بازی

بهترین بازی های ویدئویی برای زوج های مسافت طولانی

بازی خیلی بیشتر از یک سرگرمی تبدیل شده است. همچنین می تواند راهی عالی برای ملاقات با مردم و گذراندن زمان با کیفیت با آنها باشد. یکی از زمینه های بازی که نادیده گرفته می شود این است که چگونه می تواند برای زوج ها مفید باشد.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های ایکس باکس وان برای زوج ها

این می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با شخص مهم شما باشد، به خصوص اگر در مسافت طولانی باشد. در روز و عصر بازی‌های امروزی، روشن کردن کنسول یا رایانه شخصی و پیوستن به یک چت صوتی با شریک زندگی‌تان، و صحبت کردن در مورد روزتان در یک مسابقه مشترک از بازی مورد علاقه‌تان، هرگز آسان‌تر نبوده است. در اینجا چند بازی عالی برای بازی وجود دارد که به شما امکان می دهد زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود بگذرانید.

گیمر ویدیوی روز

10 سرنوشت 2

اگرچه ممکن است به عنوان یک بازی زوجی به بازار عرضه نشود، اما به دلیل سودمند بودن برای زوج ها روی Destiny 2 نخوابید. این یک داستان عالی، ساعت های زیاد، یک محیط اجتماعی سرگرم کننده دارد و برای بازی مشارکتی عالی است.

انجام یک حمله با شریک خود در زره با طرح‌های رنگی و شخصیت‌های مشابه که به خوبی با هم کار می‌کنند، راهی عالی برای احساس قدرتمند بودن در کنار هم است. چیزی آرام در مورد دیدن هر یک از کشتی های نگهبانان خود در مدار با هم در هنگام آماده شدن برای یک ماموریت وجود دارد.

9 دیابلو 3

دیابلو 3 درو مانند شخصیت داس های دستی

برای آن دسته از زوج‌هایی که تمایل زیادی به بازی‌های فانتزی قدیمی دارند، Diablo 3 یک گزینه عالی است. عناصر POV از بالا به پایین و عناصر RPG سنگین فانتزی برای زوج هایی که ممکن است بیشتر به سمت جنبه های فانتزی سرگرمی های عصبی گرایش پیدا کنند عالی هستند.

با تعداد انگشت شماری از گزینه‌های شخصیت، مأموریت‌های فراوان، و در مواقعی مبارزات بسیار شدید، این یک بازی برای آن دسته از زوج‌هایی است که قبلاً تجربه بازی کردن با هم را دارند.

8 دریای دزد

ناوگان دریایی دزد

آیا تا به حال می خواهید فانتزی مشترک خود را از دزدان دریایی بودن با هم زندگی کنید؟ خب، پس Sea of ​​Thieves را بررسی کنید.

این بازی دزدان دریایی با طراحی زیبا برای کاوش در دریاهای آزاد با هم عالی است. با گزینه‌هایی برای مبارزه، اکتشاف، ساخت، سفارشی‌سازی و حتی موارد دیگر، کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا وجود دارد. شاید حتی به زوج های دیگر ملحق شوید و یک گالی کامل را با هم بسازید. در این بازی امکان زیادی برای زمین خواران و ملوانان ماهر وجود دارد.

7 سرزمین های مرزی 3

چهار شخصیت در حال استراحت در اتاقی در Borderlands 3

اگر شما و شریکتان ترکیبی از تیراندازها و بازی های RPG را دوست دارید، Borderlands 3 باید انتخاب بعدی شما باشد. توازن خوبی از مهارت، داستان و طنز دارد که باعث می شود برخی از خاطرات عالی با هم ساخته شوند.

مطالب مرتبط: بهترین زوج ها در بازی های RPG

برای رفتن به این قسمت نیازی به دانش زیادی در مورد سریال ندارید، اما ممکن است تجربه کردن مجموعه با هم به عنوان یک کل سرگرم کننده باشد. Borderlands 3 در مورد ساختار جنگی و غارت، واقعاً بازی مشارکتی را شکست داده است – هیچ چیز مانند مبارزه با روانی ها در حین شکار برای طاق بعدی نیست.

6 به صحبت کردن ادامه دهید و هیچ کس منفجر نشود

یک اتاق لخت با دیوارهای سیمانی آسیب دیده شامل یک میز و صندلی تکی با بمب، ساعت و

اگر می‌خواهید تجربه استرس‌زاتری داشته باشید، یا شاید می‌خواهید مهارت‌های همسرتان را در مواقع اضطراری آزمایش کنید، بازی Keep Talking And Nobody Explodes است.

عنوان، اگرچه کمی لقمه ای است، اما بازی را به خوبی خلاصه می کند. یکی از بازیکنان یک بمب در جلوی خود دارد و دیگری دستورالعمل خلع سلاح بمب مذکور را دارد. این بازی ارتباط شما را در عین سرگرمی و کم خطر بودن به سطح بالاتری می برد. هرگز قدیمی نمی شود که به دوستان خود ببالید که چقدر سریع می توانید یک بمب را خنثی کنید.

5 فاسموفوبیا

محققان Phasmophobia به دنبال لکه روی زمین در خانه خالی از سکنه هستند

برای آن زوج هایی که عاشق یک شب فیلم ترسناک خوب هستند. چرا در فیلم ترسناک خود بازی نمی کنید؟ نقش یک جفت شکارچی ارواح را به عهده بگیرید و یکی از معدود مکان های خالی از سکنه در Phasmophobia را بررسی کنید.

در این بازی جامپ اسکر و وهم آلود بودن، قابلیت پخش مجدد خوبی وجود دارد. همچنین کار گروهی و مهارت کافی در این بازی وجود دارد، اما قطعاً برای بازیکنان در هر سطحی قابل دسترسی است. عالی برای آن شب هایی که می خواهید کمی خنده و ترس اضافی به مقدار مساوی داشته باشید.

4 طول می کشد دو

به دو جلد نقاشی نیاز دارد که کودی و می روی قاصدکی در حال پرواز آویزان شده اند

بازی ای که برای تجربه دو نفره ساخته شده است، It Takes Two شما و شریک زندگی تان را در کفش یک جفت عروسک قرار می دهد که باید در خانه ای از موجودات خطرناک به شکل وسایل خانگی معمولی سفر کنید.

در ظاهر، این یک پلتفرمر مبتنی بر تیم سرگرم‌کننده است، اما داستان عشق، همراهی و فراز و نشیب‌های شرکای عاشقانه است. این برای کسانی که تازه وارد بازی می‌شوند عالی است و می‌خواهند یک تجربه سرگرم‌کننده با اخلاق خوب پشت آن داشته باشند.

3 ماریو کارت

مسابقه Mario Kart 8 mario با splatoon و دیگر شخصیت های نینتندو

به دلیلی کلاسیک است. هرگز نباید ماریو کارت را به عنوان فرصتی برای گذراندن اوقات خوشی با همدیگر مهم خود نادیده بگیرید. مهم نیست که چه نوع سابقه ای با بازی دارید. باید یک عنصر اصلی برای شب های بازی شما با هم باشد.

مطالب مرتبط: بازی های Co-Op مناسب برای زوج ها در روز ولنتاین

حس نوستالژی، رقابت سبک دل، و کنترل های آسان برای یادگیری همه اینجا هستند تا شما با آنها سرگرم شوید. بازی های ماریو مترادف بازی های رقابتی مشارکتی و سرگرم کننده هستند و Mario Kart نیز از این قاعده مستثنی نیست.

2 پورتال 2

پورتال 2: دو ربات در حال بازی قیچی کاغذ سنگ در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر

برای کسانی که می‌خواهند مهارت‌های حل مسئله خود را به‌عنوان زوج آزمایش کنند، پورتال 2 را بررسی کنید. اگرچه جدیدترین عنوان نیست، اما همچنان به خوبی حفظ می‌شود.

دیالوگ‌های خنده‌دار، پازل‌های هیجان‌انگیز و محیط‌های سرگرم‌کننده همگی در این عنوان متمرکز شده‌اند. برای اینکه بتوانید وارد آن شوید و شروع به فکر کردن با پورتال ها کنید، لازم نیست اولین بازی را انجام داده باشید. یک بازی ساده، اما بازی که باعث می‌شود در کمترین زمان با هم کار کنید و رشد کنید.

1 ماین کرافت

زوج Minecraft که روی صخره با حیوانات و هیولا ایستاده اند

Minecraft واقعاً همان چیزی است که شما از آن می سازید. زیبا است، ساده است و همه جا در دسترس است. چه شما و شریکتان با ایده Minecraft آشنا شده باشید، چه هر دو بازیکن مادام العمر باشید، همیشه کارهای بیشتری با این بازی وجود دارد.

به حالت بقا بروید و تمام تلاش خود را برای یافتن منابع انجام دهید، یا خلاق باشید و با هم خانه رویاهای خود را بسازید. یا شاید حتی بعد از آن شهر رویاهای شما. Minecraft دارای زمان بازی فریبنده ای است، و حتی بهتر از آن، تا آنجا که یک بازی پیش می رود بسیار آسان است. این باعث می شود برای آن شب هایی که فقط می خواهید مدتی را با هم بگذرانید عالی باشد.

بعدی: بهترین بازی های PS4 برای زوج ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا