بازی

راهنمای کامل Warframe

لینک های سریع

  • راهنمای Warframe و ساخت

بیدار شو، تنو قاب جنگ یک تیرانداز غارتگر سوم شخص است که بیش از هر چیز بر شخصی سازی و گیم پلی سریع تمرکز دارد. شما یک تنو هستید، یک نژاد باستانی که Warframes قدرتمندی را کنترل می کند که می تواند قدرت های باورنکردنی را نشان دهد. تپانچه های دوتایی را احضار کنید که با سرعت نور شلیک می کنند، دشمنان شما را با رگبار شهاب ها شعله ور می کنند و خیلی چیزهای دیگر.


مطالب مرتبط: Warframe: Incarnon Adapters توضیح داده شده است

همانطور که Warframe می تواند باز باشد، ورود به این بازی نیز فوق العاده سخت است. پایان ناگهانی آموزش درون بازی، به روز رسانی سریع توسعه دهندگان و صدها ماموریت می تواند این بازی را غیرقابل نفوذ جلوه دهد. اما اگر به آن پایبند باشید، برای یافتن یک تیرانداز انبوهی بهتر سخت خواهید بود – چه برسد به یک تیرانداز رایگان. از راهنماهای ما برای یادگیری همه چیز در مورد Warframe، از کنترل‌های اولیه تا ساخت‌های آخر بازی برای سلاح‌ها و Warframe‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

به روز شده در 3 مه 2023 توسط چارلز بورگار: جوایز آخر بازی Duviri همچنان با جدیدترین آداپتورهای Incarnon این هفته تحت تأثیر قرار می‌گیرد. ما راهنمای آداپتورهای Incarnon خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا شامل همه آداپتورهایی باشد که این به‌روزرسانی را اضافه کرده‌اند، و همچنین یک راهنمای کامل برای لیست پخش اصلی Duviri ایجاد کرده‌ایم که حاوی نکاتی در مورد تکمیل لیست پخش جهان باز و نوع بازی Roguelite، Warframe-only Circuit است.


منابع بازیکن جدید

Warframe یک بازی بسیار دشوار برای ورود به آن است. یک سیستم مودینگ پیچیده، صدها سلاح برای باز کردن قفل، و یک کوئست کوتاه مبتدی می تواند یک تازه وارد را در غبار رها کند. این بخش برای همین است. ما سیستم‌های اصلی Warframe را به شما توضیح می‌دهیم، سیستم‌های پیشرفت هسته و موارد دیگر را توضیح می‌دهیم.

Warframe Lotus Image Break

انجمن Warframe منابع مفید زیادی برای کمک به توضیح مکانیک یا نمایش نکات مفید دارد. برخی از منابع حیاتی جامعه در زیر فهرست شده است:

  • ویکی Warframe
    – دارای اطلاعات تقریباً در مورد همه چیز، از منابع دراپ تا توضیحات مکانیکی عمیق.

  • Warframe.market
    – وب سایتی که به عنوان یک خانه حراج عمل می کند. مواردی را که می خواهید بفروشید فهرست کنید، مستقیماً به فروشندگان پیام دهید و به راحتی حالت های Riven را با آماری که می خواهید پیدا کنید.

  • Warframe PC Drops
    – یک وب سایت خارجی ایجاد شده توسط Digital Extremes که نرخ افت اقلام را در تمام فعالیت ها نشان می دهد.

  • بیش از قاب
    – منبعی عالی برای تئوری‌سازی و یافتن ساختارهای اجتماعی.

بازگشت به پیوندهای سریع

راهنمای Warframe و ساخت

مجموعه Warframe

ایجاد یک ساخت Warframe خوب آسان نیست، و همچنین دستیابی به زرادخانه کامل Warframe نیز آسان نیست. این راهنماهای Warframe اینجا هستند تا به شما کمک کنند. جدول زیر را بررسی کنید تا راهنماهای عمیق ما را در مورد هر Warframe بیابید که روش‌های کسب، توانایی‌ها، تقویت‌ها و ساخت‌ها را برای بازیکنان مبتدی و کهنه‌کار به طور یکسان پوشش می‌دهد.

بازگشت به پیوندهای سریع

  • جستجوی راهنما

    Warframe The Sacrifice Quest

    از لحظه‌ای که Warframe شما از خواب کریو بیدار می‌شود، یکی از ماموریت‌های Warframe را برای باز کردن ویژگی‌های جدید، حالت‌های بازی و عنوانی به نام Warframes آغاز خواهید کرد. برای آشنایی با نکات مفید، استراتژی‌ها و پیامدهای تصمیم‌گیری‌های خاص، دستورالعمل‌های جستجوی عمیق ما را در زیر دنبال کنید.

    • ماموریت های داستانی

      Warframe The Second Dream Break Image

    • کوئست های جانبی

      Warframe Bald Image Break

    • تلاش های Warframe

      Warframe Octavia Deluxe Skin Break

  • ساخت سلاح و دنده

    Warframe Wisp و Kavat

    یک سلاح فقط به اندازه ساختارش قوی است. تقریباً هر سلاحی در Warframe برای محتوای سطح بالا با ساخت مناسب قابل اجرا است، اما همه بیلدها یکسان نیستند. از راهنماهای اسلحه ما برای کشف جزئیات هر ساخت اسلحه استفاده کنید. و اگر مطمئن نیستید که کدام سلاح ارزش تعقیب را دارد، به لیست های لایه های مختلف ما نگاهی بیندازید.

    • ساخت سلاح

      Warframe Laetum Image Break Alt

    • لیست های ردیف دنده

      Warframe Archgun Image Break

  • راهنمای محتوا

    Warframe For Guardians In The For Fortress

    هیچ کمبودی در محتوا در Warframe وجود ندارد. از انواع بازی Star Chart گرفته تا باز کردن قفل فوکوس، بررسی فعالیت‌های گسترده Warframe می‌تواند صدها یا حتی هزاران ساعت طول بکشد. راهنماهای محتوای ما نکاتی را برای باز کردن قفل سیستم‌های مختلف، تراز کردن سریع تجهیزات و تمرکز مدارس، ارائه استراتژی‌های بهینه برای منابع کشاورزی و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

    • راهنمای کشاورزی منابع

      Warframe Cave Image Break

      آیا به دنبال کشاورزی Aya یا Kuva هستید؟ لینک های زیر شما را پوشش داده اند.

    • راهنمای فعالیت

      Warframe The Sacrifice Image Break

      از Liches تا Steel Path، این راهنماها دروازه شما برای درک و تسلط بر فعالیت های آخر بازی Warframe هستند.

    • راهنمای تمرکز و هلمینت

      Warframe Vitruvian Image Break

      Focus و Helminth دو سیستم پیشرفت آخر بازی هستند که هنگام بازی Warframe قفل آن را باز خواهید کرد. بر پنج مدرسه تنو مسلط شوید تا قفل غیرفعال های ویرانگر و مجموعه جدیدی از توانایی های فعال را باز کنید. و اگر مشکلی ندارید Warframe خود را از بین ببرید، می توانید از سیستم Helminth برای تغییر توانایی ها و آمار پایه Warframe خود استفاده کنید. از راهنماهای ما در زیر استفاده کنید تا نکات و نکات مربوط به هر پنج مدرسه Focus و سیستم Helminth را بیاموزید.

    • راهنمای ساخت Warframe

      Warframe Plains Image Break

      اگر فرمت فهرستی از یک جدول طولانی را ترجیح می دهید، همه راهنماهای Warframe ما نیز در اینجا یافت می شوند. همه چیز را در مورد نحوه عملکرد Warframe، نحوه دریافت آن‌ها و ساخت‌های قابل اجرا که می‌توانند با اکثر محتواها مقابله کنند، بیاموزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا