شبکه های اجتماعی

نحوه دسترسی به ChatGPT-4

OpenAI‘s ChatGPT تاثیر قابل توجهی از زمان راه اندازی آن، جذب کاربران و ایجاد اختلال در صنایع ایجاد کرد. اکنون OpenAI آن را منتشر کرده است ChatGPT-4، پیشرفته ترین سیستمی که گفته می شود خلاقانه تر، مشارکتی و دقیق تر است.

ChatGPT-4 چیست؟
طبق گفته این شرکت، ChatGPT-4 یک مدل چندوجهی بزرگ است که می تواند هم ورودی های تصویر و هم متن را مدیریت کرده و خروجی های متنی تولید کند. اگرچه ممکن است در چندین موقعیت زندگی واقعی به اندازه انسان ها مهارت نداشته باشد، اما کارایی در سطح انسانی را در چندین معیار حرفه ای و آکادمیک نشان می دهد.

با ChatGPT-4، کاربران می توانند درخواست هایی را در قالب متن و تصویر، شبیه به فرمت متنی، برای تعریف هر زبان یا کار بینایی ارائه دهند. با این حال، در حال حاضر، خروجی های مبتنی بر متن مانند زبان طبیعی و کد، در میان دیگران، زمانی که با ترکیبی از ورودی های متن و تصویر ارائه می شود، تولید می کند. در اینجا نحوه دسترسی به ChatGPT-4 آمده است.

چگونه می توانید از ChatGPT-4 استفاده کنید

  1. برای شروع، از طریق پیوند ارائه شده به وب سایت ChatGPT مراجعه کرده و وارد حساب کاربری فعلی خود شوید.
  2. در صورتی که حساب کاربری ندارید، یک حساب جدید ایجاد کنید. پس از اینکه با موفقیت وارد سیستم شدید، گزینه “Upgrade to Plus” را در پایین سمت چپ صفحه پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  3. یک پنجره پاپ‌آپ ظاهر می‌شود و باید روی دکمه سبز رنگ «به‌روزرسانی طرح» واقع در زیر ChatGPT Plus کلیک کنید، که دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید، از جمله GPT-4 را فراهم می‌کند.
  4. در صفحه بعد، جزئیات پرداخت و آدرس صورتحساب خود را در سمت راست صفحه وارد کنید و سپس روی دکمه «اشتراک» کلیک کنید.
  5. پس از پرداخت، شما مشترک ChatGPT+ خواهید شد و به شما امکان می دهد به راحتی از مدل جدید GPT-4 و سایر مدل های قدیمی تر هوش مصنوعی استفاده کنید.
  6. برای شروع، “GPT-4” را از منوی کشویی روی صفحه خود انتخاب کنید و درخواست های خود را در کادر متنی در سمت راست صفحه وارد کنید.
  7. سپس می توانید با چت ربات ChatGPT مجهز به GPT-4 تعامل داشته باشید.

اگر نمی خواهید در ChatGPT Plus مشترک شوید، به نسخه جدید بروید بینگ برای تجربه GPT-4 در عمل. مایکروسافت تأیید کرده است که موتور جستجوی جدید بینگ از GPT-4، همان مدلی که چت ربات ChatGPT-4 را تامین می کند، نیرو می گیرد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا