بازی

Fallout Show نشان می دهد که چه کسی اولین بمب ها را رها کرده است

نکات برجسته

  • نمایش Fallout نشان می دهد که چه کسی اولین بمب را در جنگ بزرگ انداخت.
  • پاسخ طرفداران را از هم جدا کرده است.
  • این با برنامه‌ای که سازنده سریال در دهه 1990 روی سریال کار می‌کرد، متفاوت است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نمایش Fallout به یکی از طولانی‌ترین سوالات این مجموعه پاسخ می‌دهد و در نهایت به ما می‌گوید چه کسی اولین بمب‌ها را انداخت. این پاسخ برخلاف چیزی است که سازنده سریال، تیم کین، سال گذشته فاش کرد و طرفداران بازی‌ها را از هم جدا می‌کند.

اسپویلرهای بزرگ برای فینال Fallout در پیش است.

معلوم شد که این ایالات متحده یا چین نبودند که جنگ بزرگ را آغاز کردند – این Vault-Tec بود. این ممکن است یک ساده‌سازی بیش از حد باشد – بالاخره ایالات متحده کسی بود که Vault-Tec را تامین مالی کرد – اما این نمایش نشان می‌دهد که این آنها بودند که اولین بار سلاح‌های هسته‌ای را رها کردند و جهان را به یک زمین بایر پرتوتابی تبدیل کردند.


این افشاگری در پایان فصل اول Fallout و طی یک فلش بک منتشر می شود. در اینجا شاهد ملاقاتی بین Vault-Tec و روسای شرکت های مختلف مستقر در ایالات متحده از جمله آقای هاوس هستیم. Vault-Tec به این شرکت‌ها فرصت سرمایه‌گذاری در خزانه‌ها را می‌دهد، که همچنین به آنها اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که چگونه اداره شوند و آزمایش‌های عجیبی را که در بازی‌ها کشف می‌کنیم، توضیح می‌دهد.

جای تعجب نیست که برخی حاضر نیستند برای پروژه ای پول بگذارند که تنها در صورت فرو ریختن بمب ها به نتیجه می رسد، که تضمینی نیست. اما Vault-Tec برای این کار برنامه‌ریزی کرده است و نشان می‌دهد که بعد از همه، آنها هستند که بمب‌ها را رها می‌کنند.


این اولین تلاش برای افشای اینکه چه کسی بمب ها را در Fallout انداخته نیست


به نظر می رسد طرفداران در این توضیح اختلاف نظر دارند، که با توجه به مدت زمانی که این سوال در مورد جنگ بزرگ بی پاسخ مانده است قابل درک است. با این حال، اگر همه چیز به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت، شاید این پاسخی بود که سال‌ها پیش به ما داده شد، زیرا این بسیار نزدیک به افشاگری است که قرار بود در فیلم لغو شده Fallout رخ دهد. مطابق با درمان فیلم کشف شده برای فیلم حذف شده Fallout:

اولین بمب هسته ای توسط خالق خزانه ها، یک تاجر متعصب که می خواست پیشگویی خود در مورد نابودی جهان را محقق کند، پرتاب شد. اولین بمب باعث ایجاد یک واکنش زنجیره ای وحشت زده در میان کشورهای دیگر شد که منجر به یک جنگ جهانی سوم 4 ساعته شد.

با این اوصاف، تیم کین، سازنده سریال، ایده های دیگری داشت. سال گذشته، او فاش کرد که در ذهنش، این چین بود که اولین بمب اتمی را در پاسخ به کشف اینکه ایالات متحده در حال کار بر روی ویروس تکاملی اجباری (FEV) است، پرتاب کرد. حداقل، کاین تا کنون از نمایش Fallout لذت می برد، زیرا در اولین نمایش قبل از انتشار آن شرکت کرده است. امیدوارم این موضوع برای او خراب نشود.

بعد

Fallout آمازون اگر شما نمی خواهید، Canon نیست

اگر از retcon در Fallout آزارتان می دهد، فقط وانمود کنید که این اتفاق نیفتاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا