بازی

Fortnite در حال ارائه یک حالت رتبه بندی بالقوه است

فورتنایت مدت زیادی است که وجود داشته است، و از زمانی که عنوان بتل رویال در سال 2017 عرضه شد، حالت های بی پایان و محتوای جدید را برای تازه نگه داشتن چیزها اضافه کرده است. با این حال، چیزی که هنوز معرفی نشده است، حالت رتبه بندی کامل است. ، چیزی که به طور فزاینده ای در صحنه خدمات زنده محبوب می شود. به نظر می رسد که ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا Epic Games اکنون اضافه شدن بازی Ranked را به اشتراک گذاشته است.


جزئیات هنوز در حال حاضر بسیار پراکنده است، زیرا Epic در حال حاضر تنها یک تیزر کوتاه در حساب رسمی توییتر Fortnite منتشر کرده است. در این تیزر، Epic چندین نشان را به نمایش می گذارد که باعث افزایش پیچیدگی و کیفیت می شود. در مجموع هشت نشان وجود دارد که هر یک احتمالاً نشان دهنده یک رتبه است. ما نمی دانیم که عنوان این نشان ها چیست، اگرچه به وضوح می توانید ببینید که سه مورد اول به ترتیب برنز، نقره و طلا هستند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: چه زمانی Fortnite احترامی را که شایسته است به دست خواهد آورد؟

این تقریباً تمام چیزی است که Epic در حال حاضر تصمیم گرفته است تا با ما به اشتراک بگذارد و طرفداران را به حدس و گمان و هیجان خود رها کند. ما نمی دانیم که Epic قرار است چه زمانی این حالت رتبه بندی بالقوه جدید را اضافه کند، به هر شکلی که قرار است داشته باشد، اما به احتمال زیاد می تواند اضافه شدن جدیدی به فصل 3 فصل 4 باشد، که انتظار می رود در ابتدای ژوئن آغاز شود. حداقل می دانیم که در راه است، و طرفداران Fortnite بیش از حد از آن هیجان زده هستند.

پاسخ‌ها به تیزر کوچک فورتنایت مملو از طرفداران هیجان‌انگیز است، زیرا به نظر می‌رسد در صورتی که Epic به پایان برسد، حالت رتبه‌بندی یک افزونه بسیار محبوب خواهد بود. افراد زیادی وجود دارند که این حالت را “تغییر کننده بازی” می نامند، و دیگران انگشتان خود را روی هم می گذارند که Ranked می تواند در No Build نیز بازی کند. همچنین افراد کمی وجود دارند که مایلند به Fortnite بازگردند تا حالت رتبه‌بندی جدید را امتحان کنند، به این معنی که این عنوان می‌تواند شاهد افزایش بازیکنان بازگشته در فصل آینده باشد.

در مورد سایر موارد جدید که به زودی به Fortnite عرضه می شود، اخیراً توسط فروشگاه پلی استیشن 4 پلی استیشن فاش شده است که گوکو بلک بازی Dragon Ball به عنوان بتل رویال همانطور که قبلاً شایعه شده بود می رود. فورتنایت این روزها بسیار مشتاق است تا همکاری های انیمیشنی را انجام دهد – با همکاری Attack on Titan که جدیدترین نمونه آن است – بنابراین جای تعجب نیست که Epic پس از موفقیت همکاری قبلی در سال گذشته دوباره با Dragon Ball همکاری کند.

بعدی: من تئوری هایی درباره آنچه که در این جشنواره بازی تابستانی فاش می شود دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا