چه طور

Popup Builder در گزارش پاییز 2022 G2 به وضعیت رهبر دست می یابد

Popup Builder به مقام رهبر دست یافته است G2، بزرگترین و قابل اعتمادترین بازار نرم افزار در جهان.

ما بسیار خوشحالیم که چنین عنوان متمایز را به دست آورده ایم. POWR برای ارائه راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه، قابل تنظیم و استفاده آسان برای کسب‌وکارهای کوچک برای رشد کسب‌وکارهای آنلاین وجود دارد. این تنها چیزی است که کل تیم POWR روز به روز روی آن تمرکز می کند. بررسی‌ها به ما کمک می‌کنند تا محصول خود را به همان اندازه کاربردی و مفید برای کسب‌وکارتان شکل دهیم.

این تشخیص بر اساس پاسخ‌های استفاده‌های واقعی برای هر یک از سؤالات مربوط به شاخص کاربردپذیری است که در فرم بررسی G2 ارائه شده است.

شاخص کاربردپذیری بر اساس رتبه‌بندی‌های متخصصان کسب‌وکار است. Popup Builder 10 یا بیشتر بررسی و پنج پاسخ برای هر یک از سؤالات مربوط به قابلیت استفاده دریافت کرد تا واجد شرایط گنجاندن در فهرست کاربردپذیری باشد.

سارا روسیو، مدیر محصول G2 گفت: «رتبه‌بندی در گزارش‌های G2 بر اساس داده‌هایی است که توسط خریداران واقعی نرم‌افزار به ما ارائه می‌شود. «خریداران بالقوه می‌دانند که می‌توانند هنگام تحقیق و انتخاب نرم‌افزار به این بینش‌ها اعتماد کنند، زیرا ریشه در بررسی‌های تأیید شده، تأیید شده و معتبر دارند.»

در مورد آنچه کاربران واقعی برای گفتن دارند (یا نظر خود را درباره POWR Popup Builder بگذارید) در صفحه بررسی POWR G2 بیشتر بدانید!

درباره G2

G2 بزرگترین و قابل اعتمادترین بازار نرم افزار در جهان است. سالانه بیش از 60 میلیون نفر – از جمله کارمندان تمام FORTUNE 500 – از G2 برای تصمیم گیری نرم افزاری هوشمندتر بر اساس بررسی های معتبر همتایان استفاده می کنند. هزاران شرکت نرم‌افزاری و خدماتی در هر اندازه با G2 شریک می‌شوند تا شهرت خود را ایجاد کنند، هزینه‌های نرم‌افزاری خود را مدیریت کنند و تجارت خود را توسعه دهند – از جمله Salesforce، HubSpot، Zoom و Adobe. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایی که برای نرم افزار می روید، مراجعه کنید www.g2.com و ما را دنبال کنید توییتر و لینکدین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا