ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت XRP به عنوان نهنگ ناشناخته 30 میلیون XRP را به کیف پول جدید منتقل می کند – چه اتفاقی می افتد؟

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد کاهش یافته است و به 0.471535 دلار کاهش یافته است زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال 2 درصد کاهش یافته است.

قیمت فعلی XRP به این معنی است که در یک هفته 8 درصد کاهش یافته است، اگرچه آلتکوین از ابتدای سال 38 درصد افزایش یافته است، که نشان می دهد ممکن است سال 2023 به طور کلی سال بهبودی باشد.

با وجود سقوط امروز، داده های زنجیره ای نشان می دهد اینکه یک نهنگ بیش از 15 میلیون دلار XRP را از یک صرافی به یک کیف پول خصوصی منتقل کرده است، که نشان می دهد فروش اخیر ممکن است راه را برای انباشتگی باز کند.

و با توجه به اینکه ریپل نیز نزدیک به تصمیم گیری در مورد پرونده خود با SEC است، XRP ممکن است در چند هفته آینده در آستانه یک رالی بزرگ باشد.

پیش بینی قیمت XRP به عنوان نهنگ ناشناخته 30 میلیون XRP را به کیف پول جدید منتقل می کند – چه اتفاقی می افتد؟

نمودار XRP نشان می دهد که سکه ممکن است قبل از اینکه ثابت شود و دوباره شروع به صعود کند، ضرر بیشتری را متحمل شود، با عوامل مختلفی که به چنین نتیجه ای اشاره می کند.

1682076922 479 پیش بینی قیمت XRP به عنوان نهنگ ناشناخته 30 میلیون
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) به زیر 50 کاهش یافته است و هنوز جای زیادی برای کاهش قبل از فروش بیش از حد سکه دارد که به معنای زیان بیشتر است.

علاوه بر این، میانگین متحرک 30 روزه XRP (زرد) هنوز باید به زیر میانگین 200 روزه خود (آبی) کاهش یابد، قبل از اینکه بتوان گفت که سکه به کف رسیده است و با میانگین 30 روزه شروع به کاهش سرعت می کند. به نظر می رسد که تازه فرود خود را آغاز کرده است.

چیزی که برای دارندگان XRP نگران کننده است این است که آلت کوین از چندین سطح پشتیبانی قبلی افت کرده است، که نشان می دهد فروش فعلی یک فروش جدی و بالقوه میان مدت است.

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها دوباره خرید آلت‌کوین را از سر گرفته‌اند و این نشان می‌دهد که سقوط‌های اخیر آن ممکن است به پایان برسد.

همچنین، لازم به یادآوری است که XRP یک خبر مهم دارد که باید منتظر آن باشیم: پایان پرونده Ripple-SEC، که اگر به توافق یا قضاوت مطلوب برای Ripple ختم شود، می تواند یک رالی بزرگ را آغاز کند.

تمام شواهد اصلی ارائه شده اند در این پرونده، وکیل جان ای. دیتون اخیراً پیش بینی کرده است که پرونده ممکن است تا 6 می پایان یابد.

صرف نظر از اینکه چند هفته طول بکشد یا چند ماه، نظر حقوقی حاکی از آن است که با پایان یافتن پرونده، نتیجه مثبتی برای ریپل به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال، وکیل جرمی هوگان اخیرا دعوا کرده است که SEC نتوانسته است نشان دهد که خریداران XRP زمانی که برای اولین بار توکن‌های خود را خریداری کردند، با ریپل قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد کرده‌اند.

برای رگولاتور اوراق بهادار بسیار مهم است که این را ثابت کند، زیرا در غیر این صورت استدلال اینکه ریپل اوراق بهادار ثبت نشده فروخته است بسیار سخت است.

همچنین شایان ذکر است که SEC در هفته‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است و وارن دیویدسون، قانون‌گذار جمهوری‌خواه، لایحه‌ای را ارائه کرده است که رگولاتور را تغییر می‌دهد و گری جنسلر، رئیس فعلی را برکنار می‌کند.

در حالی که این ارتباط مستقیمی با پرونده SEC-Ripple ندارد، حداقل نشان می دهد که در سیستم قانون گذاری و قضایی ایالات متحده این حس رو به رشد وجود دارد که تنظیم کننده اوراق بهادار ممکن است در ماه ها و سال های اخیر از وظایف خود فراتر رفته باشد.

این برای Ripple مثبت است و در صورت برنده شدن در مورد خود، شکی نیست که XRP به یکی از بهترین توکن‌های بازار تبدیل خواهد شد.

از کمی کمتر از 0.50 دلار می تواند به راحتی به 1 دلار یا بالاتر در عواقب فوری پایان پرونده برسد، قبل از اینکه تا پایان سال به 2 دلار برسد.

اکنون XRP بخرید

DeeLance می تواند زودتر ظهور کند

البته، ممکن است برای چند هفته یا چند ماه تصمیمی در این مورد گرفته نشود، بنابراین به معامله‌گرانی که به دنبال سودهای بزرگ در کوتاه‌مدت هستند، توصیه می‌شود که آلت‌کوین‌های جایگزین با پتانسیل بالا را در نظر بگیرند.

این شامل توکن‌های پیش‌فروش می‌شود، با چندین فروش اخیر که به‌طور بالقوه فرصت ایجاد بازدهی بزرگ را در فهرست توکن‌های مربوطه ارائه می‌دهد.

یکی از جالب‌ترین نمونه‌ها در این زمینه، DeeLance است، یک بازار غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم برای کار از راه دور در بخش Web3.

DeeLance که چند هفته پیش پیش فروش توکن DLANCE را راه اندازی کرد، اکنون بیش از 300000 دلار جمع آوری کرده است.

پلت فرم کار از راه دور DeeLance بر روی بازارهای فریلنسر موجود مانند Upwork ساخته شده است تا چندین ویژگی جدید اصلی را ارائه دهد، از جمله استفاده از نشانه‌های غیرقابل تعویض برای نشان دادن و انتقال مالکیت واحدهای کار.

این مفهوم تضمین می کند که فریلنسرها به طور منصفانه و کامل برای کار دستمزد می گیرند و توانایی فروش NFT ها نیز به طور بالقوه به منبع درآمد اضافی تبدیل می شود.

علاوه بر این، DeeLance در حال ساخت متاورز مخصوص به خود است، جایی که فریلنسرها و مشاغل می توانند دفاتر مجازی راه اندازی کنند و به طور موثرتری شبکه کنند.

قبل از استفاده از ETH یا USDT برای خرید DLANCE، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی آن و اتصال کیف پول‌های رمزنگاری‌شده آن‌ها به پیش‌فروش DeeLance ملحق شوید.

یک توکن DLANCE در حال حاضر 0.025 دلار قیمت دارد، اگرچه این رقم در مدت کمی بیش از دو روز، زمانی که فروش وارد مرحله دوم خود می شود، به 0.029 دلار افزایش می یابد.

و با توجه به اینکه DeeLance با قیمت 0.053 دلار راه اندازی شده است، سرمایه گذاران علاقه مند اگر می خواهند برخی از آلتکوین های جدید را با بیشترین تخفیف ممکن دریافت کنند، باید همین الان اقدام کنند.

از DeeLance در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا