بازی

مجموعه Textra Displate شامل گزینه‌های Elden Ring و Cyberpunk 2077 است.

Displate پیشرو صنعت پوسترهای فلزی است و رسماً با شرکت هایی مانند Marvel و Star Wars همکاری می کند تا آثار هنری خلق کند که طرفداران بتوانند با افتخار روی دیوارهای خود نمایش دهند. Displate اکنون مجموعه‌ای را به گزینه‌های پوستر فلزی خود اضافه کرده است که پوسترهای خود را به سطح دیگری ارتقا می‌دهد. به آن Textra لقب داده شده است و دقیقاً همانطور که از نامش پیداست، به برخی از طرح‌های قبلی خود بافت می‌افزاید و به پوسترها جلوه‌ای سه‌بعدی می‌دهد که نور از آن‌ها منعکس می‌شود و همچنین به حواس محصولاتش می‌افزاید. درخواست تجدید نظر به.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Textra بیشتر از اضافه کردن برجستگی ها و برجستگی های تصادفی به پوسترهای شما انجام می دهد. هر طرح به طور خاص در تلاش برای زنده کردن آن بهبود یافته است. اگر به وب‌سایت Displate سر بزنید، می‌توانید ببینید که پوستر Darth Vader آن با اعمال افکت Textra چقدر متفاوت است. سوئیچ را روشن کنید و می‌توانید مشاهده کنید که Vader بدون Textra چگونه به نظر می‌رسد، و سپس آن را دوباره روشن کنید تا افکت سه‌بعدی اعمال شده را ببینید، نوری که از آن منعکس می‌شود باعث می‌شود پوستر زنده‌تر شود.


مربوط

بهترین هنر پراکنده حلقه الدن در سال 2024

Displate مجموعه ای عالی از پوسترهای فلزی Elden Ring دارد.

در حال حاضر هر طرح Displate دارای گزینه Textra نیست، اما در حال حاضر صدها مورد وجود دارد که این گزینه را دارند. تنها کاری که برای فیلتر کردن پوسترها بدون گزینه های Textra باید انجام دهید این است که دکمه Textra را در بالای صفحه یک هوادار خاص فشار دهید و گزینه های زیادی با انتخاب Textra موجود است که برای گیمرها جذاب خواهد بود. نه فقط Marvel و Star Wars، بلکه تصاویری از Dungeons & Dragons و Warhammer 40K.

پوستر فلزی نقشه حلقه Elden Displate

پوستر فلزی نقشه حلقه Elden Displate

این نقشه Elden Ring نه تنها یک پوستر فلزی از The Lands Between را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید هر زمان که دوست دارید به آن مراجعه کنید، بلکه گزینه جدید Textra Displate را نیز اعمال کرده است.

Displate همچنین دارای برخی از گزینه های Elden Ring در مجموعه جدید Textra است. رون نمادین Elden Ring، که به عنوان لوگوی بازی دوچندان می شود، بر روی پوستر فلزی چشمگیر است، اما حتی بیشتر از آن با تغییر شکل Textra. نقشه The Lands Between نیز در میان گزینه های Elden Ring موجود در مجموعه Textra Displate است. حتی گزینه های Textra بیشتری برای طرفداران Cyberpunk 2077 وجود دارد. تزیین خانه خود با پوسترهای فلزی Cyberpunk می تواند احساس کنید که در آپارتمانی در شهر شب زندگی می کنید، و اکنون می توانید با Empress، Kitsch و حتی گزینه Edgerunners بر اساس سری اسپین آف Netflix، بافتی را به پوسترها اضافه کنید.


Displate قبلاً روشن کرده است که قصد دارد طرح های بیشتری را به مجموعه Textra خود اضافه کند. با تصاویری از Baldur’s Gate 3، Halo، و Fallout: New Vegas در سایت موجود است، اما هیچکدام از آنها هنوز گزینه Textra را در دسترس ندارند، امیدواریم در میان تصاویر بعدی قرار گیرند که بافت‌ها اعمال می‌شوند. اگر فقط یک پوستر استاندارد Displate با مضمون بازی ویدیویی است که به دنبال آن هستید، حتما راهنمای ما را برای بهترین های موجود بررسی کنید.

بعد

راهنمای پیش‌سفارش بازی Final Fantasy 7 Remake Materia Hunter

تابستان امسال تجربه Final Fantasy 7 را روی میز خود بیاورید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا