بازی

در Final Fantasy X کدام شبکه کره ای را باید انتخاب کنید؟

در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما در درک تفاوت‌های بین شبکه‌های استاندارد و Expert Sphere در FFX است و کدامیک را باید انتخاب کنید.


لینک های سریع

  • کدام شبکه کره ای را باید انتخاب کنید؟

زمانی که در ابتدا منتشر شد، فاینال فانتزی 10 فقط یک راه داشت که کاراکترها را می توان با استفاده از سیستم Sphere Grid توسعه داد. هنگامی که بازی در مناطق PAL منتشر شد، با تمام نسخه های بین المللی اضافه شده، از جمله یک Sphere Grid کاملاً جدید، به روز شد.


مطالب مرتبط: Final Fantasy 10: How To Get Anima

پس از شروع یک بازی جدید، از بازیکنان پرسیده می شود که آیا می خواهند از شبکه استاندارد کره استفاده کنند یا از شبکه جدید Expert Sphere. همانطور که از نام آنها پیداست، شبکه استاندارد منجر به شخصیت هایی با نقش های بسیار مشخص می شود که بازی برای آنها متعادل است. از سوی دیگر، شبکه Expert، به بازیکن انعطاف پذیری بیشتری در نحوه توسعه شخصیت های خود می دهد.

گیمر ویدیوی روز

به روز شده در 25 فوریه 2023: Final Fantasy 10 یک کلاسیک ابدی در مجموعه‌ای است که هر روز طرفداران جدیدی پیدا می‌کند. ما این مقاله را بررسی کرده‌ایم تا خوانایی را بهبود بخشیم و مطمئن شویم که در مورد اینکه کدام شبکه کره برای شما مناسب است، به خوبی آگاه هستید.


مقایسه شبکه ها

Final Fantasy 10 Sphere Grid

Final Fantasy 10 Tidus’s Sphere Grid

فاحش ترین تفاوت بین دو شبکه در فاینال فانتزی 10 این است که هر شخصیت از کجا شروع می شود.

در شبکه استاندارد، همه اعضای حزب بسیار دور از یکدیگر شروع می شوند. این به این معنی است که آنها از نظر عملکرد بخش های شبکه خود را دارند و مسیری را دارند که تا رسیدن به انتهای مسیر انحراف کمی ارائه می دهد. این هر شخصیت را به خوبی در نقش آنها تعریف می کند – تیدوس یک جنگجو با چابکی زیاد است، لولو یک جادوگر سیاه است و غیره.

از سوی دیگر، Expert Grid دارای همه کاراکترهایی است که از یک گره شروع می شوند. در حالی که هر کدام شروع به اتصال به بخشی از شبکه می کنند که با بخش آنها در شبکه استاندارد قابل مقایسه است، ارسال هر شخصیت به هر مسیری که می خواهید بسیار آسان است.

اگر می خواهید Tidus را به جادوی سفید خود تبدیل کنید و لولو را به مبارزی تبدیل کنید که بیماری های وضعیتی زیادی را ایجاد می کند، انجام این کار در توان شماست. شخصیت‌هایی که مسیرشان را تغییر می‌دهند، در اوایل کار دشواری خواهند داشت، اما در نهایت به اندازه کافی قوی خواهند بود تا بتوانند نقش جدید خود را جا بیندازند.

کدام شبکه کره ای را باید انتخاب کنید؟

Final Fantasy 10 Tidus با استفاده از Spiral Cut Overdrive

شکست دادن بازی با استفاده از هر یک از شبکه ها بیش از حد ممکن است. در حالی که استاندارد Grid این کار را به خوبی انجام می دهد، استفاده از Expert Grid ایده خوبی برای کسانی است که می خواهند کمی با شخصیت ها و ساخت های خود آزمایش کنند. حتی زمانی که به حداکثر رساندن آمار در نظر گرفته شود، هر دو گرید برای شکست دادن سخت‌ترین ابر باس‌های بازی کار می‌کنند.

مزایای خاصی که Expert Grid نسبت به شبکه استاندارد دارد عبارتند از در دسترس بودن خیلی زود Lancet برای هر عضو حزب، که به ویژه برای جادوگرانی که به MP نیاز دارند خوب است، و دسترسی به Steal and Use در همان اوایل به دست آوردن اولین صفحه کلید سطح یک خود. اینکه بتوانید طلسم های اصلی جادوی سیاه و سفید را بر روی چندین شخصیت انتخاب کنید نیز بسیار خوب است.

نکته ای که ممکن است مردم را تحت تأثیر قرار دهد این است گرید استاندارد به طور کلی گره های بیشتری دارد. در نهایت، این بدان معنی است که می توان آمارهای مهم رزمی را به حداکثر رساند در حالی که به حداکثر 99999 HP می رسد با سنگ زنی و جمع آوری کره کافی. این شاهکار در Expert Grid امکان پذیر نیست به لطف داشتن گره های کمتر، اما لازم نیست.

بعدی: فاینال فانتزی 10: همه مکان های سلاح های آسمانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا