بازی

طرفداران فورتنایت از قیمت پوسته های آواتار و تغییرات نادر خشمگین هستند

نکات برجسته

  • بازیکنان فورتنایت از قیمت گذاری آواتار اخیر: The Last Airbender خشمگین هستند و پوسته ها را «گران قیمت» می نامند.
  • طرفداران از بسته‌های اخیراً منتشر شده به دلیل گران بودن و نداشتن ویرایش‌های سبک انتقاد کرده‌اند.
  • آنها همچنین حذف اخیر سیستم کمیاب در بازی را هدف گرفته‌اند، کاری که برخی فکر می‌کنند Epic برای پرداخت هزینه بیش از حد برای لوازم آرایشی سطح پایین‌تر انجام داده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اگر از طرفداران Avatar: The Last Airbender هستید، به احتمال زیاد منتظر همکاری اخیر Fortnite هستید که Aang، Zuko، Katara و Toph (با عرض پوزش Sokka) به جزیره رفته اند. هر چهار شخصیت به فروشگاه آیتم اضافه شده اند تا این همکاری را جشن بگیرند، همراه با برخی از شکلک ها و آیتم هایی با تم آواتار، اما بسیاری از بازیکنان پس از دیدن قیمت ها عصبانی شده اند.

مدت کوتاهی پس از اضافه شدن پوسته ها به فروشگاه آیتم ها، طرفداران به Reddit رفتند تا از توسعه دهنده Epic Games که آنها را تا حد مضحکی «قیمت بیش از حد» کرده و برای هر کاراکتر 2000 V-Bucks دریافت می کند، شکایت کنند. به عنوان مثال، کاربر Vincenzodraws از Epic به دلیل «ارزش ندادن» به بازیکنانش انتقاد می‌کند و از ناشر درخواست می‌کند که از قیمت‌گذاری بیش از حد پوسته‌های همکاری خودداری کند زیرا V-Bucks از آسمان «نمی‌افتد».


Vincenzodraws نیز تنها طرفدار این شکایات نیست، زیرا کاربر Kiritophantomhive نظر مشابهی را منتشر کرده است که از قیمت پوسته‌های آواتار خشمگین شده است که از حمایت مشابهی از بازیکنان دیگر برخوردار شده است. در نظرات این پست Reddit، بازیکنان قیمت‌گذاری را «کاملاً خفاش‌ها» دیوانه‌کننده می‌خوانند، و همچنین از Epic انتقاد می‌کنند که هیچ ویرایشی در سبک در کنار پوسته‌های اصلی که در همکاری‌های قبلی مانند Dragon Ball دیده شده بود، درج نمی‌کند.


تغییرات نادر نیز به خوبی کاهش نیافته اند


هر دو کاربر همچنین از تغییرات اخیر در مورد کمیاب در فروشگاه‌های فورتنایت شکایت دارند، زیرا ناشر تصمیم گرفت در جدیدترین به‌روزرسانی کاملاً از شر نادر بودن خلاص شود. Epic متهم به حذف عمدی رنگ‌های کمیاب در تلاش برای «فرار از هزینه بیش از حد لوازم آرایشی سطح پایین‌تر» شده است، و این که بسته‌های Epic موجود در همکاری آواتار اگر سیستم کمیاب قدیمی وجود داشته باشد، چندان زیاد نبود.

در پاسخ به پست Kiritophantomhive، یکی از کارمندان Epic با نام کاربری EmptyTux توضیح داد که نحوه قیمت گذاری هر بسته ربطی به تغییرات نادر ندارد و نشانگرهای رنگ حذف شده اند زیرا Epic می خواهد ظاهر Fortnite را در قفسه ساده کند. ” با توجه به اینکه نظر آنها به فراموشی رأی منفی داده شده است، به جرات می توان گفت که بازیکنان Fortnite قانع نشده اند، به خصوص وقتی کاربر Clydefrooog در وهله اول اشاره می کند که “هیچ کس از ابتدا درخواست حذف موارد کمیاب نکرده است”.

بعد

آیا بالاخره زمان بازی Devil May Cry 6 فرا رسیده است؟

پنج سال از Devil May Cry 5 می گذرد. ​​پس دانته کجاست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا