بازی

کجا می توان همه دروازه های Mystic را در God Of War Ragnarok پیدا کرد

راه خود را در اطراف وحش های نوردیک و قلمروهای مختلف در خدای جنگ راگناروک می تواند یک ضربه سخت باشد خوشبختانه، یک ابزار جادویی برای ساده‌تر کردن زندگی وجود دارد. درست مانند God of War (2018)، Mystic Gateways کلید انتقال Kratos به راحتی بین قلمروها یا به عنوان میانبرهایی هستند که از مناطقی که قبلاً از آنها عبور کرده اید عبور می کنند.


مطالب مرتبط: راهنمای مکان خدای جنگ Ragnarok: Lore Marker

برای اینکه بتوانید سریع به یک منطقه سفر کنید، باید ابتدا خودتان به آنجا سفر کرده باشید و فقط با قدم زدن در نزدیکی آن، Mystic Gateway را فعال کرده باشید. در مجموع، 38 Mystic Gateway وجود دارد که اگر به دنبال کشف هر چیزی که God of War Ragnarok ارائه می دهد، باید آنها را کشف کنید.


فهرست مطالب

خانه سندری

اولین دروازه عرفانی روبروی خانه سیندری است. بدون شک در طول کمپین بارها به این دروازه دسترسی خواهید داشت.

سوارتالفهایم

کریتوس در Svartalfheim-1

هفت تا هستند دروازه های عرفانی در قلمرو سوارتالفهایم.

دروازه عرفانی

محل

شرح

تالاب اوروانگر

دروازه تالاب اوروانگر

این به عنوان اولین دروازه در دسترسی است داستان اصلی. این احتمال وجود دارد که قبلاً این یکی را باز کرده باشید.

نیداولیر

دروازه نیداولیر

این نیداولیر Mystic Gateway دیگری است که به طور خودکار در پیشرفت از طریق آن به دست خواهید آورد خط داستانی اصلی.

ساحل نیداولیر

ساحل نیداولیر

ساحل نیداولیر همچنین در طول مسیر بحرانی به دست خواهد آمد خط داستان بعد از اینکه بعداً در بازی یک اسلحه کلیدی خاص به دست آوردید.

برج مراقبت

دروازه برج مراقبت

شما می توانید این دروازه را هنگام سفر برای کاوش در بخش شمالی پیدا کنید خلیج بونتی. نزدیک به الف است مغازه کوتوله روی قطعه کوچکی از زمین که نیمه بالایی و پایینی خلیج را از هم جدا می کند. و البته یک برج دیده بانی مشرف به آن است.

Applecore Descent

درگاه Applecore Descent

این یکی را می توان با گرفتن قایق متصل به قرقره طناب در شمال غربی آن پیدا کرد دروازه تالاب اوروانگر.

Applecore

دروازه Applecore

این را می توان بعداً در بازی پس از به دست آوردن یک سلاح کلیدی خاص پیدا کرد. شما باید بگیرید قایق در نزدیکی دروازه تالاب اوروانگر شمال غرب و نوعی سفر از طریق Applecore عقب مانده است از روشی که در تلاش داستانی در اوایل بازی انجام دادید. برای رسیدن به طاقچه ها و پیشرفت، باید از نیزه استفاده کنید.


به خاطر داشته باشید که باید با a مبارزه کنید ترول به نام Miklimunnr کسی که در منطقه زندانی زندگی می کند که در ابتدا تایر را در آن پیدا کردید. او یک ترول آتشین است، اما حملات او نسبتاً ساده و مطابق با چیزی است که در این مرحله از ترول ها انتظار دارید. دروازه درست پشت دروازه ای است که اکنون می توانید برای دسترسی به مسیر آن را باز کنید گودال های معدنی که برای اولین بار در داستان به آن سفر کردید.

چاله های یارنسمیدا

چاله های یارنسمیدا

این به بهترین وجه در همان نفس قابل دسترسی است دروازه Applecore. ادامه به چاله های یارنسمیدا و موانع سر راه خود را بردارید. تو مجبوری دسته ای از سنگ ها را شعله ور کنید، نیزه خود را در دیواره سنگی پرتاب کنید، یک زیپ لاین ایجاد کنید و برامبل را بسوزانید. برای دسترسی به این دروازه

هلهایم

کریتوس در هلهایم-1

فقط یک راه برای ورود به هلهایم وجود دارد.

دروازه عرفانی

محل

شرح

هل سوف

Hel's Perch-1

این در طول دوره قابل دسترسی خواهد بود داستان.

ماسپلهایم

کریتوس در حال نزدیک شدن به شمشیر در بوته برای شش چالش نهایی

دامنه Surtr خانه دو Mystic Gateway است.

دروازه عرفانی

محل

شرح

صخره های سوزان

صخره های سوزان

این Mystic Gateway از طریق خط داستانی اصلی.

بوته

دروازه بوته

این Mystic Gateway نیاز دارد دو دانه Yggdrasil برای باز کردن قفل پس از در دسترس قرار گرفتن. البته این شما را به عرصه ای می برد که می توانید با آن مقابله کنید آزمایشات موسپلهایم و تا مدتها بعد در خط داستانی در دسترس نخواهد بود.

نیفلهایم

کریتوس در نیفلهایم

بار دیگر، تنها دو Mystic Gateway در این قلمرو وجود دارد.

دروازه عرفانی

محل

شرح

درخت کلاغ

درخت کلاغ

این Raven Tree Mystic Gateway فعال خواهد شد در خط داستان.

میدان های مه

میدان های مه

شما می توانید این دروازه را با استفاده از یک دانه Yggdrasil یک بار در دسترس است.

واناهیم

کریتوس در Vanaheim-1

Vanaheim بزرگترین قلمرو است. به این ترتیب، 12 دروازه Mystic در سراسر قلمرو قرار دارند.

دروازه عرفانی

محل

شرح

کمپ فریر

کمپ فریر

این Mystic Gateway در طول تاریخ قابل دسترسی خواهد بود خط داستان.

دلتای رودخانه

دلتای رودخانه

این دروازه دلتای رودخانه را می توان در نزدیکی یافت خرابه های کنار صخره. درست در کنار ساحلی که در نقشه زیر در کنار الف مشخص شده است قرار خواهد گرفت مغازه کوتوله. اگر در این منطقه در حال گشت و گذار در رودخانه هستید، نمی توانید آن را از دست بدهید.

وحشی جنوبی

وحشی جنوبی

شما می توانید این دروازه را بر روی نقشه خود در پایین ترین قسمت قرار دهید وحشی جنوبی. به عنوان بخشی از به صورت ارگانیک قابل دسترسی خواهد بود روایت بازی.

دهکده متروک

دهکده متروک

در شمالی ترین لبه رودخانه روستایی متروکه قرار دارد. شما باید آن را روی نقشه خود علامت گذاری کنید. در اینجا یک دروازه وجود دارد که با a قابل دسترسی است دانه Yggdrasil. شما آن را در داخل ویرانه های نیم ساختمان پیدا خواهید کرد.

ورودی دهانه

ورودی دهانه

این دروازه واقع در منطقه دهانه شمالی که تنها با تکمیل آن قابل دسترسی است بوی نفع بقا. پس از سفر هوایی به اینجا از طریق یک قایق کاغذی عرفانی و سقوط شدید به زمین پس از تجربه یک اختلال، کریتوس تنها چند قدم با دروازه فاصله خواهد داشت.

دشت های غربی

دشت های غربی

هنگام کاوش می توانید این دروازه را پیدا کنید دهانه. اگر مسیرهای غربی موجود به سمت نقطه روی نقشه را دنبال کنید، a را پیدا خواهید کرد محراب آسمانی و یک Mystic Gateway درست در کنار آن.

برج بیش از حد رشد کرده

برج بیش از حد رشد کرده

برای دسترسی به منطقه در نقشه زیر باید روز را به شب تبدیل کنید. در طول روز، یک مانع غیرقابل نفوذ دروازه ای را مسدود می کند که به شما امکان دسترسی به این منطقه را می دهد. اگر قبلا این کار را نکرده اید، مجبور خواهید بود مبارزه با اژدها (ترس زرشکی) برای دسترسی به دروازه

دشت های شرقی

دشت های شرقی

شما می توانید از طریق قایق یا زمینی به این دروازه دسترسی داشته باشید. هنگامی که به این منطقه سفر می کنید در سمت شرقی دهانه، دروازه Mystic فقط با یک پله کوتاه از a نشانگر لور. یک نیز وجود دارد مغازه کوتوله و محراب آسمانی در نزدیکی این منطقه تقریباً یک فروشگاه است.

ورودی فروچاله ها

ورودی فروچاله ها

اگر مستقیماً سر بزنید شرق، از زیر رد می شوید دو قوس دایره ای شکل و یک زیپ لاین پیدا کنید. به سمت پایین زیپ لاین بروید و سپس به سمت راست بپیچید تا غاری با آن پیدا کنید توتم های سمی. تبر خود را به سمت توتم ها پرتاب کنید، از آن عبور کنید و از رودخانه در طرف دیگر عبور کنید تا دروازه را پیدا کنید.

فروچاله ها

فروچاله ها

برای دسترسی به این Mystic Gateway، باید آن را تکمیل کرده باشید بازگشت به نفع رودخانه. از قبلی دروازه ورودی فروچاله ها، ابتدا می خواهید از تونل کنار آن عبور کنید. در حیاط با یک خندق در طرف دیگر، می خواهید به راست منحرف شوید و زنجیر را بکشید تا دروازه مسدود کننده کانال را باز کنید. سپس به ورودی Sinkhole برگردید، در عرض رودخانه تاب بخورید و قایق را بگیرید. سپس از طریق آبراهی که اکنون باز شده است به سمت محل زندگی خود بروید. دروازه در نزدیکی اسکله شرقی در این منطقه خواهد بود.

ورودی جنگل

ورودی جنگل

این منطقه جنگلی Vanaheim واقع شده است جنوب دهانه. در طول شب، مانعی باز است که شما را قادر می سازد از یک پل صخره ای به منطقه Jungle در سمت جنوبی منطقه The Crater عبور کنید. اگر مسیر جنگل را دنبال کنید، در نهایت با ردپاهای بزرگی روبرو خواهید شد. میمیر آن را یادداشت خواهد کرد. سپس Mystic Gateway را در نزدیکی پیدا خواهید کرد.

جنگل

جنگل

پس از ورود به قلب جنگل، می توانید یک قایق پیدا کنید. Mystic Gateway فقط واقع شده است در نزدیکی یک قفسه سینه نورنیر. شما می توانید به راحتی آن را از رودخانه در این منطقه ببینید. شما نمی توانید آن را از دست بدهید.

جوتونهایم

کریتوس در جوتنهایم

تنها یک Mystic Gateway در Jotunheim وجود دارد.

دروازه عرفانی

محل

شرح

خانه درختی آنگربودا

خانه درختی آنگربودا در جوتونهایم

یک ماموریت داستانی شما را به این قلمرو می برد، اما فقط می توانید بعداً با یک به دروازه دسترسی پیدا کنید تک دانه Yggdrasil اگر می خواهید برگردید

آلفهایم

کریتوس در آلفهایم-1

این قلمرو شامل چهار دروازه Mystic است. با توجه به وسعت منطقه، این عدد نسبتاً کمی است.

دروازه عرفانی

محل

شرح

استراند

استراند

دسترسی به این دروازه در طول داستان.

معبد نور

معبد نور-1

در مسیر معبد در منطقه، قبل از اینکه به سازه نزدیک شوید، دیواری خواهید دید که می توانید با نیزه آن را تخریب کنید. در کنار قفسه سینه نورنیر. پشت آن دیوار دروازه است.

دره ها

دره ها

دره ها دروازه به چند منطقه اختیاری در Alfheim منتهی می شود تا کارهای جانبی را انجام دهید و کلکسیونی به دست آورید. اگر از سمت شمال شرقی حرکت کنید دروازه استراند، به یک می آیید مسیر با ریشه که باید با یک پرتاب با تبر خود ضربه بزنید. این یک مسیر را برای بالا رفتن از دیوار برای شما باز می کند. شما یک را پیدا خواهید کرد مغازه کوتوله‌ها، توتم لور و دروازه عرفانی اینجا.

قلب

قلب

این دروازه در گذرگاه بین باررز و شن های ممنوعه. شما باید تکمیل کنید به نفع Secret of the Sands که با ورود شما شروع می شود باررز. هنگامی که این کوئست جانبی را کامل کردید، می توانید از Runic Slate در گذرگاه واقع در نقشه زیر برای باز کردن قفل آن استفاده کنید.

میدگارد

کریتوس در Midgard-1

در Midgard چندین نقطه جالب وجود دارد، حداقل اگر قصد دارید یک تکمیل کننده باشید. به این ترتیب، هشت دروازه Mystic برای یافتن در سراسر نقشه وجود دارد.

دروازه عرفانی

محل

شرح

جنگل های وحشی بالا

جنگل های وحشی بالا

این یکی در طول دوره قابل دسترسی خواهد بود کمپین اصلی.

دریاچه نه

دریاچه نه

این دروازه دیگری است که در طول داستان اصلی به آن دسترسی خواهید داشت. در فضای باز در لبه دریاچه در کنار الف نشسته است مغازه کوتوله.

پاروزنان

پاروزنان

این یکی دور در جمع شده است شمال. اگر به این منطقه روی نقشه بروید و مناظر را بررسی کنید، پیدا کردن آن دشوار نیست.

برج آلفهایم

برج آلفهایم

از جانب دروازه پاروزنان، از پله ها برگردید و از راهی که آمده اید برگردید. از روی دره بپرید و این بار از تاقچه روبروی خود بالا بروید تا از مسیری که به برج آلفهایم. شما در طول راه از یک اشک قلمرو عبور خواهید کرد. شما همچنین باید برج کنترل آسانسور برج را بسوزانید.

قبر پادشاه

قبر پادشاه

این Mystic Gateway در طول تاریخ قابل دسترسی خواهد بود داستان.

خزانه گمشده

خزانه گمشده-1

واقعاً هیچ مانعی برای دسترسی به این دروازه وجود ندارد، فقط کافی است به نقطه روی نقشه بروید و آن را در فضای باز خواهید دید.

پاسگاه متروک

پاسگاه متروکه

همانطور که به سمت پاسگاه روی نقشه می روید، Mystic Gateway را بعد از خود خواهید دید از روی مانع سنگی بپر. فقط به اطراف آوار بروید و می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بیشه پناهگاه

بیشه پناهگاه

آه، خانه منزوی فریا پنهان شده در میدگارد. هوا سرد است و لاک پشت گرسنه است. اما با این وجود یک پناهگاه امن است. شما می توانید قفل این دروازه را با یک دانه Yggdrasil.

بعدی: راهنمای مکان ضمیمه God Of War Ragnarok: Blades Of Chaos

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا