ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Conflux به عنوان پمپ های CFX 60٪ در 7 روز – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

موشک کریپتو منبع: Adobe

پس از نزدیک به 0.50 دلار به ازای هر توکن در آخر هفته، Conflux (CFX)، توکنی که توان عملیاتی بالای Conflux، بلاک چین لایه 1 با قدرت درخت گراف را تامین می کند، به زیر سطح 0.40 دلار سقوط کرده است. با توجه به CoinMarketCap، این بدان معناست که توکن در حال حاضر حدود 10٪ در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. با این وجود، پیش‌بینی‌های قیمت همچنان صعودی هستند.

با این حال، ارز دیجیتال هنوز هم یکی از بهترین عملکردها در هفت روز گذشته است و در آن بازه زمانی بیش از 60 درصد افزایش یافته است. در واقع، علیرغم آخرین عقب نشینی، CFX همچنان بسیار بالاتر از منطقه پشتیبانی کلیدی 0.37 دلار است که تقریباً مطابق با بالاترین قیمت ماه فوریه است. CFX در مقایسه با پایین‌ترین سطح ماهانه قبلی در منطقه 0.13 دلار، زمانی که ارز دیجیتال از 50DMA خود جهش کرد، 200 درصد افزایش یافته است.

پیش بینی قیمت Conflux به عنوان پمپ های CFX 60٪

دستاوردهای عظیم Driving Conflux (CFX) چیست؟

در همین حال، سود سالانه Conflux در حدود 1700٪ است و ناظران به طور شگفت انگیزی می پرسند که آیا نهنگ ها این حرکت را می خرند و پمپاژ می کنند یا خیر. مطمئناً می تواند چنین باشد.

عملکرد حیرت‌انگیز این ارز دیجیتال در سال جاری در بحبوحه این امید است که Conflux از چرخش تصور شده چین به سمت ارزهای دیجیتال سود می‌برد. پروژه کریپتو در حال توسعه همکاری با تعدادی از شرکت‌ها در منطقه بوده است و از نظر برخی به عنوان محتمل‌ترین نامزد بلاک چین برای برآورده کردن الزامات نظارتی در آن منطقه است.

این مشارکت‌ها شامل 1) با Little Red Book (معادل اینستاگرام چین) است که 180 میلیون کاربر آن اکنون می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض مبتنی بر Conflux (NFT) را در پروفایل خود نمایش دهند و 2) با China Telecom. Conflux موافقت کرده است که دستگاه های تلفن همراه وب 3 و سیم کارت های بلاک چین را در اختیار غول مخابراتی قرار دهد.

کجا بعدی برای Conflux (CFX)؟

با توجه به اینکه CFX اخیراً بالاترین قیمت سالانه قبلی خود را که در ماه فوریه در منطقه 0.37 دلار چاپ شده بود، پاک کرده است، گاوها توجه خود را به بالاترین قیمت سپتامبر 2021 در 0.85 دلار معطوف کرده اند. این افزایش 100 درصدی بیشتر از سطوح فعلی را نشان می دهد و از پایین ترین سطح اواخر دسامبر به حدود 3700 درصد افزایش می دهد.

1679341752 197 پیش بینی قیمت Conflux به عنوان پمپ های CFX 60٪

تا زمانی که ارزهای رمزپایه بلوچی مانند بیت کوین و اتریوم به عملکرد خوب خود در بحبوحه جریان های امن در بحبوحه نگرانی ها در مورد سیستم بانکی جهانی و همچنین به دلیل امیدها به کاهش قابل توجه شرایط مالی از سوی فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی در آینده ادامه دهند. CFX همچنین می‌تواند از شرایط بازار گسترده‌تر به بادهای دنباله‌دار ادامه دهد.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت، اقدام اخیر هنگ کنگ برای قانونی کردن تجارت در (برخی) ارزهای دیجیتال است. بسیاری این را به‌عنوان آزمایش پکن برای قانونی‌سازی بالقوه کریپتو در سرزمین اصلی می‌دانند و با توجه به نکاتی که در بالا در مورد محبوبیت و پذیرش Conflux در چین ذکر شد، CFX می‌تواند یکی از ذینفعان اصلی این امر باشد.

جایگزین های Conflux (CFX).

چشم انداز کوتاه مدت Conflux بسیار قوی است. اما سرمایه گذاران همیشه باید به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی های خود باشند. یک راه خوب برای انجام این کار ممکن است بررسی برخی از پیش فروش های رمزنگاری با پتانسیل بالا باشد – از نظر تاریخی، ورود به یک پروژه در مراحل اولیه پیش فروش بهترین راه برای ایجاد بازده در کریپتو بوده است.

در لیست زیر، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط Cryptonews تیم گفتگوی صنعت این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا