بازی

تاریخ انتشار Fallout Show یک روز به جلو رفت

نکات برجسته

  • نمایش Fallout در تاریخ 10 آوریل، این چهارشنبه، که یک روز زودتر از موعد مقرر است، نمایش داده می شود.
  • تمام هشت قسمت فصل اول به یکباره در حال پخش شدن هستند.
  • از ساعت 6 عصر PT به بعد در Prime Video در دسترس خواهد بود.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

تاریخ انتشار سریال Fallout در حال انتقال به جلو است و اکنون قرار است در 10 آوریل پخش شود. این بدان معناست که از فردا می‌توانیم تمام هشت قسمت فصل اول را که از ساعت 18 PT به بعد در دسترس هستند تماشا کنیم.

این برای طرفداران در ایالات متحده ایده آل است، اما در جاهای دیگر کمی ناخوشایند است. اگر می‌خواهید جزو اولین افرادی باشید که Fallout را در سراسر اروپا تماشا می‌کنند، پس از ساعت 2 بامداد زودتر تماشا خواهید کرد. با این حال، دریافت آن 24 ساعت جلوتر از زمان، یک امتیاز غیرمنتظره است، حتی اگر برخی از ما در طول نمایش شبانه در خواب باشیم.

برای آن دسته از شما که برای نمایش پرایم ویدیو بیدار خواهید بود، آمازون میزبان یک رویداد تبلیغاتی در سرویس پخش است. کاملاً مشخص نیست که چگونه کار خواهد کرد، اما به ما گفته شده است که به طرفداران اجازه می دهد “جناح خود را انتخاب کنند” و با یکدیگر در یک چت زنده تعامل کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام دسته در دسترس هستند، اما تاکنون موارد زیر را در تریلرها دیده‌ایم:


  • ساکنان طاق
  • اخوان فولاد
  • جمهوری کالیفرنیای جدید (یا پرچم آن، حداقل)
  • مهاجمان


از Fallout Show چه انتظاری داریم؟

در مصاحبه‌های مختلف، عوامل سازنده نمایش Fallout جزئیات بیشتری در مورد انتظارات ما از این اقتباس به ما داده‌اند. بازیگر آرون موتن قبلاً به ما گفته بود که زره قدرتی که در نمایش استفاده می‌شود واقعی است و پوشیدن آن در صحنه فیلمبرداری «فرستنده» است. هاوارد کامینگز، طراح تولید، به جزئیات بیشتری در این مورد پرداخت و توضیح داد که این لباس یکی از کاربردی‌ترین لباس‌هایی بود که سازندگانش وظیفه ساختن آن را بر عهده داشتند.


خارج از زیبایی شناسی Fallout، خدمه معتقدند که نمایش روح بازی را نیز به تصویر می کشد. یکی از مجریان برنامه، گراهام واگنر، گفت که طنز Fallout در نمایش “پخته” شده است و با وجود اینکه برای یک پلتفرم استریم متعلق به آمازون ساخته شده است، مضامین ضدشرکتی آن همچنان وجود دارد. در واقع، واگنر می‌گوید که اجرای نمایشی مانند Fallout در Prime Video را دوست داشته است، بنابراین او از انتظارات طرفداران از یک اقتباس Fallout بسیار آگاه است.

Fallout در تاریخ 10 آوریل در Prime Video پخش خواهد شد. هر قسمت در فصل اول آن در دسترس خواهد بود.

بعد

من نگران هستم که هرگز دروازه بالدور 3 را تمام نکنم

Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال بازی کرده‌ام، پس چرا ماه‌ها می‌شود که آن را انتخاب نکرده‌ام؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا