شبکه های اجتماعی

کاربران اندروید ابتدا ویژگی‌های جدید Threads را دریافت خواهند کرد، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است

Meta’s Threads در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است و در کمتر از یک هفته به بیش از 1 میلیون کاربر رسیده است. در حالی که کاربران به پلتفرم میکروبلاگینگ جدید وارد شده اند، این پلتفرم هنوز به برخی ویژگی ها نیاز دارد تا آنها را درگیر نگه دارد. و متا با کاربران اندروید همراه خواهد شد تا ویژگی‌های جدید را با رسیدن به نسخه بتا امتحان کنند. کاربران اندروید اکنون می توانند برای دسترسی زودهنگام به این ویژگی های جدید، برای نسخه بتا Threads ثبت نام کنند.

یک مهندس از متا از راه اندازی یک برنامه بتا Threads برای اندروید خبر داد. این برنامه به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید و رفع اشکال را می دهد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که این یک برنامه بتا است، خطر بیشتری در ارتباط با دانلود یک بیلد ناپایدار وجود دارد.

دعوت برای پیوستن به برنامه بتا به کاربران اطلاع می‌دهد که داده‌های استفاده از برنامه آن‌ها جمع‌آوری و با توسعه‌دهنده به اشتراک گذاشته می‌شود تا عملکرد برنامه بهبود یابد. این دعوت همچنین هشدار می دهد که نسخه های آزمایشی ممکن است ناپایدار باشند.

امروز به راحتی می توانید بدون هیچ لیست انتظار به برنامه بتا بپیوندید. این بدان معناست که هر کسی که یک دستگاه اندرویدی دارد می‌تواند ساخت‌های آینده را امتحان کند و بازخورد بدهد.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه برنامه بتا برای کاربران iOS وجود ندارد.

بزرگترین شکایت در بین کاربران این است که هیچ گزینه ای برای حذف اکانت خود بدون از دست دادن اینستاگرام نداشته باشید. Mosseri، این مشکل را در یک تاپیک تایید کرد و گفت که شرکت Meta از این مشکل آگاه است و به طور فعال روی راه حلی کار می کند که کاربران را قادر می سازد تا حساب Threads خود را به تنهایی حذف کنند.

در یک موضوع، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، تأیید کرد که این شرکت در حال حاضر روی برخی از ویژگی‌های درخواستی که در حال حاضر در برنامه وجود ندارد، کار می‌کند. این ویژگی‌ها شامل تب «دنبال کردن»، هشتگ‌ها، پشتیبانی از fediverse و عملکردهای پیام‌رسانی است. علاوه بر این، این برنامه همچنین می تواند پست های حذف خودکار را با اعتبار یک ماه 90 روزه ارائه دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا