ارز دیجیتال

بانک آمریکا بر شفافیت اصرار دارد

منبع: Pixabay

عواقب دادگاه حکم می کند در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه ریپل همچنان در بسیاری از خطوط مورد بحث قرار می گیرد زیرا تحلیلگران صنعت قضاوت را برای جستجوی دستورالعمل های نظارتی منعکس می کنند.

در یک گزارش تحقیقاتی جدید که روز جمعه منتشر شد، بانک آمریکا (BAC) معتقد است که نگاهی جامع به این حکم نشان می‌دهد که برای روشن کردن وضعیت فعلی کم یا هیچ کاری انجام نداده است.

به طور خاص، بانک اشاره کرد که پیشنهادات ریپل از XRP منحصر به فرد بود وپیامدها، تعیین آن دشوار است.»

تحلیلگران در بانک به رهبری آلکش شاه و اندرو ماس توضیح دادند که فروش بعدی در صرافی‌ها باعث ایجاد قراردادهای سرمایه‌گذاری نشد، بنابراین مطابق با قوانین امنیتی.

قاضی حکم داد که فروش برنامه‌ای XRP توسط ریپل در مبادلات دارایی دیجیتال به منزله پیشنهاد و فروش ثبت‌نشده قراردادهای سرمایه‌گذاری نیست، بلکه اساساً به این دلیل است که یک عرضه اولیه ثبت‌نشده و فروش به سرمایه‌گذاران نهادی قبلاً رخ داده است که بازاری را ایجاد کرده است.»

در 13 ژوئیه، دادگاه منطقه ای ایالات متحده در جنوب نیویورک به ریپل یک پیروزی جزئی بر SEC داد، زیرا حکم داد که فروش در صرافی ها و از طریق الگوریتم ها قانونی است، اما فروش های سازمانی قبلی نقض می شد.

در حالی که بسیاری از ناظران به موارد مثبت از جمله لیست مجدد XRP در Coinbase و به دنبال آن اعتماد نهادی تجدید شده، دیگران معتقدند که این موضوع حل نشده است و فضایی برای اقدامات شدیدتر SEC باقی می گذارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط BAC، برای یک محیط سرمایه گذار پایدار و پذیرش نهادی اصلی، یک چارچوب نظارتی واضح ضروری است.

در حال حاضر، بانک اعلام کرد که به تمایز بین دارایی‌های رمزنگاری و تجارت دارایی‌های مالی سنتی از جمله صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ادامه می‌دهد، که «قوانین از قبل وضع شده‌اند و حجم معاملات قبلاً به تریلیون‌ها دلار رسیده است».

درخواست تجدید نظر SEC؟ هنوز دفاع نشده

یکی از دلایل اصلی برای اصرار مدیران صنعت برای مقررات بیشتر در این بخش، جذابیت درک شده SEC است. اگرچه تایید نشده است، اما گری جنسلر از این حکم ابراز نارضایتی کرد و روندهای اخیر به آن اشاره دارد.

دادگاه بایگانی توسط کمیسیون در پرونده علیه آزمایشگاه های Terraform نشان می دهد که یک درخواست تجدید نظر می تواند قریب الوقوع باشد. ناظر مالی اعلام کرد که این تصمیم ناقص بوده و از دادگاه خواسته است که از همان خط بکسل نکند.

آن بخش‌های ریپل به اشتباه تصمیم‌گیری شد و این دادگاه نباید از آنها پیروی کند

با این حال، جان دیتون، وکیل محبوب web3 و طرفدار XRP، این کار را انجام داده است اظهار داشت اینکه حکم علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار بسیار زیاد است و اگر این اتفاق بیفتد، یک عقب‌نشینی برای جامعه نیست.

درخواست تجدیدنظر حتی به یک عقبگرد هم نزدیک نیست. اجازه ندهید کسی اهمیت این برد را دست کم بگیرد.»

دیتون اضافه کرد که دو سال طول می کشد تا تصمیمی در حوزه دوم گرفته شود و تاکید شود که تصمیم قاضی تورس تا آن زمان قانون است.

با این حال، بدون مقررات کافی، اقدامات آتی توسط SEC برای دنبال کردن چندین آلتکوین که از نظر آن اوراق بهادار ثبت نشده است، می‌تواند ترس بانک آمریکا را توجیه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا