بازی

Dark And Darker Dev می گوید راه اندازی دسترسی زودهنگام “کمی با تاخیر”

وضعیت Dark and Darker یک وضعیت مبهم است زیرا دعوای حقوقی پیرامون آن باقی مانده است و در حال حاضر، بازی کردن را تقریبا غیرممکن می کند. به نظر می رسد که مدتی دیگر ادامه خواهد داشت زیرا Ironmace بیانیه کوتاهی در مورد راه اندازی دسترسی زودهنگام بازی منتشر کرده است و از همه چیز عذرخواهی می کند و به دلیل اینکه باید دسترسی زودهنگام را تأیید کند به تأخیر می افتد.


پیام جدیدی از تیم Ironmace در Dark and Darker’s Discord می‌گوید: «می‌دانم این اعلامیه‌ای نیست که همه می‌خواستند بشنوند، اما باید به طرفدارانمان اطلاع دهیم که انتشار دسترسی زودهنگام کمی به تعویق افتاده است». «فقط بدانید که ما در حال کار روی موارد زیادی هستیم تا مطمئن شویم که بازی در اسرع وقت به دست شما می رسد. ما از همه می‌خواهیم که کمی دیگر صف را حفظ کنند.»

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: حق نشر Dark And Darker توضیح داده شده است، و چرا اهمیت دارد

تعداد واکنش‌های مثبت ایموجی به این پست نشان می‌دهد که اکثر بازیکنان دارک و دارکر از این که مدتی طولانی‌تر سفت بنشینند در حالی که Ironmace تلاش می‌کند این وضعیت را برطرف کند، خوشحال هستند. اینکه آیا این امکان پذیر است نامشخص باقی مانده است. بازیکنان Dark و Darker قبلاً در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیفتد بحث کرده‌اند، این سوال را مطرح کرده‌اند که اگر Nexon در این پرونده پیروز شود چه اتفاقی می‌افتد و حتی فکر می‌کنند که آیا اصلاً آینده‌ای برای آن وجود دارد، زیرا احتمالاً Ironmace پول زیادی برای دفاع از خود می‌خرد.

از طریق Ironmace

در مورد اینکه دقیقاً چه اتفاقی در اینجا برای کسانی از شما می‌افتد که گرفتار نشده‌اند، Nexon با Dark and Darker مخالفت کرده است و ادعا می‌کند که Ironmace از دارایی‌های پروژه‌ای که سال‌ها پیش کنار گذاشته بود برای ساخت آن استفاده کرده است. برخی از توسعه دهندگان Ironmace که قبل از کنار گذاشته شدن به سادگی به عنوان P3 شناخته می شدند، روی آن پروژه قفسه بندی شده کار می کردند، از این رو شباهت بین آن و Dark and Darker که پرچم های قرمز را با Nexon برافراشتند، داشت.

در حالی که Ironmace اعتراف کرده است که Dark and Darker از پروژه ای الهام گرفته است که Nexon تصمیم گرفته است با آن پیش نرود، استفاده از دارایی های پروژه P3 را رد می کند. در واقع، برخی از تیم Dark and Darker چندین بار خانه‌هایشان را برای اثبات دارایی‌های دزدیده شده جستجو کرده‌اند، در این جستجوها چیزی نشان نمی‌دهد که چیزی از پروژه قدیمی برای کمک به توسعه آن برداشته شده است.

Dark and Darker در میان این مشکلات از لیست Steam حذف شد که Ironmace با به اشتراک گذاشتن تورنت برای تست پخش خود پاسخ داد که متعاقباً با یک ادعای حق چاپ جداگانه مواجه شد. رابطه نزدیک بین توسعه دهندگان و بازیکنان، بدون در نظر گرفتن حلقه هایی که گروه دوم برای بازی کردن آن مایل است از میان آنها بپرد، آینده درخشانی را برای Dark and Darker ترسیم می کند اگر بتواند در این مورد پیروز شود. اگر چه در حال حاضر ممکن است بزرگ باشد. بین هزینه‌های قانونی و هزینه‌های سرورهای بازی که هزاران دلار در روز برای اجرا هزینه می‌کنند، بسیاری از آینده بازی شک دارند حتی اگر Ironmace برنده این پرونده باشد.

بعدی: Guardians Of The Galaxy 3 خداحافظی عالی برای MCU است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا