بازی

10 شاتگان برتر برای PvE

شاتگان یکی از لذت بخش ترین سلاح ها برای استفاده در هر بازی ویدیویی است. آنها می توانند دشمنان را در فاصله های نزدیک با قدرت آتش سازش ناپذیر از بین ببرند. وقتی شروع به نگاه کردن به بازی های مبتنی بر غارت می کنید، همه چیز جالب تر می شود.


مطالب مرتبط: Destiny 2: The Best Hunter Builds for PvP and PvE

سرنوشت 2 دارای طیف گسترده ای از تفنگ های ساچمه ای برای بازیکنان برای امتحان کردن، از سلاح های حلزونی گرفته تا شاتگان های تمام اتوماتیک. Perks همچنین می‌تواند به این سلاح‌ها ویژگی‌های جالب‌تری بدهد که به تفنگ اجازه می‌دهد در پرتاب‌های نارنجک دوباره پر شود یا آسیب حمله غوغا بعدی شما را افزایش دهد. چه با قهرمانان روبرو باشید و چه با باس های حمله، در اینجا بهترین Shotgun ها برای PvE هستند که می توانید در Destiny 2 استفاده کنید.

به روز شده در 19 مارس 2023 توسط چارلز بورگار: طرفداران شاتگان چند گزینه جدید فوق العاده در Season of Defiance دریافت کرده اند. Raid Root of Nightmares دارای دو شاتگان باورنکردنی برای تعقیب نگهبانان است و باید به این لیست اضافه می شد. ما این لیست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا شامل Nessa’s Oblation و Conditional Finality از حمله ریشه کابوس‌ها شود، و مزیت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را به نمایش بگذاریم و توضیح دهیم که چرا ارزش تعقیب کردن را دارند.

گیمر ویدیوی روز

10 IKELOS_SG_v1.0.3

نحوه بدست آوردن: انگرامز دنیای افسانه ای.

پادشاه اصلی Shotguns بار دیگر در Season of the Seraph بازگردانده شد و سومین بازی این سلاح را رقم زد. بشکه ترنچ در بهترین حالت هنوز یک امتیاز متوسط ​​است و ارزش استفاده ندارد، با این حال IKELOS SG این بار چند ترکیب امتیاز منحصر به فرد دارد که آن را به یک قهرمان قهرمان بزرگ تبدیل می کند.

اگر مشتاق روزهایی هستید که فریم‌های سریع شلیک می‌کنند با سرعت Sidearms، Cadence Point در تفنگ ساچمه‌ای IKELOS را دوست خواهید داشت. ضربه های دقیق فرود یا کشتن با سلاح دیگر، سرعت شلیک این شاتگان را افزایش می دهد و آن را برای چند ثانیه به وضعیت قبل از عصب خود می رساند. این باعث می شود IKELOS SG به گزینه ای فوق العاده برای ذوب سریع قهرمانان و سایر رشته ها تبدیل شود. One-Two Punch یک گزینه برای ساخت‌های غوغا محور است، و حتی می‌توانید Incandescent را برای کشتن سریع دشمنان علوفه دریافت کنید. فریم‌های Rapid-Fire هنوز در برابر اسلاگ‌ها برای DPS تک‌هدف مبارزه می‌کنند، اما مزیت‌های ارائه شده بیش از جبران آن هستند.

ویژگی های توصیه شده

  • ستون یک:
    آشکارساز تهدید، امرار معاش، سارق قبر

  • ستون دو:
    Cadence Point، یک دو پانچ، رشته ای، احاطه شده

9 چهارمین سوارکار

Destiny 2 The Fourth Horseman

نحوه بدست آوردن: از کیوسک عجیب و غریب در برج خریداری شده است. هزینه 1 رمز عجیب، 125000 گلیمر، 200 قطعه Duslight و 1 Ascendant Shard.

اگر نیاز دارید که رئیسی فوراً بمیرد، به دنبال The Fourth Horseman نباشید. این اسلحه چهار گلوله را در کمتر از یک ثانیه تخلیه می کند – پنج گلوله در حالت Masterwork – که هر دور با شلیک های متوالی آسیب بیشتری می گیرد.

دشمنان پر کردن بشکه در محیط های سخت PvE معمولاً توصیه نمی شود، اما The Fourth Horseman یکی از معدود استثناهای این قانون است. DPS این تفنگ آنقدر عالی است که می توانید قهرمانان حیرت زده را در یک یا دو مجله ذوب کنید. شکارچیان با استفاده از Exotics، Fragments، یا Marksman’s Dodge، این اسلحه را به سطح جدیدی می برند تا ده ها گلوله شاتگان را در چند ثانیه تخلیه کنند. تعداد بسیار کمی از دشمنانی که از رگبار گلوله‌های تفنگ ساچمه‌ای جان سالم به در می‌برند، شما به سمت آنها شلیک خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که اقتصاد مهمات این سلاح بسیار بد است و کل ذخایر مهمات خود را در کمتر از یک دقیقه شلیک مداوم و بارگیری مجدد مصرف می کند.

8 توپ تراکتور

توپ تراکتور Destiny 2

نحوه بدست آوردن: انگرام های عجیب و غریب

تراکتور کانن پس از انتشار Solar 3.0 شاهد ظهور کوچکی بوده است. سان‌شکن تایتان‌ها می‌توانند از این سلاح برای دفع کردن یک رئیس قبل از پرتاب چکش پس از چکش به سمت هدف استفاده کنند و خسارت زیادی وارد کنند. برای ساخت‌هایی که می‌توانند قابلیت استفاده مجدد یا سلاحی برای معامله DPS داشته باشند، گزینه کاربردی بهتری از Tractor Cannon پیدا نخواهید کرد.

این تفنگ ساچمه‌ای سنگین، پالس‌های Void را آزاد می‌کند که اهداف را به عقب می‌رانند و به هر کسی که در انفجار گیر می‌افتد، 30% ضعیف‌تر می‌شود. تراکتور کانن به اندازه‌ای آسیب وارد می‌کند که میله‌های قرمز را در یک منطقه وسیع بکشد، و دباف این سلاح را برای مراحل طولانی DPS در سیاه‌چال‌ها یا حملات بسیار ارزشمند می‌کند.

7 فورتیسیمو-11

Destiny 2 Fortissimo-11

نحوه بدست آوردن: لیست پخش پیشتاز.

Fortissimo-11 شبیه First In, Last Out است. آنها هر دوی سوروس شاتگان هستند که به راب شلیک می کنند، و هر دو می توانند با اسلحه Vorpal غلت بزنند. بر خلاف FILO، فورتیسیمو دارای یک استخر بسیار بزرگ‌تر است که به آن اجازه می‌دهد آسیب کلی بیشتری وارد کند، به عنوان یک سلاح اسب کار عمل کند، و این سلاح در شکاف Kinetic قرار می‌گیرد.

Fourth Time’s the Charm با اسلحه Vorpal یا Frenzy بهترین رول برای PvE است که به این اسلحه اجازه می‌دهد تا ده شلیک را در یک حرکت بدون بارگیری مجدد انجام دهد که هر کدام با افزایش آسیب مواجه هستند. اگر ترجیح می دهید یک شاتگان بارگیری خودکار در اسلات Kinetic خود داشته باشید، می توانید به جای آن یک رول با Subsistence تهیه کنید. برای PvP، گزینه های به مراتب بهتری وجود دارد، اما Fortissimo می تواند کار را انجام دهد. برای PvE، این یک سلاح عالی است. چشمان خود را برای یک رول خوب نگه دارید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    زمان چهارم جذابیت، امرار معاش، مازاد است

  • ستون دو:
    سلاح Vorpal، دیوانگی، خشم متمرکز

6 Wastelander M5

Destiny 2 Wastelander M5

نحوه بدست آوردن: گنج Xur.

Tex Mechanica بالاخره یک اسلحه افسانه ای در Destiny 2 ساخت و به همان خوبی است که انتظار دارید. Wastelander M5 یک تفنگ ساچمه ای سبک وزن است که دارای همان زیبایی شناسی و انیمیشن های همتای عجیب خود، The Chaperone است.

مطالب مرتبط: سرنوشت 2: چگونه عنایت عجیب خود را افزایش دهیم

ممکن است محدوده نامعقول Chaperone را نداشته باشد، اما Wastelander M5 با مجموعه‌ای عالی از امتیازات و یک بسته آماری عالی، آن را جبران می‌کند. این یکی از معدود شاتگان در Destiny 2 است که می تواند با Subsistence حرکت کند و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به بارگیری مجدد، یک تورنت باک شات شلیک کنید. شما می توانید این را با سلاح Vorpal جفت کنید تا آسیب خود را در برابر قهرمانان افزایش دهید. برخی از مزایای خوب دیگر عبارتند از Slideshot، Perpetual Motion و One-Two Punch. اگر اصلاً عاشق شاتگان هستید، این تفنگ را تهیه کنید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    معاش، اسلاید شات، حرکت دائمی

  • ستون دو:
    سلاح وورپال،

    یک دو پانچ، بشکه سنگر

5 تفتیش عقاید

Destiny 2 The Inquisitor

نحوه بدست آوردن: آزمایشات مسابقات Osiris و Engrams.

ایجاد یک حالت بازی PvP آخر بازی برای یک PvE Shotgun یک سوال بزرگ است، اما The Inquisitor بیش از این ارزش زحمت را دارد. این شاتگان بهترین بسته آماری را در بین هر شاتگان حلزونی دارد – در همه چیز به جز کمک هدف، از Heritage پیشی می‌گیرد – و امتیازات بسیار خوبی دارد.

Fourth Time’s the Charm و Golden Tricorn/Harmony یک ترکیب عالی است اگر در حال مبارزه با قهرمانان یا رشته های سخت در محتوای آخر بازی هستید، چیزی که ویژه ها در آن عالی هستند. اگر دوست ندارید هدشات‌ها را به صورت ردیفی برای Proc Fourth Time’s the Charm قرار دهید، Demolitionist می‌تواند در ستون اول قرار بگیرد و به شما این امکان را می‌دهد که نارنجک‌های هرزنامه را به دلخواه خود ارسال کنید. این تفنگ برای همه به خصوص برای بازیکنان PvE چیزی دارد. این اسلحه برای Boss DPS در صدر قرار نمی گیرد، اما این اسلحه در برخورد با قهرمانان و سایر مینی باس های سرسخت بسیار پیشی گرفته است.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    زمان چهارم جذابیت دارد، تخریب کننده

  • ستون دو:
    سه شاخ طلایی، هارمونی

4 تبر گونورا

Destiny 2 Gunnora's Axe

نحوه بدست آوردن: بنر آهنین کبریت و انگرام.

First In، Last Out بالاخره برابر خود را برآورده کرد. تبر Gunnora یک تفنگ ساچمه ای آرک است که با شلیک گلوله های دقیق شلیک می کند و اگر بتوانید شلیک کنید، آسیب زیادی به شما وارد می کند. این اسلحه دارای یک بسته آماری عالی، امتیازات و دو ویژگی اصلی منشاء است. تبر Gunnora برای Boss DPS و ماژورهای شکست دهنده، چیزی برای همه دارد.

مسلماً جالب‌ترین رول این تفنگ غلاف خودکار بارگیری و Voltshot است. شاتگان خود را مجهز کنید، یک کشتن سریع فرود بیاورید، دوباره بارگیری کنید، سپس دوباره شلیک کنید تا رعد و برق زنجیره ای را به اهداف وارد کنید. این تبر Gunnora را به طرز تکان دهنده ای در پاکسازی اضافه ها و ماژورها به طور همزمان خوب می کند. اگر به دنبال یک اسلحه باس DPS خوب هستید، Gunnora’s Axe شما را در آنجا پوشش می دهد، که شامل غلاف بارگیری خودکار و اسلحه Vorpal به عنوان یک ترکیب امتیاز بالقوه است. زمان آن رسیده است که بهترین First In, Last Out خود را با Gunnora’s Axe جایگزین کنید. برای داشتن شانسی برای بدست آوردن این اسلحه، لیست پخش Iron Banner را توسعه دهید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    غلاف بارگیری خودکار، آشکارساز تهدید

  • ستون دو:
    Voltshot، سلاح Vorpal

3 نهایی بودن مشروط

تفنگ شاتگان نهایی شرطی Destiny 2

نحوه بدست آوردن: حمله ریشه کابوس.

Conditional Finality اولین شاتگان دو لول Destiny 2 است که به عنوان جایزه اسلحه عجیب و غریب از حمله Root of Nightmares به دست آمده است. این سلاح گلوله‌های Stasis را در لوله اول شلیک می‌کند و گلوله‌های Solar را در لوله دوم شلیک می‌کند و اگر بیشتر گلوله‌های خود را از هر دو شلیک فرود بیاورید، می‌تواند اهداف را منجمد و مشتعل کند.

مطالب مرتبط: Destiny 2: چگونه به سرعت به حداکثر سطح قدرت برسیم

در حالی که DPS این سلاح متا را از بین نمی برد، نمی توان از ابزار Conditional Finality اغراق کرد. شما می‌توانید قهرمانان را منجمد کنید، با هر دو شلیک، Unstoppable‌ها را مبهوت کنید، و با Ignite ضربه دوم آسیب‌های AoE غیرمعمولی وارد کنید. هر دو شلیک از جنبه‌های زیر کلاس و Fragments نیز استفاده می‌کنند و به این سلاح پتانسیل ساخت‌وساز جدی می‌دهند. حتی می‌توانید از مدهای غلاف برای بارگذاری یک شات در هر چند ثانیه استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد آتش‌سوزی یا انجماد را در آتش‌بازی معمولی خود ببافید. نیازی به گفتن نیست که Conditional Finality یکی از همه کاره ترین Exotics در Destiny 2 است و استفاده از آن فوق العاده است.

2 میراث

Destiny 2 Heritage

نحوه بدست آوردن: دخمه سنگ عمیق (برخورد Atraks-1)

شاتگان منحصر به فرد The Deep Stone Crypt، Heritage، یکی از بهترین شاتگان های بازی برای PvE است. این یک قاب دقیق است که به این سلاح اجازه می‌دهد تا اگر بتوانید شلیک‌های دقیق شلیک کنید، آسیب‌های فوق‌العاده‌ای وارد کند.

چیزی که Heritage را بسیار خاص می‌کند، مجموعه منحصربه‌فرد آن است. بازسازی و نوترکیب دو امتیاز منحصر به فرد هستند که در حال حاضر فقط در سلاح های Deep Stone Crypt یافت می شوند.

اولین امتیاز به Heritage اجازه می دهد تا ظرفیت مجله خود را با بارگیری مجدد غیرفعال خود در طول زمان دو برابر کند. نوترکیبی یک نیروگاه قدرتمند است که به هر دشمنی که با سلاح های انرژی یا سنگین کشته اید، آسیب بیشتری به شلیک بعدی این سلاح می دهد. با ده کشتن، ضربه بعدی شما دو برابر آسیب بیشتری وارد می کند. وقتی هر دوی این امتیازات را با هم جفت می‌کنید، یک سلاح تک‌هدف هیولا به دست می‌آورید که می‌تواند تقریباً در تمام موارد اصلی بازی یک شلیک کند. قهرمانان و روسا هم شانسی ندارند. هر نگهبانی که بر محتوای PvE تمرکز می‌کند باید یک رول خوب از این تفنگ را دریافت کند.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    بازسازی، قانون شکنی، چرمی با بارگیری خودکار

  • ستون دو:
    نوترکیبی، خرمنکوبی، کشنده باد

1 وثیقه نسا

Destiny 2 Nessa's Oblation

نحوه بدست آوردن: حمله ریشه کابوس.

اگر عاشق Heritage هستید اما آرزو می‌کنید که این سلاح یک سلاح انرژی بود، با Nessa’s Oblation آشنا شوید. این Void Shotgun شلیک می کند و دارای یک بسته آماری بسیار خوب است، اگرچه به خوبی Heritage نیست. Nessa’s Oblation بیش از حد این را با استخر قدرت خود جبران می کند، زیرا این سلاح ترکیباتی دارد که قبلاً در Destiny ندیده بودیم.

برجسته در اینجا Repulsor Brace با گلوله های بی ثبات کننده است که این شاتگان را به رویای Sentinel Titan تبدیل می کند. Kills اهداف نزدیک را فراری می کند. این دشمنان را بکشید تا یک Void Overshield به دست آورید و فرار بیشتری ایجاد کنید و به شما این امکان را می دهد که در تمام محتواها به صورت تهاجمی بازی کنید. اگر به دنبال یک سلاح DPS پشتیبان هستید، Nessa’s Oblation شما را نیز تحت پوشش قرار می دهد. بازسازی با اسلحه Vorpal یا شارژ پاراکاژوال می‌تواند آسیب‌های جدی را علیه باس‌های دور نزدیک از بین ببرد. اگر از استفاده از شاتگان لذت می برید، Nessa’s Oblation سلاحی است که در زرادخانه خود می خواهید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    بریس دفع کننده، بازسازی، طلسم بار چهارم، تخریب کننده

  • ستون دو:
    گلوله های بی ثبات کننده، اسلحه Vorpal، شارژ پاراگاهی

بعدی: Destiny 2: Top Auto Rifles، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا