بازی

[Update] طبق گزارشات، اکتیویژن بلیزارد کار از راه دور را حذف می‌کند، علی‌رغم اینکه کارکنان از آنجا دور می‌شوند

کارگران اکتیویژن بلیزارد با رفت و آمدهای طولانی و پرهزینه مواجه می شوند، زیرا به آنها گفته می شود که بدون اخطار کمی به دفتر بازگردند.


به‌روزرسانی 15/02/2023: سخنگوی اکتیویژن بلیزارد با TheGamer تماس گرفته است تا تأیید کند که تیم‌هایش را در سال گذشته به دفتر بازگردانده است و «برنامه‌ای را بر اساس بهترین چیز برای کسب‌وکار ما و تیم‌های ما سفارشی‌سازی کرده است». که مشتاقانه منتظر “افزایش همکاری حضوری و لحظه ای و فرصت هایی است که این تغییر به ارمغان خواهد آورد.”


کارگران اکتیویژن بلیزارد در حال صحبت هستند و ادعا می کنند که مجبور شده اند بدون هشدار کمی به دفتر بازگردند. این درحالی است که این شرکت ظاهراً به طرح کار از راه دور خود پایان می دهد، علیرغم اینکه برخی از توسعه دهندگان با این فرض که می توانند از خانه به کار خود ادامه دهند، از دفتر دورتر می شوند.

این همچنین در شرایطی رخ می دهد که بحران هزینه زندگی بسیاری را نگران کرده است که آنها نمی توانند هزینه رفت و آمد را بپردازند و مجبور خواهند بود برای مسکن گران تر در نزدیکی اداره بپردازند. البته، برخی نیز نگران هستند که این امر آنها را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به کووید-19 قرار دهد، به خصوص اگر آنها به طور خاص به دنبال موقعیت کاری از راه دور باشند زیرا از نظر بالینی آسیب پذیر هستند.

مرتبط: مصاحبه: کلمات کلیدی توسعه دهندگان توانایی پرداخت هزینه کار را نداشتند، بنابراین آنها اتحادیه شدند

بخشی از ایمیلی که گفته می شود توسط روسای Activision Blizzard ارسال شده است در Reddit به اشتراک گذاشته شد (با تشکر، VGC). این نشان می دهد که به کارگران گفته می شود که از 10 آوریل باید در دفتر کار کنند و پس از تقریباً سه سال کار از راه دور به آنها کمتر از دو ماه آماده می شود.

کاربر Reddit که در ابتدا این ایمیل را به اشتراک گذاشت، DrHilarious_PHD، می‌گوید که روسا درخواست‌های کارگران معلول را برای ادامه کار از خانه «رد می‌کنند»، زیرا ممکن است در برابر کووید آسیب‌پذیرتر باشند، یا به سادگی برای ورود به دفتر تلاش کنند و این کار را انجام دهند. اطلاعیه کوتاه آنها همچنین می گویند که کارگران شروع به اعتراض و کناره گیری در مورد این پیشرفت کرده اند، بنابراین می توانیم شاهد علاقه مجدد به اتحادیه سازی در اکتیویژن بلیزارد باشیم.

DrHilarious_PHD می‌گوید: «متاسفانه، شعبه اجرایی Activision-Blizzard-King نمی‌داند که ما در QA چگونه کار می‌کنیم، و فکر نمی‌کنم برای آنها مهم باشد. آنها همچنین می گویند که این تاریخ 10 آوریل “غیرقابل مذاکره” است.

این مورد توسط کاربر @LeastMyHairIsOk در توییتر پشتیبان‌گیری شد، که موضوعی را در مورد جزئیات این وضعیت نوشت. آنها می گویند که “اکثریت کارمندان ABK علاقه ای به بازگشت به دفتر ندارند”، اما ظاهراً در این مورد نظری ندارند.

دیگران به این موضوع پاسخ می دهند و موافقند که این عواقب فاجعه باری برای کارمندان خواهد داشت. حتی یکی می گوید که رفت و آمد آنها می تواند 14 ساعت طول بکشد، با این فرض که کار از راه دور آنها از راه دور باقی می ماند.

اکتیویژن بلیزارد در زمان نگارش این گزارش به این گزارش ها پاسخی نداده است.

بعدی: بررسی خط نوار نهایی Theaththym – Da Da Da Da Da Da Da Daaah

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا