بازی

نکاتی برای استخراج در Sun Haven

Sun Haven شما را مسئول یک کشاورز تازه کار قرار می دهد که تلاش می کند در دنیایی فانتزی پر از موجودات جادویی و افراد جذاب، امرار معاش کند. ماینینگ یکی از فعالیت های اصلی بازی است که با درخت مهارت اختصاصی آن پر از ارتقاهای متنوع همراه است. چه از کلنگ‌های جادویی یا جادویی استفاده کنید، کسی باید این گره‌ها را استخراج کند تا ابزارهای بهتری برای محافظت از شهر ساکت ایجاد کند.


مطالب مرتبط: Sun Haven: چگونه پول در بیاوریم

شما در معادن با دشمنان، بدشانسی و زمان سپری خواهید شد. خوشبختانه، بازی این کار طاقت فرسا را ​​با طلسم ها و مهارت ها اضافه می کند تا روند کارآمدتر شود، بنابراین مطمئن شوید که خود را برای این کار آماده کنید.

7 صرفه جویی در نور روز

Sun Haven یک نوار لغزنده تنظیمات را به بازیکنان ارائه می دهد تا طول روز خود را سفارشی کنند و در حداکثر تنظیم آن 40 دقیقه طول بکشد. قبل از اینکه به سمت معادن بروید، این نوار لغزنده را شماره گیری کنید تا بتوانید زمان بیشتری را برای جمع آوری سنگ معدن و پیمایش در غارها صرف کنید. همچنین اگر در روزهای بارانی ماینینگ انجام دهید، کمک می کند تا از مشکل آبیاری محصولات جلوگیری کنید.

سفر به معدن و بازگشت به معدن نیز هزینه و زمان گرانبهایی دارد که بعد از منع آمد و شد گرفتار می‌شوید و باعث می‌شود منابع گرانبهایی را که می‌توانستند برای تعمیر شهر استفاده شوند، خرج کنید. اما، می‌توانید با بستن و باز کردن بازی، تمام پیشرفت خود را ذخیره کنید و از جایی که متوقف کرده‌اید، به خانه خود بازگردید. از این ترفند استفاده کنید تا قبل از منع رفت و آمد تا دیروقت بمانید.

6 صلاحیت های مماسی

تمام مهارت های درخت مهارت معدن در Sun Haven.

درخت مهارت معدن فهرست گسترده‌ای از امتیازات را به شما می‌دهد تا به جمع‌آوری و پردازش سنگ‌های غنی‌ای که جمع‌آوری کرده‌اید کمک کند. مهارت‌های مفیدی مانند Coal Miner می‌تواند به جمع‌آوری زغال سنگ برای ذوب سنگ معدن کمک کند، و Blast Mining به شما این فرصت را می‌دهد که بارانی از سنگ‌ها ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید به فانتزی آهنگر متمایل شوید، و از تولید زره های تخصصی و زیورآلات با کیفیت بالا، بانک بسازید.

شما اکثریت تجربه ماینینگ خود را از استخراج فعال به دست خواهید آورد. با این حال، می‌توانید با انجام ماموریت‌های هیئت اعلانات یا مأموریت‌های ویژه مستقیماً از مردم شهر، تجربه استخراج را نیز به دست آورید. ایجاد و مصرف مرباهای ساخته شده از Jam Maker همچنین بخش قابل توجهی از امتیازات تجربه را برای هر مهارتی که دنبال می کنید اعطا می کند.

5 Keys Now، Ores Later

Sun Haven: یک دروازه بزرگ زنگ زده راه را مسدود می کند

در حالی که پاک کردن هر سنگ در یک طبقه قبل از حرکت وسوسه انگیز است، بسیار بهتر است (و کمتر خسته کننده) هنگام استخراج کارآمد باشد. با ذوب کردن تمام سنگ معدن هایی که پیدا می کنید در کلیدها، از دروازه های باز شدن دائمی عبور کنید. ابزارهای مسی و آهنی ارتقاء قابل توجهی ارائه نمی دهند، بنابراین بهتر است کلیدهای بیشتری برای باز کردن قفل دروازه ها ایجاد کنید. علاوه بر این، دشمنانی که در طبقات اولیه با آنها مواجه می شوند به اندازه کافی قوی نیستند که تجهیزات بهتری را تضمین کنند.

مطالب مرتبط: Sun Haven: Combat Tips

اولین هدف اصلی استخراج سنگ معدن آدامانت از طبقه بیستم است. جدای از افزایش استقبال، این ابزارها همچنین می توانند چوب سخت و هوی استون را که مزرعه شما را مسدود می کنند، برداشت کنند. هدف بزرگ بعدی هدف قرار دادن سنگ معدن Sunite است، اما در صورت نیاز می توانید چند ابزار Mithril را نیز بسازید.

4 Ranged Firepower بیاورید

Sun Haven: لاب زدن به یک گلوله آتشین جادویی

مین ها حاوی دشمنان خطرناکی هستند که اگر آنها را دست کم بگیرید، می توانند به شما یک انعام رایگان به دکتر ورنهارت بدهند. از بین بردن آنها با شمشیر یک طرح عملی است. اما بین دشمنان دور و انبوه صخره‌هایی که راه را مسدود می‌کنند، باید قبل از طلسم کردن، یک اسلحه با برد محکم ببندید.

طلسم گلوله آتشین به راحتی می تواند هر دشمن زیرزمینی را باز دارد. با این حال، آن را به قیمت ناکارآمد خوردن مانا شما می آید. بهتر از آن، یک کمان پولادی خوش ساخت می تواند از دور بدون ضربه زدن به ذخایر مانا، آسیب های مرگبار را به همراه داشته باشد.

3 انفجار ماینینگ

Sun Haven: کشاورز در حال ساطع یک موج شوک به من

زمانی که به مرحله چهارم برسید و طلسم Vacuumulus را باز کنید، ماینینگ کمتر تکرار می شود. فعال کردن طلسم یک موج شوک در نزدیکی شما منتشر می کند که به سنگ ها، گره ها و دشمنان آسیب می رساند. این طلسم، تجربه یکنواخت استخراج معدن را به یک جنایت زیست محیطی تبدیل می کند، زیرا شما در غارها منفجر می شوید، کلیدهای زنگ زده، سنگ معدن ها و تجربه را به دنبال خود می ریزید.

مطالب مرتبط: Sun Haven: How To Beat Krusty

شما می توانید با افزایش آسیب طلسم خود از طریق تجهیزات و مهارت های دیگر، مانند مهارت های موجود در درخت مبارزه، طلسم را تقویت کنید. Vaccumulus بخش قابل توجهی از مانای شما را تخلیه می کند، بنابراین باید مطمئن شوید که این کار را در اولین گچ انجام می دهد.

2 مانا را در جریان نگه دارید

Sun Haven: یک کشاورز شیطان صفت در حال خوردن پنیر در نزدیکی معادن

طلسم Vacuumulus وقت شما را در معادن بی دردسر می کند. به همین دلیل، سرمایه گذاری در افزایش استخر مانا و ایجاد یک عرضه ثابت از مواد مصرفی مانا به شما این امکان را می دهد که بیشتر از بهترین طلسم خود استفاده کنید. راه های زیادی برای افزایش مانای کلی شما وجود دارد، مانند خوردن غذای خاص و خواندن مانا.

یافتن مواد مصرفی Mana در اوایل بازی دشوارتر است. آبگیری زغال اخته و کریستال های آب موارد بسیار خوبی برای بازیابی مانا هستند. پنیر که از شیر فرآوری شده در دیگ پخت تهیه می شود، با کمترین سرمایه گذاری، مقدار قابل توجهی مانا را به شما باز می گرداند. هدایای دیگری برای روستاییان بیابید زیرا به تمام مانای که می توانید دریافت کنید نیاز دارید.

1 سنگ و سنگ

Sun Haven: یک آرمادیلو غول پیکر در خواب

معادن Sun Haven شامل 50 طبقه سنگ، گنج و دشمن است. در پایان هر طبقه دهم یک جایزه در انتظار شماست، و همچنین دروازه ای که می توانید قفل آن را باز کنید تا به طبقه بعدی بروید. در انتهای طبقه 20 و 40، باید از یک Ore Muncher عبور کنید که به مقدار مشخصی سنگ، سنگ معدن و جواهرات نیاز دارد.

مقداری سنگ معدن را کنار بگذارید تا برای هزینه عوارض سنگ معدن مانچر آماده شوید. شما همیشه می توانید از موجودات دیدن کنید تا بررسی کنید که آنها چه می خواهند. نیازی به فروش سنگ معدن اضافی که برای طلا جمع آوری کرده اید نیست، زیرا راه های بهتری برای کسب درآمد در Sun Haven وجود دارد.

بعدی: بهترین محصولات برای کاشت ابتدا در Sun Haven

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا