ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت سولانا به‌عنوان معامله‌گر برتر می‌گوید که امسال SOL را «به‌شدت» در این سطوح می‌خرد – آیا SOL می‌تواند به 1000 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد کاهش یافته و به 19.44 دلار در میان کاهش 2.5 درصدی برای کل بازار ارزهای دیجیتال امروز سقوط کرده است.

SOL در یک هفته 4 درصد و در 14 روز گذشته 16 درصد افزایش می‌یابد، در حالی که آلتکوین از ابتدای سال تا کنون 95 درصد افزایش یافته است.

چنین رشدی به‌دلیل توسعه و پیشرفت مداوم سولانا به‌عنوان یک بلاک چین و اکوسیستم به ثبت رسیده است، با شبکه‌ای که اخیراً 9 ماه از زمان خود را به پایان رسانده است و به آن کمک می‌کند تا شهرت خود را پس از سال‌های 2022 و 2021 که توسط تعدادی از برنامه‌های پرمخاطب خدشه‌دار شد، بازگرداند. قطع شدن پروفایل

و با توجه به گسترش مداوم اکوسیستم آن، این احتمال وجود دارد که SOL تا قبل از سال 2024 شاهد پیشرفت های بیشتری باشد، به ویژه زمانی که معامله گران برجسته ای مانند پنتوشی به طور علنی اعلام کرده اند که امسال آلت کوین را «به شدت» خریداری خواهند کرد.

پیش‌بینی قیمت سولانا به‌عنوان معامله‌گر برتر می‌گوید که امسال SOL را «به‌شدت» در این سطوح می‌خرد – آیا SOL می‌تواند به 1000 دلار برسد؟

نمودار SOL، حتی با یک زمین خوردن کوچک امروز، همچنان مثبت است، با اندیکاتورهای توکن هنوز در موقعیت هایی هستند که می توانند صعود را از سر بگیرند.

1688750018 31 پیش‌بینی قیمت سولانا به‌عنوان معامله‌گر برتر می‌گوید که امسال SOL
منبع: TradingView

میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) همچنان به بالاتر از 200 روزه (آبی) خود ادامه می دهد، که نشانه ای از ادامه حرکت خرید و افزایش احتمالی است.

و حتی با وجود اینکه شاخص قدرت نسبی SOL (بنفش) از 70 در روز گذشته کاهش یافته است، اما بالای 50 باقی می‌ماند و کاهش یافته است، به این معنی که افت امروز ممکن است به زودی به رشد تبدیل شود.

سطح حمایت سکه (سبز) همچنین این ظن را تقویت می کند که سقوط امروز به خصوص طولانی نخواهد شد، زیرا از اواسط ژوئن به طور مداوم افزایش یافته است.

به این ترتیب، فنی به افزایش بیشتر SOL در آینده نزدیک اشاره می‌کند، به طوری که آلت‌کوین احتمالاً قبل از پایان آخر هفته دوباره به 20 دلار می‌رسد، قبل از اینکه در یکی دو هفته آینده به 25 دلار برسد.

این خوش بینی با اظهارات معامله گران و تحلیلگران برجسته مختلف پشتیبانی می شود، به طوری که Pentosh1@ دیروز توییت کرد که SOL اکنون “نشانه های بسیار امیدوار کننده ای از زندگی” را نشان می دهد و آنها قصد دارند “خرید کنند.” [it] به شدت امسال، با سکه یکی از “قوی ترین شرط بندی های اعتقادی آنها برای روند صعودی.”

در عین حال، پس از سال ناامیدکننده سال 2022 که در آن شبکه آن متحمل چندین قطعی متوالی متوالی شد، اصول اولیه سولانا قطعاً در حال بهبود است.

برای اولین بار، به‌روزرسانی‌های اخیر به این معنی است که بیش از 9 ماه بدون هیچ گونه اختلال دیگری سپری شده است، چیزی که در جوان‌سازی توسعه در پلتفرم آن بسیار مهم بوده است.

چنین توسعه ای در ظهور برنامه های جدید در Solana مشهود است به عنوان Underdog Protocol، Monstrè Pay، Solarplex.xyz و Boom Army.

به لطف ظهور چنین پلتفرم هایی، سولانا می تواند انتظار داشته باشد که استفاده از آن در میان مدت و بلندمدت به طور پیوسته افزایش یابد، چیزی که فقط قیمت آن را افزایش می دهد.

به همین دلیل، چشم انداز SOl برای آینده بسیار خوب است، و سکه احتمالاً در مسیر بازگشت به 30 یا 40 دلار تا پایان سال است.

و اگر سال 2024 یک بازار صعودی جدید به ارمغان بیاورد، به راحتی می تواند به سه رقمی بازگردد، با چشم انداز بازگشت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 259.96 دلار.

رالی توکن پیش فروش

در حالی که اصول بنیادی سولانا نشان می دهد که در بقیه سال از سود ثابتی برخوردار خواهد بود، بعید است که شاهد تجمع هیولایی واحدی باشیم.

بنابراین، معامله‌گران ممکن است ترجیح دهند به دنبال آلت‌کوین‌های جدیدتر برای افزایش کوتاه‌مدت باشند، به‌ویژه توکن‌های پیش‌فروش پتانسیل رالی‌های بزرگ را در هنگام فهرست‌بندی در صرافی‌ها ارائه می‌دهند.

یکی از امیدوارکننده‌ترین سکه‌های پیش‌فروش در حال حاضر Thug Life Token (THUG) است، یک توکن میم ERC-20 که نماد نگاری و سبک‌های رپ گانگستایی را در تلاش برای جذب طرفداران از جوامع هیپ هاپ آنلاین به کار گرفته است.

به نظر می رسد این استراتژی کار می کند، زیرا پیش فروش آن پس از بیش از یک هفته قبل، 600000 دلار افزایش یافته است.

برخلاف بسیاری دیگر از توکن‌های میم، THUG به طور قابل ملاحظه‌ای غیرمتمرکز خواهد بود و 70 درصد از کل عرضه آن به مبلغ 4.20 میلیارد به پیش‌فروش اختصاص داده می‌شود.

چنین تخصیص بزرگی به آن کمک می کند تا جامعه ای قوی تشکیل دهد، به طوری که دارندگان آن احتمالاً در مقایسه با سایر توکن های جدید میم که مستقیماً فهرست می شوند (و احتمالاً مالکیت اکثریت آن در اختیار ناشرانشان است) بیشتر در توکن احساس می کنند.

با این حال، پیش فروش Thug Life Token تنها یک مرحله خواهد داشت و کمتر از 10 روز دیگر به پایان می رسد، بنابراین هرکسی که علاقه مند به پیوستن به فروش است، اکنون باید قبل از فروش به سرعت حرکت کند.

خریداران جدید می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Thug Life Token و اتصال کیف پول نرم افزاری خود، مقداری THUG را با قیمت 0.0007 دلار، 1 عدد THUG دریافت کنند.

این قیمت احتمالاً پس از پایان فروش ده روز دیگر بسیار ارزان به نظر می رسد و THUG در صرافی ها لیست می کند.

اکنون از Token Thug Life دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا