شبکه های اجتماعی

مدیران جدید می گویند FTX 2.2 میلیارد دلار از طریق نهادهای مرتبط به Bankman-Fried منتقل کرده است.

صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX حدود 2.2 میلیارد دلار به موسس شرکت انتقال داده است سام بنکمن-فرید مدیریت جدید شرکت گفت: از طریق نهادهای مرتبط.

FTX روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در مجموع بیش از 3.2 میلیارد دلار از طریق پرداخت ها و وام ها به بنیانگذاران شرکت و کارمندان کلیدی منتقل شده است.

این پرداخت ها عمدتاً از پژوهش آلامدا FTX گفت که صندوق تامینی این افشاگری ها را با ثبت برنامه ها و اظهارنامه های امور مالی به دادگاه ورشکستگی انجام داده است.

صرافی کریپتو گفت که این نقل و انتقالات شامل بیش از 240 میلیون دلار خرج شده برای خرید اموال لوکس در باهاما، کمک های مالی سیاسی و خیریه که مستقیماً توسط بدهکاران FTX انجام می شود و نقل و انتقالات قابل توجه به واحدهای غیر بدهکار در باهاما و سایر حوزه های قضایی نمی شود.

یک وکیل برای بانکمن-فرید از اظهار نظر خودداری کرد.

FTX در ماه نوامبر درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد و گفت که قادر به بازپرداخت کامل مشتریانی که وجوهی را در صرافی خود واریز کرده بودند، نیست. مدیرعامل جدید FTX، جان ری، گفته است که اولویت اصلی او بازیابی دارایی ها برای بازپرداخت مشتریان FTX است.

دادستان بانکمن-فرید 31 ساله را متهم کرده است که میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX را به منظور جبران ضرر و زیان شرکت Alameda Research، و ده ها میلیون دلار کمک های مالی غیرقانونی سیاسی برای خرید نفوذ در این کشور به سرقت برده است. واشنگتن، دی سی

او ارتکاب تخلف را انکار می‌کند و می‌جنگد تا در انتظار محاکمه کلاهبرداری برنامه‌ریزی‌شده‌اش در 2 اکتبر، از زندان بیرون بماند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا