شبکه های اجتماعی

ChatGPT در یکی از بزرگترین امتحانات رقابتی هند مردود شد

OpenAIچت بات ChatGPT گزارش شده است که در یکی از بزرگترین امتحانات رقابتی هند مردود شده است. بر اساس یک گزارش، ChatGPT در پاک کردن آن شکست خورد آزمون خدمات ملکی هند، انجام شده توسط کمیسیون خدمات عمومی اتحادیه (UPSC)، گفته می شود که یکی از سخت ترین در جهان است. مجله آنالیتیکس هند مستقر در بنگلور، آن را در امتحانات خدمات ملکی با سوالاتی از موضوعاتی مانند جغرافیا، اقتصاد، تاریخ، بوم شناسی، علوم عمومی و امور جاری قرار داد.

مجله درباره این آزمایش گفت: “ما در مجله Analytics هند نیز مدتی است که ChatGPT را آزمایش کرده‌ایم و مجذوب توانایی آن در شکستن امتحانات و مصاحبه‌های سخت شده‌ایم. با این روحیه، از خود می‌پرسیدیم که آیا ChatGPT می‌تواند UPSC را پاک کند؟” . این ChatGPT تمام 100 سؤال از مقاله سؤال 1 (مجموعه A) از UPSC Prelims 2022 را پرسید که پاسخ آنها در وب موجود است. چت ربات ChatGPT می تواند تنها به 54 مورد از آنها پاسخ صحیح دهد.

ChatGPT یک سلب مسئولیت واضح در صفحه خود دارد که می گوید دانش آن به سپتامبر 2021 محدود شده است، بنابراین نمی تواند به سؤالات مربوط به رویدادهای جاری پاسخ دهد. با این حال، این مجله ادعا می کند که ChatGPT برای موضوعاتی مانند اقتصاد و جغرافیا که لزوماً مختص زمان نیستند، پاسخ های اشتباه داده است. همچنین گفت که حتی یک سوال ساده در مورد تاریخ را اشتباه کرده است. در برخی موارد، ChatGPT گزارش شده است که جایگزین های خود را ایجاد کرده است.

ChatGPT در قبولی در آزمون UPSC
اتفاقاً، ChatGPT تصدیق کرد که ممکن است نتواند امتحان اولیه UPSC را امتحان کند. وقتی از شما پرسیده شد: آیا فکر می کنید می توانید در آزمون مقدماتی UPSC قبول شوید؟ چت بات پاسخ داد: “من به عنوان یک مدل زبان Al، دانش و اطلاعات زیادی از جمله در مورد آزمون UPS و موضوعات مرتبط دارم. با این حال، قبولی در آزمون مقدماتی UPSC نه تنها به دانش، بلکه به مهارت های تفکر انتقادی و توانایی های کاربردی نیاز دارد. و مهارت های مدیریت زمان.بنابراین نمی توانم در مورد اینکه آیا می توانم در آزمون مقدماتی UPSC قبول شوم یا نه پاسخ قطعی بدهم، با این وجود می توانم اطلاعات و راهنمایی های مربوطه را در رابطه با آزمون و موضوعات مرتبط در حد توانم به شما ارائه دهم. ”

همچنین بخوانید

بازی‌های پیامکی ChatGPT و سایر برنامه‌های جعلی که هکرها از آنها برای سرقت پول شما استفاده می‌کنند
توضیح داد که چگونه OpenAI توسعه دهندگان را قادر می سازد از ChatGPT در برنامه های خود استفاده کنند

اولین امتحان ChatGPT نبود
اتفاقاً این اولین امتحان هندی نیست که ChatGPT در آن شکست خورده است. اخیراً، الف یوتیوبر از چت بات JEE سوالاتی پرسید. ربات چت نتوانست به بسیاری از آنها نیز پاسخ دهد. این آزمون ورودی مشترک یا JEE یک ارزیابی ورودی مهندسی است که برای پذیرش در کالج های مهندسی مختلف در هند از جمله IIT و NIT انجام می شود. امتحانات توسط دو آزمون مختلف تشکیل می شوند: JEE-Main و JEE-Advanced.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا