ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت Dogecoin با کاهش 10٪ DOGE – آیا گاوها می‌توانند کنترل خود را دوباره به دست آورند؟

دوج کوین منبع: Adobe

Dogecoin (DOGE)، ارز دیجیتالی که به بلاک چین Dogecoin متمرکز بر پرداخت های غیرمتمرکز قدرت می دهد، در ساعات معاملات چهارشنبه ایالات متحده سقوط کرد. فشار فروش پس از شکست DOGE از میانگین متحرک 21 روزه (DMA) در اواسط 0.070 دلار آغاز شد و پس از تلاش ناموفق در روز سه شنبه برای آزمایش مجدد 200DMA در حدود 0.079 دلار. پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت قیمت متعاقباً نزولی‌تر شده‌اند.

قبل از سقوط Dogecoin که در اوایل ماه مارس آغاز شد، منطقه 0.079 دلار به عنوان منطقه کلیدی حمایت عمل می کرد. این حمایت اکنون به وضوح به مقاومت تبدیل شده است. منطقه 0.079 دلاری همچنین همزمان با روند نزولی است که Dogecoin در بازگشت به اوایل فوریه متوقف شده است.

پیش‌بینی قیمت Dogecoin با کاهش 10٪ DOGE آیا گاوها

آخرین افت Dogecoin باعث شده است که به سمت جنوب از سطح 0.07 دلار بازگردد، جایی که در روز حدود 7.5 درصد و در 24 ساعت گذشته تقریباً 10 درصد کاهش یافته است. این روند نزولی در حالی رخ می‌دهد که بازارهای ارزهای دیجیتال پس از افزایش قیمت در اوایل این هفته، تسلیم فشار فروش شده‌اند.

شرکت‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم هر دو روز سه‌شنبه به دلیل نگرانی‌ها در مورد ثبات سیستم مالی سنتی پس از موجی از ورشکستگی‌های بانک‌های ایالات متحده، به بالاترین حد خود در سال رسیدند، و در شرایطی که فدرال رزرو در نتیجه آن نرخ‌های بهره را خیلی بیشتر نخواهد کرد. اما سود گرفتن روز چهارشنبه بر هر دوی آنها سنگینی می کند.

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای Dogecoin (DOGE)؟

آخرین بازگشت Dogecoin نسبت به مناطق کلیدی مقاومت نشان می دهد که گاوها تا کنترل مجدد فاصله دارند. در واقع، اکنون تکنسین‌ها فکر می‌کنند که آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح اخیر در منطقه 0.065 دلار بسیار محتمل‌تر از بازگشت به شمال 0.08 دلار است. یک شکست در اینجا می تواند دری را برای عقب نشینی بیشتر به سمت پایین ترین سطح اکتبر 2022 در منطقه 0.055 دلار باز کند.

1678916992 387 پیش‌بینی قیمت Dogecoin با کاهش 10٪ DOGE آیا گاوها

برخی از گاوها به درستی نگران هستند که Dogecoin به زودی پایین ترین سطح سال گذشته را در منطقه 0.05 دلار دوباره آزمایش کند. اما تغییرات گسترده‌تر در رژیم کلان که اخیراً به شرکت‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم کمک کرده تا به بالاترین سطح چند ماهه خود برسند، به زودی می‌توانند از DOGE پشتیبانی کنند.

مدیران بلندپایه وال استریت مانند لری فینک و ری دالیو هشدار داده اند که مشکلات اخیر بانک های ایالات متحده می تواند شروع یک بحران بزرگتر در بخش بانکی ایالات متحده باشد. اگر حق با آنها باشد، ممکن است به زودی در مورد کاهش تهاجمی نرخ بهره فدرال رزرو صحبت کنیم.

ترکیبی از نگرانی در مورد ثبات بخش مالی سنتی و کاهش شدید شرایط مالی می‌تواند به حمایت از کریپتو، یک سیستم مالی غیرمتمرکز جایگزین ادامه دهد. دوج کوین، اگرچه به عنوان یک شوخی ایجاد شده است، به یک شبکه ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز قوی شبیه بیت کوین تبدیل شده است.

1678916992 561 پیش‌بینی قیمت Dogecoin با کاهش 10٪ DOGE آیا گاوها

دلیل زیادی وجود ندارد که اگر بیت کوین و اتریوم خوب عمل می کنند، Dogecoin نیز نباید این کار را انجام دهد. و اگر Dogecoin به سمت شمال روند نزولی که از اوایل فوریه در جریان بوده است شکسته شود، می‌تواند راه را برای بازگشت بلندمدت به بالاترین قیمت اخیر در منطقه 0.10 دلار باز کند. حداقل پیش بینی های کوتاه مدت قیمت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا