شبکه های اجتماعی

به دنبال نکات گوش مناسب برای AirPods خود هستید؟ در اینجا نحوه انتخاب یکی از آنها آورده شده است

Apple AirPods Pro با انتخابی از گوش های سیلیکونی کوچک، متوسط ​​و بزرگ ارائه می شود. مهم است که نوک گوش به خوبی با مجرای گوش مهر و موم کند. وقتی تناسب مناسب باشد، باعث حذف بهتر نویز می شود و موسیقی صدای بیس غنی دارد. برای کسانی که بی خبرند، AirPods Pro نوک گوش (نسل اول) مش به طور قابل توجهی متراکم تر از نوک گوش AirPods Pro (نسل دوم) است.

آیا در AirPods Pro (نسل اول) و AirPods Pro (نسل دوم) همان نوک گوش وجود دارد؟
خیر، نوک گوش در AirPods Pro (نسل اول) و AirPods Pro (نسل دوم) از نظر تعداد گوشواره ها متفاوت است. AirPods Pro (نسل دوم) دارای چهار اندازه نوک گوش است. اندازه متوسط ​​قبلاً به AirPods متصل شده است. بقیه – اندازه های بسیار کوچک، کوچک و بزرگ در جعبه ای قرار دارند که AirPods Pro وارد آن شده است. AirPods Pro (نسل اول) – از سوی دیگر – در سه مدل مختلف ارائه می شود. اندازه نوک گوش اندازه متوسط ​​قبلاً ضمیمه شده است و اندازه‌های کوچک و بزرگ در جعبه‌ای که AirPods Pro شما در آن قرار داده شده است.

اگر مطمئن نیستید که بهترین کیفیت صدا و حذف نویز را دریافت می‌کنید، می‌توانید از Ear Tip Fit Test استفاده کنید. یک تناسب راحت با مهر و موم خوب انتخاب کنید.

1.

در حالی که AirPods Pro خود را در گوش خود دارید و به iPhone یا iPad خود متصل هستید، به تنظیمات بروید و سپس گزینه بلوتوث را جستجو کنید.

2.

روی دکمه اطلاعات بیشتر در کنار AirPods در لیست دستگاه ها ضربه بزنید.

3.

روی Ear Tip Fit Test ضربه بزنید. (با iOS یا iPadOS 13.2 یا بالاتر کار می کند).

4.

روی Continue ضربه بزنید، سپس روی دکمه Play ضربه بزنید.

نتیجه
سیب می گوید که نوک گوش به طور خاص برای نسل AirPods Pro آنها طراحی شده است تا بهترین تجربه صوتی را ارائه دهد. بنابراین، از گوش هایی که با AirPods Pro ارائه می شوند استفاده کنید.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا