مانده است.

با مجموع حداکثر عرضه 6.66 میلیارد، EVILPEPE قصد دارد یک توکن میم تحت رهبری جامعه باشد و 90 درصد عرضه آن برای پیش فروش آن ذخیره شده است.

EVILPEPE با سپردن کنترل 90 درصد از عرضه خود به سرمایه گذاران و جامعه گسترده تر خود، از خود در برابر زباله های بزرگ یا کشش فرش محافظت می کند، چیزی که ممکن است با پیش فروش های خاص اتفاق بیفتد.

در عین حال، دارندگان با سهام بزرگ‌تر خود تشویق می‌شوند تا بیشتر در توکن سرمایه‌گذاری کنند و همچنین از آن حمایت بیشتری کنند و به رشد جامعه آن کمک کنند.

این باید به EVILPEPE با طول عمر بیشتری نسبت به بسیاری از توکن‌های میم دیگر کمک کند، در حالی که به آن کمک می‌کند تا پس از فهرست شدن در صرافی‌ها در چند هفته آینده، رشد بالایی داشته باشد.

در حالی که زمان محدود است، سرمایه‌گذاران جدید می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی Evil Pepe و اتصال کیف پول‌های رمزنگاری‌شده خود، با 1 توکن EVILPEPE به قیمت 0.000333 دلار، به فروش EVILPEPE بپیوندند.

و اگر از توکن PEPE پیروی کند، EVILPEPE پس از اضافه شدن به پلتفرم‌های معاملاتی، به راحتی می‌تواند بیش از 0.000333 دلار افزایش یابد.

اکنون از ایول پپه دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا