ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7 روز – ETH در سال 2023 چقدر می‌تواند بالا رود؟

اتریوم. منبع: Adobe

اتریوم (ETH)، ارز دیجیتالی که به بلاک چین اتریوم مجهز به قراردادهای هوشمند قدرت می‌دهد و دومین ارز دیجیتال با ارزش در جهان از نظر ارزش بازار است، پیش از آنچه به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های فدرال رزرو در اعلامیه‌های سیاست‌گذاری فدرال رزرو معرفی می‌شود، در حالت ادغام قرار دارد. سال ها.

اتر آخرین بار در حالی دست به دست شد که کمی بالاتر از 1800 دلار بود و در روز سه شنبه شاهد جهش مناسبی نسبت به پایین ترین سطح هفتگی قبلی در 1720 دلار بود.

این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است.

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7

پیش‌بینی قیمت – چگونه قانون متعادل‌سازی فدرال رزرو می‌تواند بر اتریوم (ETH) تأثیر بگذارد

انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه دیگر افزایش دهد و محدوده هدف صندوق های فدرال را به 4.75-5.0 درصد برساند.

با این حال، پس از فروپاشی یک سری از بانک های منطقه ای ایالات متحده در اوایل ماه جاری و در بحبوحه نشانه هایی مبنی بر اینکه ویروس همچنان ده ها مورد دیگر را تهدید می کند، انتظار می رود که این بانک لحن خود را در مورد چشم انداز برای تشدید بیشتر کاهش دهد.

با این حال، فدرال رزرو با یک اقدام متعادل کننده مواجه است، زیرا با توجه به اینکه تورم ایالات متحده هنوز بسیار بالاتر از هدف 2.0 درصد است، آنها نمی خواهند اجازه دهند شرایط مالی بیش از حد کاهش یابد.

اگر پیام فدرال رزرو بیشتر از آنچه بازارها انتظار داشتند تعبیر شود (یعنی خطرات ثبات مالی را کم اهمیت جلوه دهند و تاکید کنند که مبارزه با تورم به پایان نرسیده است) اتر می تواند به راحتی به پایین ترین سطح هفتگی زیر 1700 دلار سقوط کند.

1679522904 913 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7

اما اگر این امر مشکلات بیشتری را برای بانک‌های درگیر ایجاد کند، می‌تواند یک بار دیگر به کمک ارزهای دیجیتال بیاید، زیرا سرمایه‌گذاران وجوه را به سمت دارایی‌هایی که در بخش مالی سنتی «حفاظ‌کننده» برای ضعف در بخش مالی تلقی می‌شوند (یعنی رمزارزهای طلا و تراشه‌های آبی مانند بیت‌کوین و اتر) منتقل می‌کنند.

از طرف دیگر، اگر فدرال رزرو بیش از آنچه که بازارها انتظار می‌رفتند به نظر برسد، می‌تواند باعث ایجاد ریسک گسترده شود که احتمالا اتر را بالا می‌برد.

گاوهای ETH/USD منتظر تست بالاترین قیمت قبل از “ادغام” در آگوست گذشته در 2030 دلار هستند که 12 درصد افزایش بیشتری نسبت به سطوح فعلی دارد.

اتر (ETH) در سال 2023 چقدر می تواند بالا برود؟

به نظر می رسد پیدایش مشکلات در بخش های بانکی ایالات متحده (و جهانی) تغییری کلیدی در روایت های کلان ایجاد کرده است که کلاس های دارایی سنتی و ارزهای دیجیتال را هدایت می کند که می تواند تأثیر زیادی بر چشم انداز اتر برای سال 2023 داشته باشد.

اولاً، اگر قیمت گذاری فعلی بازار پول باور شود، اکنون به نظر می رسد که یک چرخش ناخواسته از سوی فدرال رزرو در گوشه و کنار باشد.

این بدان معناست که چشم انداز به سمت شرایط مالی بسیار آسان تر به جای سخت تر برای باقی مانده سال 2023 متمایل است، که از لحاظ تاریخی برای ارزهای رمزپایه مانند ETH صعودی بوده است.

به نظر می‌رسد که کریپتو به رهبری بیت‌کوین نیز از جریان‌های امن سود می‌برد و به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران در نهایت شروع به مشاهده کریپتوهای بلوچی به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای سیستم مالی اصلی و مبتنی بر فیات کرده‌اند.

اگر سرایت در فضای بانکی ایالات متحده همچنان گسترش یابد، احتمالاً به جای اینکه مانع از آن شود، به اتر کمک خواهد کرد.

جهش قوی اخیر ETH/USD از میانگین متحرک 200 روزه و متقاطع طلایی اخیر (50DMA ETH در اوایل فوریه بالاتر از 200DMA خود حرکت کرد) هر دو سیگنال های فنی بلندمدت صعودی هستند.

این جفت به خوبی می‌تواند در هفته‌ها و ماه‌های آینده به روند صعودی خود ادامه دهد، با فشار به بالای/میانگین 2000 دلار برای هر توکن، یک احتمال متمایز.

1679522904 13 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7

کاهش عرضه ETH می تواند فعالیت ضعیف روی زنجیره را جبران کند

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای ارائه شده توسط The Block، فعالیت در بلاک‌چین اتریوم، هنوز نوع پیکاپی را نشان نداده است که در طول تاریخ برای یک بازار صعودی ETH برای شروع واقعی مورد نیاز بوده است.

تعداد آدرس‌های فعال و جدید روزانه و تعداد نقل و انتقالات روزانه همچنان در محدوده بازار نزولی کاهش می‌یابد.

1679522904 458 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7
1679522904 214 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7
1679522904 632 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش 6 درصدی اتریوم در 7

اگر قرار است اتر به بالاترین حد خود برسد، احتمالاً باید شاهد بهبود قابل توجهی باشیم.

اما ETH همچنان می‌تواند از نرخ تورم فزاینده خود که چند هفته پیش برای مدت کوتاهی از 5.0 درصد به صورت سالانه فراتر رفت (اگرچه حدود 0.6 درصد بود) بهبود یابد.

ارتقای آتی “شاپلا” به شبکه اتریوم در اواسط آوریل نیز به عنوان یک کاتالیزور بالقوه صعودی بزرگ برای اتریوم معرفی می شود.

این ارتقا برای اولین بار امکان برداشت های سهامدار ETH را فراهم می کند و انتظار می رود انعطاف پذیری بیشتری (در درازمدت) برای جذب سرمایه گذاران بیشتر به سمت توکن های ETH خود داشته باشد.

این می‌تواند عرضه در گردش ETH را کاهش دهد (با فرض اینکه سهامداران ETH می‌خواهند توکن‌های خود را برای مدت طولانی برای کسب سود رها کنند)، کمیاب آن را در مبادلات افزایش داده و قیمت‌ها را بالاتر می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا