بازی

سریال تیراندازی اول شخص فراموش شده

در طول سال‌ها تعداد زیادی تیراندازی اول شخص وجود داشته است که یادآوری همه آنها که آمده و رفته اند، دشوار است. حتی سریال هایی که طرفداران فداکاری داشته اند به ظاهر توسط توسعه دهندگان یا حتی کل شرکت ها به نفع سرمایه گذاری های سودآورتر فراموش شده اند. به نظر می رسد اکثر مردم موافق هستند که این یک تراژدی است.


مطالب مرتبط: بهترین باس فایت ها در بازی های FPS

گاهی اوقات، حتی طرفداران یک سریال را فراموش می‌کنند، زیرا این روزها در بازار تیراندازی اول شخص، گزینه‌های کافی وجود دارد. یک بازی می تواند منتشر شود و مورد علاقه طرفداران قرار گیرد، اما ممکن است فاقد چیزی باشد که از تبدیل شدن به یک سریال غالب یا دریافت دنباله آن جلوگیری کند.

گیمر ویدیوی روز

10 TimeSplitters

افرادی هستند که به شوترهای کلاسیک علاقه دارند و آنهایی که عاشق سری TimeSplitters هستند کمی سلیقه کلاسیک دارند. این مجموعه داستان سرگرم‌کننده‌ای از سفر در زمان و مکان را روایت می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در برخی از تنظیمات هیجان‌انگیز مقداری عملکرد FPS داشته باشید.

این سریال در اوایل دهه 2000 سه اثر داشت، اما از سال 2005 تا کنون هیچ اثری از آن دیده نشده است. یک جنبش کوچک طرفداران برای احیای سریال در دوران مدرن وجود دارد، اما در بیشتر موارد، طرفداران و استودیوها به نظر می رسند. گروهبان کورتز را فراموش کرده ام.

9 تاریک کامل

جوانا دارک دو اسلحه با هواپیما و منظره شهری در پس‌زمینه در دست دارد.

هرکسی که در اوج بازی Nintendo 64 بزرگ شده باشد، احتمالاً در مقطعی به Perfect Dark دست یافته است. این بازی یکی از گسترده ترین و مبتکرترین تیراندازهای آن دوران بود و آنقدر خوب بود که حتی از نظر بسیاری از مردم رقیب GoldenEye بود.

ماجراهای جوآنا دارک به قدری هیجان انگیز بود که بازی در سال 2010 دنباله ای برای ایکس باکس 360 پیدا کرد که بهتر از آن چیزی است که برخی از سری های فراموش شده دیگر می توانند بگویند، اما از آن زمان تا کنون هر گونه اشاره ای به FPS تاریک شده است.

8 ندای خوارز

Call Of Juarez Bound In Blood دو برادر آماده هستند

به نظر می رسد سری Call of Juarez برای کسانی که عاشق تیراندازی با تم وسترن هستند مناسب باشد، اما شاید منصفانه باشد که بگوییم این ژانر دقیقاً پررونق نیست. این مجموعه در سال 2006 وارد صحنه شد، اما از سال 2013 بازی جدیدی وجود نداشته است.

مطالب مرتبط: بهترین طراحی صدا در بازی های FPS

برای اعتبار بخشیدن به آن، این مجموعه سعی کرد خود را با زمان هایی که Call Of Duty روز به روز محبوب تر می شد وفق دهد، اما به نظر می رسد که بیشتر از آن جا مانده است. برخی از بازی‌ها دارای مکانیک دوئل منحصربه‌فردی هستند که بسیار سرگرم‌کننده است، اما واضح است که برای حفظ آن در ذهن طرفداران کافی نیست.

7 دوک نوکم

اسکرین شات از بازی لغو شده Duke Nukem 3D: Reloaded.
تصویر: juanlurve

این روزها، به نظر می رسد که اکثر گیمرها از ایده شخصیت Duke Nukem بیشتر از بازی هایی که او در آن حضور دارد لذت می برند. احیا شد، این مثل همیشه درست بود.

احتمالاً همیشه به‌روزرسانی‌های کوچک تصادفی برای عرضه مجدد عناوین کلاسیک در کنسول‌های جدیدتر وجود خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که این روزها حتی استودیوها نیز از IP دست کشیده‌اند. منطقی است: ترجمه Duke Nukem به دوران مدرن بدون تغییر کامل شخصیت کمی سخت است.

6 نیروی دلتا

توسعه تیم سابر دلتا فورس بلک هاوک داون نایت ویژن

اگرچه Delta Force تقریباً یکی دیگر از آن بازی‌های جنگی بود، اما افراد زیادی بودند که از بازی‌ها لذت بردند. آنها هرگز زیباترین نبودند، اما مردم در عناوین سرگرمی زیادی پیدا کردند.

مسئله این است که بیشتر بازی‌ها به شما خلاصه می‌شود که کنترل عملیات‌های مختلف نظامی را که همه به آن عادت کرده‌اند، به دست بگیرید. از آنجایی که نوآوری زیادی در ژانری که تحت سلطه Call of Duty و Battlefield است، وجود ندارد، از سال 2009، ورودی جدیدی از این سری منتشر نشده است.

5 ترس

اثر هنری FEAR (First Encounter Assault Recon).

تقریباً شگفت‌آور است که بازی‌های Fear بیشتری وجود نداشته است، با توجه به اینکه کل این سری مورد علاقه طرفداران است. بازی‌ها همگی دارای روایت‌های جذاب، مکانیک‌های سرگرم‌کننده و سطوح هیجان‌انگیز زیادی هستند.

بازی‌ها در سال 2005 شروع به انتشار کردند و نسخه نهایی این سری یک عنوان آنلاین در سال 2014 بود. از آن زمان، طرفداران این سری امیدوار بودند که هر گونه زمزمه‌ای از یک بازی جدید وجود داشته باشد، اما تا کنون به آنها اجازه داده شده است. پایین. شاید یک روز سریال با نوسان برگردد.

4 نمای خانه

هدف تفنگ به سمت خودروی کتک خورده با ساختمان ها و دود در پس زمینه.

زمانی که Homefront در سال 2011 وارد فروشگاه‌ها شد، بسیاری از مردم مشتاقانه منتظر داستانی هیجان‌انگیز بودند. متأسفانه، کل بازی با بررسی‌های متفاوتی روبرو شد که باعث شد آن را بی‌تفاوت و تقریباً بلافاصله فراموش کنند.

این سریال در سال 2016 دوباره تلاش کرد، اما یک بار دیگر همان مشکلات برای آنها پیش آمد. این روزها، Homefront به طور کلی به عنوان یک بازی در میان طرفداران تیراندازی اول شخص استفاده می شود، بنابراین تلاش برای احیای این سری در سال 2016 ممکن است آخرین تلاش باشد.

3 منطقه کشتار

شخصیت Killzone 2 به سمت راست با یک سایت ساخت و ساز در پس‌زمینه با بارش باران نگاه می‌کند.

دومین بازی Killzone یکی از محبوب ترین بازی های FPS در پلی استیشن 3 است، اما به نظر می رسد این سری نتوانسته است داستان و اکشن خود را متنوع کند. این سریال که در ابتدا از سال 2004 شروع شد، حتی یک دهه هم نتوانست پخش شود.

مطالب مرتبط: بازی‌های FPS تک‌نفره که نیاز به همکاری دارند

طرفداران از سال 2013 وارد این سری نشده‌اند، اما با توجه به اینکه پلی‌استیشن هرگز از ذکر این سری طفره نرفت، این احتمال وجود دارد که برنامه‌هایی برای احیای این سری در آینده نزدیک وجود داشته باشد، حتی اگر مردم آن را فراموش کرده باشند. .

2 مقاومت

جمجمه ای با چهار حدقه و فن های تیز روی زمین در میان سیم خاردار نشسته است.

متأسفانه برای طرفداران سری Resistance، کسانی که در پشت صحنه توسعه هستند کاملاً پر سر و صدا بوده اند که برنامه ای برای دست زدن به این بازی ها به این زودی وجود ندارد. این سری از سال 2006 تا 2012 یکی از محصولات اصلی پلی استیشن بود، اما از آن زمان تا کنون شاهد نسخه جدیدی از آن نبودیم.

روایت تاریخ متناوب منحصر به فرد در آن روز بسیار سرگرم کننده بود و احتمالاً چیزی بود که می توانست با تغییری تازه دوباره احیا شود. متأسفانه، Insomniac احتمالاً این روزها کمی مشغول تمرکز بر عناوین گاوهای نقدی مانند سری Spider-Man است.

1 نیش زدن

هدف گرفتن تی رکس

سریال Turok به نظر می رسد که باید پول چاپ کند. این یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن با موجودات دایناسور بیگانه مبارزه می کنید. متأسفانه، محبوبیت سریال در طول سال ها به آرامی کاهش یافت تا اینکه از بین رفت.

جدیدترین تلاش، نوعی احیای کامل در سال 2008 بود. متأسفانه، احیای آن در دام آن زمان افتاد که شبیه هر بازی FPS دیگری در بازار بود، بنابراین Turok نادیده گرفته شد و یک مفهوم سری فوق العاده از آن به جا گذاشت. جذب نسل جدید گیمرها.

بعدی: بازی های FPS با بهترین داستان ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا