شبکه های اجتماعی

دانلود ویدیوها در واتس اپ امکان پذیر نیست، در اینجا یک راه حل وجود دارد

اوایل امروز گزارش دادیم که چندین مورد واتس اپ کاربران در هند هنگام دانلود ویدیوهای دریافتی در واتس اپ با مشکلاتی مواجه هستند. چندین کاربر در توییتر نیز با این مشکل توییت کرده‌اند و DownDetector، یک پلتفرم آنلاین که زمان از کار افتادن برنامه‌ها و سرویس‌ها را ردیابی می‌کند، نیز گزارش داده است که برنامه واتس‌اپ در حال قطع شدن است.

حال اگر با مشکل مشابهی در واتس اپ مواجه هستید، راه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد ویدیوی دریافتی را دانلود کرده و آن را تماشا کنید. در ادامه بخوانید:

اول از همه، به نظر می رسد که باگ ویدیو بر کاربرانی که در حال اجرا هستند تأثیر می گذارد WhatsApp بتا در گوشی های هوشمند خود با این حال، اگر از کاربران غیربتا WhatsApp هستید و با این مشکل مواجه هستید، راه حل ممکن است برای شما نیز مفید باشد. در اینجا نحوه دانلود و تماشای ویدیوی دریافتی در واتس اپ در حین قطعی آمده است.

مراحل

1.

ابتدا لپ تاپ خود را باز کنید و برنامه WhatsApp را برای دسکتاپ دانلود کنید، همین کار را می توان در macOS نیز انجام داد.

2.

اکنون WhatsApp را در گوشی خود باز کنید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس، به دستگاه های پیوند داده شده بروید

3.

کد QR نشان داده شده در صفحه دسکتاپ را اسکن کنید تا واتس اپ خود را پیوند دهید و منتظر بمانید تا همه پیام ها، چت ها و غیره را همگام کند.

4.

پس از اتمام، چت را که در آن ویدیو دریافت شده است باز کنید و دانلود کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از هر مرورگری به واتس‌اپ وب مراجعه کنید، واتس‌اپ را با استفاده از گزینه‌های «دستگاه‌های پیوندی» پیوند دهید و به چتی که ویدیو را دریافت کرده‌اید بروید.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا