شبکه های اجتماعی

holi ar: اسنپ چت «شهر خود را رنگ کنید» فیلتر لنز Holi AR: آنها چیست

اسنپ ​​چت دارد این را جشن می گیرد هولی فصل با جدید واقعیت افزوده فیلترها این فیلترهای AR منحصربه‌فرد ادعا می‌کنند که تجربه‌های همهجانبه‌ای را با روح جشن ارائه می‌دهند. کاربران اسنپ چت می توانند با این طیف از لنزها و تجربیات جدیدی که در این پلتفرم در دسترس هستند، جشنی رنگارنگ داشته باشند. با استفاده از این فیلترها، کاربران می‌توانند شهرهای هند را با آبرنگ‌های واقعیت افزوده از طریق لنز جدید «شهرت را رنگ کن» و بسیاری موارد دیگر تغییر دهند.

اسنپ ​​چت Holi AR فیلترها
این شرکت چهار فیلتر جدید را برای ارائه یک تجربه بهبودیافته هولی معرفی کرده است. اینها جدید ضربه محکم و ناگهانیلنزهای چت واقعیت افزوده عبارتند از — لنز برجسته «شهر خود را رنگ آمیزی کنید»، تصاحب نقشه اسنپ سفارشی، با مضمون هولی بیتموجی قطره مد، برچسب های موضعی و لنزهای Holi AR. این شرکت همچنین چند نمایش بصری از لنزهای برجسته را به اشتراک گذاشته است.

چگونه اسنپ چت ChatGPT را پذیرفته است
پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به اسنپ، اسنپ چت اخیراً ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی ویروسی ChatGPT را در این پلتفرم ادغام کرده است. چت بات توسط استارتاپ تحقیقاتی هوش مصنوعی OpenAI با پشتیبانی مایکروسافت راه اندازی شد. چت ربات اسنپ چت که به عنوان هوش مصنوعی من شناخته می شود، از آخرین نسخه ChatGPT OpenAI پشتیبانی می کند.

کاربران اسنپ چت می توانند چت بات را که در بالای برگه چت برنامه پین ​​شده است پیدا کنند. در بالای مکالمه با دوستان قابل مشاهده خواهد بود. ربات چت هوش مصنوعی من فقط برای مشترکین +Snapchat در دسترس خواهد بود. Snapchat+ با قیمت 3.99 دلار در ماه در دسترس است.

همچنین بخوانید

توضیح داد که چگونه OpenAI توسعه دهندگان را قادر می سازد از ChatGPT در برنامه های خود استفاده کنند
اسنپ ​​ممکن است به زودی از پروژه amp39AR خود برای businessesamp39 رونمایی کند

مدیر عامل اسنپ ایوان اشپیگل همچنین گزارش شده است که پیش بینی کرده است که چت ربات های هوش مصنوعی “به طور فزاینده ای به بخشی از زندگی روزمره افراد بیشتری تبدیل خواهند شد.” ربات چت هوش مصنوعی من باید از اعتماد و دستورالعمل های ایمنی شرکت پیروی کند. این کار ربات چت را از دادن پاسخ‌های نامناسب که ممکن است شامل خشونت، فحاشی، محتوای صریح جنسی، یا نظرات درباره موضوعات مزخرف باشد، محدود می‌کند.

با این حال، هوش مصنوعی من اسنپ چت با ChatGPT متفاوت است زیرا نمی تواند شعر و مقاله بنویسد. این شرکت قول داده است که به بهبود ربات چت خود ادامه دهد اسنپ ​​چتترها از آن استفاده کنید و پاسخ های نامناسب را گزارش دهید. هوش مصنوعی من هیچ راهنمایی یا محافظی برای تعامل با کاربران ندارد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا