چه طور

نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

چه باید بدانیم

  • Remix Mode رفتار پیش‌فرض گزینه‌های تنوع را در زیر شبکه تصویر تغییر می‌دهد.
  • به جای تغییر دادن یک تصویر انتخابی بر اساس درخواست اصلی، Remix Mode به شما اجازه می‌دهد تا درخواست‌ها را در بین تغییرات به گونه‌ای تغییر دهید که بتوانید هنگام ایجاد هر تغییر، درخواست خود را ویرایش کنید.
  • Remix Mode را می توان برای تغییر یک تصویر از شبکه تصویر، ایجاد تغییرات در یک تصویر ارتقا یافته، یا هنگام گسترش تصاویر با استفاده از عملکرد Midjourney’s Pan استفاده کرد.
  • وقتی فعال است، می‌توانید درخواست خود را با توضیحات، پارامترها، نسبت‌های ابعادی و مدل‌های Midjourney مختلف تغییر دهید.

حالت ریمیکس در Midjourney چیست؟

برای درک حالت Remix، ابتدا باید بدانید که وقتی Midjourney درخواست شما را دریافت می کند و بر اساس آن تصاویر ایجاد می کند چه اتفاقی می افتد. هنگامی که تصاویری را در Midjourney تولید می کنید، این گزینه را دارید که هر یک از تصاویر را از شبکه ای که روی صفحه قابل مشاهده است، ارتقا دهید یا تغییر دهید.

در حالی که گزینه‌های سطح بالا به شما امکان می‌دهند یک تصویر دلخواه را افزایش دهید تا در حداکثر وضوح آن نشان داده شود، گزینه variate بیشتر از Midjourney می‌خواهد تا نسخه‌های جایگزین یک تصویر انتخاب‌شده را ایجاد کند. در حالت ایده آل، این تغییرات بر اساس درخواست اولیه و تصویری که شما برای تغییر انتخاب کرده اید ایجاد می شوند.

با Remix Mode، می‌توانید اعلان‌ها را در بین تغییرات تغییر دهید تا مجموعه جدید تصاویر نه تنها بر اساس درخواست اصلی و نسل آن باشد، بلکه از دستور جدیدی که با Remix استفاده می‌کنید نیز ایده بگیرید. شما می توانید از این حالت برای تغییر اعلان ورودی استفاده کنید به گونه ای که سوژه، نور، محیط و رسانه ترکیب اصلی را تغییر دهید.

علاوه بر تغییر توضیحات یک تصویر، همچنین می‌توانید مدل Midjourney را که می‌خواهید برای ایجاد تصویر استفاده کنید، تغییر نسبت‌های تصویری تغییر دهید و پارامترهای خاصی را برای تولید تصاویر جدید اضافه یا حذف کنید. هنگامی که از حالت آرامش استفاده می شود، Midjourney از ترکیب تصویر شروع استفاده می کند و هنگامی که درخواست را با توضیحات متفاوت به روز می کنید، آن را تغییر می دهد.

نحوه فعال کردن Remix Mode در Midjourney

شما می توانید Remix Mode را در حساب Midjourney خود به دو روش مختلف فعال کنید – یکی با دسترسی به تنظیمات Midjourney و دیگری با استفاده از دستور remix /prefer.

روش 1: استفاده از تنظیمات Midjourney

برای فعال کردن حالت Remix، هر یک از سرورهای Midjourney را در Discord باز کنید یا از سرور Discord یا Discord DM خود به Midjourney Bot دسترسی پیدا کنید. صرف نظر از نحوه دسترسی به آن، روی آن ضربه بزنید جعبه متن در پایین

اینجا تایپ کنید /settings، کلیک کنید روی /تنظیمات گزینه و سپس دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689746119 228 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

در پاسخ Midjourney که نشان داده می شود، روی آن کلیک کنید حالت ریمیکس.

1689746120 433 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

وقتی این کار را انجام می دهید، گزینه Remix mode که روی آن کلیک کرده اید با پس زمینه سبز برجسته می شود.

1689746120 928 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

اکنون می‌توانید با فعال کردن حالت Remix شروع به ایجاد تصاویر کنید و وقتی تغییراتی از یک تصویر تولید شده ایجاد می‌کنید، Midjourney از شما می‌خواهد که یک اعلان جدید وارد کنید.

روش 2: با استفاده از دستور /prefer remix

همچنین می‌توانید حالت Remix را مستقیماً از صفحه چت Midjourney Bot بدون دسترسی به تنظیمات Midjourney فعال کنید. برای انجام این کار، هر یک از سرورهای Midjourney را در Discord باز کنید یا از سرور Discord یا Discord DM به ربات Midjourney دسترسی پیدا کنید. صرف نظر از نحوه دسترسی به آن، روی آن ضربه بزنید جعبه متن در پایین

نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

اینجا تایپ کنید /prefer remix ، کلیک کنید روی /ترجیح ریمیکس گزینه و سپس دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689746121 803 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

این حالت Remix Mode را در Midjourney فعال می کند و باید پاسخی از Midjourney Bot ببینید تا تأیید کنید که آیا این ویژگی فعال شده است یا خیر.

1689746122 726 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

با فعال بودن حالت Remix چه کاری می توانید انجام دهید؟

وقتی حالت Remix روشن است، می‌توانید هنگام ایجاد تغییراتی در تصویری که با استفاده از /imagine یا هر دستور دیگری در Midjourney ایجاد کرده‌اید، اعلان ورودی خود را تغییر دهید. درخواست‌ها را می‌توان تغییر داد تا ترکیب تصویر موجود را با سبکی متفاوت تحریک کند. می توانید دستور موجود خود را با Remix Mode جایگزین کنید به گونه ای که:

  • موضوع یک تصویر اصلی را تغییر می دهد
  • سبک ها و رسانه های هنری را تغییر می دهد
  • شرایط نور و محیط را تغییر می دهد
  • تصاویر را با نسبت های مختلف ایجاد می کند
  • خلاقیت هایی با مدل Midjourney متفاوت ایجاد می کند
  • پارامترهایی مانند No، Stop، Tile و Video را اضافه، حذف یا تغییر می دهد.

حالت Remix را می توان زمانی اعمال کرد که تصویری را از یک شبکه تصویر اصلی برای تغییر انتخاب می کنید یا زمانی که از ویژگی Pan در Midjourney برای گسترش تصاویر خود در جهت خاصی استفاده می کنید. همچنین می توانید حالت Remix را برای تصاویری که با دسترسی به ابزار Vary از پاسخ Midjourney Bot ارتقا یافته اند اعمال کنید.

نحوه استفاده از Remix Prompt در Midjourney

هنگامی که حالت Remix را در حساب Midjourney خود فعال کردید، می توانید تغییرات جدیدی را با استفاده از کادر درخواست Remix ایجاد کنید تا تنظیمات، موضوع یا سبک تصاویر اصلی را تغییر دهید تا به ترکیبی که دوست دارید برسید.

مرحله 1: به درخواست Remix دسترسی پیدا کنید

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید بسته به تصاویری که می خواهید تغییر دهید، به درخواست Remix در Midjourney دسترسی پیدا کنید. قبل از اینکه بتوانید هر یک از این کارها را انجام دهید، ابتدا یکی از سرورهای Midjourney را در Discord باز کنید یا از سرور Discord یا Discord DM خود به Midjourney Bot دسترسی پیدا کنید. از اینجا، باید شبکه تصویر یا تصویر ارتقا یافته ای را که می خواهید با استفاده از حالت Remix تغییر دهید، پیدا کنید.

مورد A: ایجاد تغییرات از یک شبکه تصویر

اگر می‌خواهید از یک شبکه تصویر موجود که قبلاً با استفاده از Remix ایجاد کرده‌اید، تغییراتی در یک تصویر ایجاد کنید، می‌توانید این کار را با پیدا کردن شبکه تصویری که قبلاً در Midjourney ایجاد کرده بودید انجام دهید. هنگامی که شبکه تصویر را پیدا کردید، روی تصویر مربوطه کلیک کنید گزینه تغییر دهید (V1، v2، V3، یا V4) بر اساس تصویری که می خواهید برای ایجاد تغییرات استفاده کنید.

1689746123 463 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

وقتی روی گزینه variate کلیک می کنید، این مورد را مشاهده خواهید کرد درخواست ریمیکس کادری روی صفحه که از آنجا می‌توانید درخواست خود را با توضیحات، پارامتر، تنظیمات، مدل یا نسبت ابعاد متفاوت تغییر دهید.

1689746124 90 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

برای ایجاد تغییرات لازم می توانید به مرحله 2 زیر بروید.

مورد B: ایجاد تغییرات در یک تصویر ارتقا یافته

اگر تصویری که می‌خواهید با استفاده از Remix Mode تغییراتی ایجاد کنید، قبلاً ارتقاء یافته است، می‌توانید به درخواست Remix روی آن دسترسی داشته باشید و ابتدا تصویر ارتقا یافته تولید شده توسط Midjourney Bot در Discord را پیدا کنید. هنگامی که این تصویر را پیدا کردید، این دو گزینه را در زیر تصویر ارتقا یافته مشاهده خواهید کرد – Vary (قوی) و Vary (Subtle). می توانید روی آن کلیک کنید متفاوت (قوی) برای ایجاد تصاویری که بسیار متفاوت از تصویر اصلی شما هستند یا روی آن کلیک کنید متغیر (لطیف) برای بدست آوردن تغییراتی که کمتر متفاوت و مشابه تصویر اصلی هستند.

1689746124 793 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

صرف نظر از گزینه ای که کلیک می کنید، آن را مشاهده خواهید کرد درخواست ریمیکس کادری روی صفحه که از آنجا می‌توانید درخواست خود را با توضیحات، پارامتر، تنظیمات، مدل یا نسبت ابعاد متفاوت تغییر دهید.

1689746125 347 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

برای ایجاد تغییرات لازم می توانید به مرحله 2 زیر بروید.

مورد C: استفاده از پان در یک تصویر ارتقا یافته

هنگامی که می خواهید از ویژگی Pan در Midjourney استفاده کنید، می توان از حالت Remix نیز استفاده کرد. Panning به شما امکان می دهد بخشی از یک تصویر را از یک جهت خاص گسترش دهید تا تصاویر طولانی تری ایجاد کنید. با روشن بودن حالت Remix، می‌توانید هنگام گسترش تصویر، درخواست خود را تغییر دهید تا بتوانید عناصر و جزئیات بیشتری را به قسمت توسعه‌یافته تصویر اضافه کنید.

برای دسترسی به درخواست Remix با Panning، ابتدا تصویری را که می‌خواهید بیشتر گسترش دهید، ارتقا دهید. پس از ارتقاء تصویر مورد نظر، مجموعه ای از تصاویر را مشاهده خواهید کرد 4 آیکون فلش (گزینه های پان) – ترک کرد، درست، بالا، و پایین. با کلیک بر روی یکی از نمادها، بسته به جهتی که انتخاب می کنید، تصویر به صورت عمودی یا افقی گسترش می یابد.

1689746126 357 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

هنگامی که بر روی گزینه Pan ترجیحی کلیک می کنید، یک را مشاهده خواهید کرد ماهی تابه کادری که فرمان فعلی تصویر را نشان می دهد. از اینجا می‌توانید درخواست خود را با توضیحات، پارامتر، تنظیمات، مدل یا نسبت ابعاد متفاوت تغییر دهید.

1689746127 945 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

برای ایجاد تغییرات لازم می توانید به مرحله 2 زیر بروید.

مرحله 2: دستورات را با حالت Remix تغییر دهید

هنگامی که از مرحله 1 به کادر درخواست Remix دسترسی پیدا کردید، اکنون می توانید روی یک درخواست تغییر یافته کار کنید که می خواهید از آن برای ایجاد تغییرات تصویر انتخاب شده استفاده کنید. اعلان جدید می تواند توصیفی متفاوت از توضیحاتی داشته باشد که در ابتدا با تغییراتی در موضوع، محیط، نور، سبک هنری، مدیوم و سایر عناصر ارائه کردید. هنگام ایجاد تصاویر جدیدتر، Midjourney تغییراتی را که با تأثیر از تصویر اصلی در فرمان ایجاد کرده‌اید، در نظر می‌گیرد.

1689746128 203 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

علاوه بر توضیحات، شما همچنین می توانید نسخه Midjourney را تغییر دهید در داخل اعلان Remix با اضافه کردن عبارت --version پارامتر در انتهای فرمان جدید شما.

1689746128 455 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

به طور مشابه، شما می توانید نسبت تصویر را تغییر دهید از تغییرات برای متفاوت بودن با تصویر اصلی با افزودن --ar پارامتر در انتهای فرمان شما

1689746129 78 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

Remix Prompt همچنین به شما اجازه می دهد تا نگاتیو را اضافه یا تغییر دهید (--no) پارامتر به درخواست جدید خود، با استفاده از تصویر با الگوهای تکرار شونده ایجاد کنید --tile پارامتر، و یک ویدیوی کوتاه از تغییرات ایجاد شده با استفاده از --video پارامتر. وقتی از ابزار Pan روی یک تصویر ارتقا یافته استفاده می‌کنید، همه این گزینه‌ها نیز قابل دسترسی هستند.

پس از اتمام اصلاح اعلان Remix، می توانید روی آن کلیک کنید ارسال داخل کادر Remix Prompt برای به اشتراک گذاشتن آن با Midjourney.

1689746130 263 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

Midjourney اکنون پردازش درخواست شما را آغاز می کند و مجموعه ای از 4 تصویر جدید را بر اساس ترکیب تصویر اصلی و همچنین درخواست به روز شده ای که اضافه کرده اید ایجاد می کند.

1689746131 28 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

از اینجا می‌توانید تصاویر دلخواه را ارتقا دهید یا با Relax Mode آن‌ها را تغییر دهید.

نحوه غیرفعال کردن Remix Mode در Midjourney

با فعال کردن حالت Remix، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید هنگام نمایش کادر درخواست Remix تغییراتی در درخواست خود ایجاد کنید یا خیر. وقتی درخواست Remix را با یک درخواست موجود ارسال می‌کنید، تغییراتی که ایجاد می‌شوند تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند حتی اگر حالت Remix در حساب شما فعال باشد.

برای جلوگیری از نمایش Remix Prompt برای نسل‌های آینده، می‌توانید با کلیک بر روی آن، آن را خاموش کنید جعبه متن در پایین، در حال تایپ کردن /settingsو روی آن کلیک کنید /تنظیمات گزینه. وقتی این گزینه انتخاب شد، دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689746119 228 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

در پاسخ Midjourney که نشان داده می شود، روی آن کلیک کنید حالت ریمیکس.

1689746131 890 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

وقتی این کار را انجام می‌دهید، گزینه Remix mode که روی آن کلیک کرده‌اید دیگر با پس‌زمینه سبز نشان داده نمی‌شود که غیرفعال شده است.

1689746132 271 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

راه دیگری که می توانید Remix Mode را غیرفعال کنید تایپ کردن است /prefer remix ، با کلیک بر روی /ترجیح ریمیکس گزینه و سپس فشار دادن وارد کلید روی صفحه کلید خود

1689746121 803 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

این حالت Remix Mode را در Midjourney غیرفعال می‌کند و باید پاسخی را از Midjourney Bot ببینید تا تأیید کنید که آیا این ویژگی غیرفعال شده است یا خیر.

1689746133 339 نحوه فعال کردن و استفاده از Remix Mode در Midjourney

با استفاده از حالت Remix چه نوع تصاویری را می توانید ایجاد کنید؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، حالت Remix سطحی از ترکیب تصویر اصلی شما را حفظ می کند و مجموعه جدیدی از تصاویر را بر اساس درخواست اصلاح شده شما ایجاد می کند. بسته به اعلانی که استفاده می‌کنید، می‌توانید از Remix Mode برای تغییر سوژه در یک تصویر، سبک هنری، متوسط، نسبت تصویر، مدل Midjourney و افزودن/حذف پارامترها استفاده کنید.

برای کمک به درک اینکه چگونه Remix Mode بر نسل‌های شما تأثیر می‌گذارد، در اینجا مجموعه‌ای از تصاویر را آورده‌ایم که با استفاده از اعلان‌های مختلف با فعال کردن Remix ایجاد کردیم. برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، ما از یک تصویر اصلی برای همه تغییراتی که با استفاده از حالت Remix انجام می‌دهیم استفاده می‌کنیم. تصویر اصلی با استفاده از اعلان ایجاد شده است: /imagine prompt clockwork chicken.

این تمام چیزی است که باید در مورد فعال کردن و استفاده از حالت Remix در Midjourney بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا