شبکه های اجتماعی

9 ترند محبوب اینستاگرام در سال 2018 (تا کنون)

آیا نمی دانید بزرگترین ترندهای اینستاگرام در سال 2018 چیست؟

ما فقط در نیمه سال گذشته ایم و اینستاگرام در حال حاضر شاهد تغییرات بزرگی بوده است!

از پست‌های قابل خرید گرفته تا جدیدترین علاقه‌مندی‌های طراحی، ما بزرگترین ترندهای اینستاگرام را که امسال وارد پلتفرم شده‌اند را پوشش می‌دهیم!

برای اینکه کسب و کار خود را جلوتر از بازی نگه دارید، در اینجا 9 مورد از محبوب ترین ترندهای اینستاگرام در سال 2018 (تا کنون) آورده شده است:

ترندهای محبوب اینستاگرام برای تماشا در سال 2018 شماره 1: برای ویرایش ضربه بزنید

از آنجایی که زیبایی‌شناسی اینستاگرام همچنان در ذهن خود باقی می‌ماند، اینستاگرامرها اکنون به دنبال اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود برای برنامه‌های عکس جدید و اسرار ویرایش هستند تا عکس‌های خود را برجسته کنند.

امسال، اینفلوئنسرها ویرایش‌های «قبل و بعد» خود را در استوری‌های اینستاگرام به نمایش می‌گذارند – و بسیاری از آنها حتی از پیش تنظیمات لایت روم خود را می‌فروشند تا دنبال‌کنندگان بتوانند از ظاهر آن‌ها کپی کنند!

دگرگونی‌های عکس چشمگیر هستند، و کمی معتادکننده هستند که به جلو و عقب ضربه بزنید. وبلاگ نویس Jaci Marie ویرایش های “قبل و بعد” خود را به اشتراک می گذارد تا نشان دهد که چگونه به درخشش گرم خود دست می یابد:

از خودتان نکاتی برای ویرایش عکس دارید؟

در حالی که مهم است که فید اینستاگرام شما منظم و ثابت بماند، از دنبال کردن مجموعه و نشان دادن «قبل و بعد» در استوری یا پست چرخ فلک نترسید. دنبال کنندگان شما از دیدن آنچه در پشت فیلتر است قدردانی خواهند کرد و از هر نکته ای که مایل به اشتراک گذاری آن هستید سپاسگزار خواهند بود.

برای ایجاد زیبایی‌شناسی اینستاگرام عالی به کمک نیاز دارید؟ دوره رایگان ما را تماشا کنید چگونه زیبایی اینستاگرام خود را ایجاد کنیمو هر آنچه را که باید در 30 دقیقه بدانید بیاموزید!

شماره 2: تبلیغات متقابل پست ها و محتوای استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام در طول سال گذشته بسیار رشد کرده است و بیش از 300 میلیون کاربر هر روز به استوری می پردازند. بنابراین مطمئناً کسب‌وکارها روی پلتفرم همه کاره می‌شوند، زیرا این یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به فالوورهای آنهاست!

هدایت ترافیک از استوری به پست های اینستاگرام

با توجه بیشتر و بیشتر کاربران به استوری اینستاگرام، کاربران از استوری ها برای تبلیغ متقابل پست های معمولی خود استفاده می کنند. اکنون به جای قرار دادن اسکرین شات از یک پست در استوری ها، کاربران می توانند به راحتی پست را با قابلیت اشتراک گذاری مجدد جدید به اشتراک بگذارند.

پست‌هایی که در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند، نام کاربری پوستر اصلی را نشان می‌دهند و به کاربران اجازه می‌دهند روی آن ضربه بزنند تا پست اصلی را بررسی کنند.

روش‌های مختلفی برای استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام وجود دارد – چه برای اشتراک‌گذاری یک پست مرتبط یا جلب توجه به یک کمپین جدید، اشتراک‌گذاری مجدد راهی عالی برای ایجاد تعامل و جلب توجه بیشتر به محتوای شما است:

از طریق الی بولن

بتانی منزل وبلاگ نویس از ویژگی اشتراک‌گذاری مجدد داستان‌های جدید برای تبلیغ هدیه‌ای که در فید او برگزار می‌شود، استفاده می‌کند:

هدایت ترافیک از پست های اینستاگرام به استوری

در حالی که سال گذشته همه چیز در مورد اسلاید “پست جدید” در استوری ها به عنوان راهی برای بازگرداندن ترافیک به فید اینستاگرام شما بود، ما همچنین شاهد حرکت در جهت مخالف هستیم.

بسیاری از کسب‌وکارها در حال حاضر مخاطبان خود را به سمت استوری اینستاگرام خود هدایت می‌کنند و محتوای استوری خود را با یک پست اینستاگرام «معمای» می‌کنند.

به عنوان مثال Mango را در نظر بگیرید، اغلب آخرین مجموعه خود را در استوری ها به نمایش می گذارد، از یک پست اینستاگرام استفاده می کند تا به دنبال کنندگان خود اوج بیشتری پیدا کند و به آنها اجازه می دهد بدانند کجا می توانند بیشتر بیابند:

Outsite، جامعه ای از فضاهای کار مشترک و زندگی، همچنین از پست های اینستاگرام استفاده می کند تا به مخاطبان خود اطلاع دهد که چه زمانی میزبان یک تصاحب، نمایش یک فضای جدید، یا هر رویداد مهم دیگری هستند و ترافیک را به استوری خود هدایت می کند. :

نکته ای که در صورت استفاده از این استراتژی باید به خاطر داشته باشید این است که از آنجایی که استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، ممکن است لازم باشد پس از پایان استوری، کپشن خود را تغییر دهید!

همچنین می توانید فالوورها را به محتوای موجود در هایلایت استوری اینستاگرام خود هدایت کنید! نکات برجسته استوری اینستاگرام روشی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد برند شما به طور مستقیم در نمایه اینستاگرام شما است – اما روش های مختلفی برای استفاده از نکات برجسته به عنوان یک تجارت وجود دارد!

شماره 3: اینستاگرام با فیلترها و قالب‌های قدیمی در حال تبدیل شدن به یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل است

اینستاگرام‌بازان در سال 2018 با فیلترهای فیلم، برنامه‌های دوربین یکبار مصرف و قالب‌های قدیمی، مدرسه قدیمی را شروع می‌کنند!

محبوب ترین برنامه یکپارچهسازی با سیستمعامل، HUJI Cam، عکس می گیرد و به طور خودکار یک فیلتر واحد، شعله ور شدن لنز و مهر زمانی 1998 را در گوشه تصویر اعمال می کند.

اینفلوئنسرهای محبوبی مانند High End Hippie و Peace Love Shea به صورت همه جانبه روی این برنامه وارد شده اند و با HUJI Cam محتوای زیادی برای داستان ها و فیدها ایجاد کرده اند:

سلنا گومز حتی با عکس های HUJI که در سرتاسر فید او پراکنده شده است، به این روند رسیده است:

برای محتوای ویدیویی، کاربران به برنامه‌هایی مانند 8 میلی‌متری روی می‌آورند که با افزودن گرد و غبار و خراش، فیلترهای قدیمی، نشت نور و موارد دیگر، فیلم‌های قدیمی قدیمی را ایجاد می‌کنند.

سایر برنامه‌های فیلم محبوب مانند Unfold به کاربران اجازه می‌دهند حاشیه‌های مختلف فیلم و پولاروید را به عکس‌های خود اضافه کنند و در سراسر استوری اینستاگرام ظاهر شوند:

چه این روند اینستاگرام به پایان خود نزدیک شده باشد یا اینجا باقی بماند، تمرکز زیادی روی خلاق شدن با استوری اینستاگرام در سال 2018 وجود دارد. در حالی که سال 2017 سالی بود که روی زیبایی فید خود وسواس داشتید، امسال همچنان شاهد سرمایه گذاری کسب و کارها در زمان بیشتری خواهید بود. استراتژی استوری اینستاگرام خود را تقویت می کنند.

شماره 4: پست های قابل خرید همچنان فیدهای شما را پر می کنند

اینستاگرام به یک پلتفرم تجارت الکترونیک کامل تبدیل شده است، زیرا پست‌های قابل خرید اینستاگرام به طور رسمی جهانی شده و اکنون در 9 کشور مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است.

البته، با بیش از نیم میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از نیم میلیون تبلیغ کننده، فقط زمان زیادی بود که کاربران بتوانند محصولات را مستقیماً از برنامه خریداری کنند!

در حالی که این ویژگی در سال 2017 فقط برای گروه منتخبی از خرده‌فروشان در دسترس بود، اکنون که گسترش یافته و برای تمام حساب‌های تجاری اینستاگرام در دسترس است، انتظار داریم روند «خرید در اینستاگرام» تنها از اینجا رشد کند.

وارسی چگونه با پست های قابل خرید اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟ برای همه چیزهایی که باید در مورد ایجاد یک فید قابل خرید بدانید.

اگر یک کسب‌وکار کوچک یا ناشر هستید که به دنبال راهی آسان برای بازگرداندن ترافیک به وب‌سایت خود، با استفاده از ویژگی‌هایی مانند Linkin.bio ممکن است بهترین کار را برای شما داشته باشد! این بهترین راه برای هدایت ترافیک از حساب اینستاگرام شما به صفحات محصول، وبلاگ یا وب سایت شما است.

شماره 5: DM های متداول

تقریباً هر وب‌سایتی دارای بخش «پرسش‌های متداول» است – و اینستاگرام شما نیز باید این بخش را داشته باشد! از آنجایی که کاربران بیشتر و بیشتری برای جستجوی مشاغل به اینستاگرام مراجعه می کنند، مهم است که تمام اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند به آنها بدهید.

وارسی، چرا پروفایل اینستاگرام شما صفحه اصلی جدید است؟ برای یادگیری نحوه بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور!

کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها به طور یکسان از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند تا به صورت علنی به پیام‌های متداول درخواستی خود پاسخ دهند. این یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان کسب و کار شما و پاسخ به سوالاتی است که به احتمال زیاد همچنان در صندوق ورودی شما ظاهر می شوند.

هر یکشنبه، وبلاگ نویس مد، Jacey Duprie به سوالات متداول در استوری اینستاگرام خود پاسخ می دهد:

Jacey Duprie به دلیل جذاب بودن و پاسخگو بودن بسیار مشهور است – و با افزایش تعداد دنبال کنندگان او، استفاده از داستان ها به عنوان ابزار پرسش و پاسخ راهی عالی برای او برای همگام شدن با مخاطبانش است. صرف زمان اضافی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، به فالوورهای شما این امکان را می دهد که بدانند شما قابل دسترسی هستید و آنها را تشویق می کند تا به DM های شما مراجعه کنند.

سوالات متداول همچنین محتوای عالی برای اضافه کردن به نکات برجسته استوری اینستاگرام شما هستند! برند پوشاک Sezané سوالات متداول خود را در قسمت جلو و در مرکز نمایه خود نشان می دهد:

این مکانی عالی برای کسب‌وکارها است که اطلاعات حمل و نقل، سیاست‌های بازگشت و مبادله یا هر چیز دیگری که ممکن است برای مشتریان شما مفید باشد را درج کنند!

شماره 6: نظرسنجی اسلایدر ایموجی

اسلایدر جدید Emoji بخشی از یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های استوری‌های پرطرفدار است و کاربران در حال حاضر از این ویژگی جدید اینستاگرام استفاده می‌کنند.

اسلایدر Emoji شبیه به نظرسنجی عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد با یک ایموجی متحرک در مقیاس کشویی انتخاب کنند که چقدر چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند.

هنگامی که یک اسلایدر Emoji را در یک داستان می بینید، فقط ایموجی را به چپ یا راست بکشید و در حین تصمیم گیری آن را متحرک تماشا کنید:

راه‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از اسلایدر ایموجی در استوری‌های اینستاگرام خود با مخاطبان خود درگیر شوید. چه به دنبال نظرات مشتریان خود باشید و چه صرفاً می خواهید فالوورهای خود را سرگرم کنید، ویژگی جدید اینستاگرام راهی عالی برای ارتقای محتوای استوری شما است!

شماره 7: گیف ها لحظه ای جدی دارند

چشمک زدن، چشمک زدن و چرخاندن گیف‌ها یکی از داغ‌ترین ترندهای اینستاگرام در استوری‌های امسال است.

در اوایل سال جاری، اینستاگرام با GIPHY برای ایجاد کتابخانه ای از GIF های با کیفیت بالا در استوری اینستاگرام همکاری کرد. اینستاگرامرها با این ویژگی جدید دیوانه می شوند و انیمیشن ها را به روش های سرگرم کننده و خلاقانه در استوری های خود قرار می دهند.

اگر به دنبال راه‌هایی برای ایجاد محتوایی بوده‌اید که جلب توجه، خلاقانه‌تر و جذاب‌تر باشد، استفاده از گیف‌های استوری اینستاگرام می‌تواند پاسخگو باشد!

استوری‌های اینستاگرام با ادغام GIPHY خود، به ارائه ویژگی‌های جدید برای کمک به شما در نشان دادن شخصیت برند خود ادامه داده است. با چند ترفند ساده و کمی خلاقیت، می‌توانید از گیف‌های استوری اینستاگرام استفاده کنید تا در ذهن دنبال‌کنندگان خود بمانید و آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه دهید! می توانید آموزش گام به گام اینستاگرام در مورد آن را دریافت کنید نحوه اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام در اینجا.

شماره 8: “حساب هایی که باید دنبال کنید” در استوری های اینستاگرام

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، به نظر می رسد که این ترند اینستاگرام اینجا باقی مانده است.

در حالی که این روند که اغلب به آن “جمعه را دنبال کنید” می گویند با واکنش های منفی مواجه شده است، اما می تواند راه بسیار خوبی برای تعامل با مخاطبان با نشان دادن مقداری عشق به آنها در حساب کاربری شما باشد. حتی ممکن است در ازای آن یک فریاد دریافت کنید و مخاطبان آنها را به نمایه شما بازگرداند.

مطمئن نیستم به چه چیزی اشاره می کنم؟

هر هفته، وبلاگ نویسان اکانت های مورد علاقه خود را جمع می کنند و آنها را در استوری اینستاگرام خود نشان می دهند:

می توانید بگویید که این پادک نامزدی امروزی است – معمولاً وقتی وبلاگ نویسی را می بینید که دارای یک حساب کاربری است، احتمالاً در داستان دوست برجسته خود نیز ظاهر می شود.

مراقب باشید، در حالی که برخی از دنبال کنندگان شما ممکن است از توصیه ها استقبال کنند، این ممکن است به عنوان هرزنامه نیز شناخته شود. اگر در این روند شرکت می‌کنید، مطمئن شوید که فریادهای حساب را به حداقل برسانید و فقط موارد دلخواه خود را در جمع بندی قرار دهید.

شماره 9: خودمراقبتی به طور جدی مرسوم است

در عصر دیجیتال که ما دائماً در ارتباط هستیم، مردم (از قضا) به اینستاگرام می روند تا نشان دهند که چگونه از برق جدا می شوند. ماسک‌های صورت، مدیتیشن، یوگا و پیاده‌روی – هر آنچه که «مراقبت از خود» برای شما معنی می‌دهد، موضوعی داغ و به‌طور جدی در سال 2018 است.

امسال همه چیز در مورد واقعی شدن در اینستاگرام است – این به معنای کپشن های طولانی تر و نگاه کمتر “فیلتر شده” به زندگی اینستاگرامی های مورد علاقه شما است.

و تا آنجا که ترندهای اینستاگرام پیش می روند، این یکی از مواردی است که می توانیم با آن کنار بیاییم. هر چیزی که شما را خوشحال می کند یا به شما کمک می کند تا آرام شوید، از اشتراک گذاری آن نترسید!

امسال همه چیز در مورد واقعی شدن با فالوورهای خود و یادآوری به همه است ما همه تو این جریان باهم هستیم. *CUE MUSIC*

چیزی را از دست دادیم؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که چه ترندهای اینستاگرام را می بینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا