چه طور

5 دلیل برای منتظر ماندن برای پیکسل 8A

چه باید بدانیم

  • Pixel 8A دارای تراشه Tensor G3 قدرتمندتر، نرخ تازه‌سازی بهتر و حداکثر روشنایی است.
  • همچنین قرار است باتری کمی بهتر و تمام ویژگی‌های اخیر هوش مصنوعی گوگل داشته باشد که آن را به پیکسل 8 نزدیکتر از پیکسل 7A می‌کند.
  • گوگل به احتمال زیاد Pixel 8A را در I/O 2024 در ماه می عرضه خواهد کرد.

اگر برای خرید یک گوشی اندرویدی جدید خارش دارید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر صبر کنید. عمدتاً به این دلیل که گوگل قرار است Pixel 8A – جانشین بسیار محبوب 7A – را در کمتر از یک ماه عرضه کند، ممکن است بهترین چیزی را که گوگل با سری میان رده Pixel ‘A’ ارائه می دهد، دریافت کنید. اما اگر نمی‌دانید چرا باید منتظر عرضه پیکسل 8A باشید، در اینجا پنج دلیل وجود دارد که می‌توانید دست خود را حفظ کنید.

5 دلیل برای منتظر ماندن برای پیکسل 8A

به لطف چندین فاش، ما تقریباً اطلاعات کافی برای ایجاد برگه مشخصات Pixel 8A در اختیار داریم. اما این همچنین به ما می‌گوید که چه انتظاری از راه‌اندازی آن داریم. بنابراین اگر برای توجیه صبور بودن به دلایل عملی نیاز داشتید، در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا باید منتظر Pixel 8A باشید و چه چیزی از آن سود خواهید برد.

تصویر: توشار گوپتا (X)

عملکرد بهتر با تراشه Tensor G3

Pixel 8A تقریباً تأیید شده است که همان تراشه Tensor G3 را با دو دستگاه دیگر پیکسل 8 دریافت می کند. از نظر عملکرد خام، G3 بسیار قدرتمندتر از Tensor G2 سال گذشته است و همان جهش نسلی را نشان می دهد که بین G2 و G1 وجود دارد.

در مقایسه 7A نیز از گرمای بیش از حد رنج می برد، به خصوص زمانی که تحت بارهای کاری سنگین قرار می گیرد. اگرچه به‌روزرسانی‌ها تا حد زیادی این مشکل را کاهش داده‌اند، اما این مشکل به طور کامل ناپدید نشده است. مطمئنا، هیچ تضمینی وجود ندارد که پیکسل 8A مشکلات مشابهی نداشته باشد، اما حداقل می توان انتظار داشت که گوگل دو بار متوالی یک اشتباه را مرتکب نشود. بنابراین، اگر به 7A توجه می‌کردید، پیشنهاد می‌کنیم نه تنها عملکرد بهتر پیکسل 8A، بلکه مشکلات پیکسل 7A را نیز در نظر بگیرید.

نرخ تازه سازی بالاتر و حداکثر روشنایی

همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر پیکسل 8A از نرخ رفرش 120 هرتز بالاتری نسبت به نمایشگر 90 هرتزی پیکسل 7A برخوردار باشد. اگرچه همه چیز به احتمال زیاد ثابت خواهد ماند، از جمله نمایشگر OLED، جهش نرخ به روز رسانی آن را به اولین دستگاه پیکسل A تبدیل می کند که با پیکسل های رده بالاتر همتراز است. علاوه بر این، Pixel 8A همچنین دارای حداکثر روشنایی بالاتر از 1400 نیت است که هنگام مشاهده نمایشگر در زیر نور مستقیم خورشید مفید خواهد بود، چیزی که کاربران ممکن است ویژگی عملی‌تری نسبت به نرخ تازه‌سازی بالاتر در نظر بگیرند.

ویژگی های مشابه پیکسل 8، با هزینه کمتر

از بین تمام دستگاه‌های مختلف پیکسل A، 8A نیز ممکن است نزدیک‌ترین دستگاه به پیکسل‌های برتر نسل خود باشد. از نظر سیلیکون، اندازه و باتری، 8A فکس پیکسل 8 است. دوربین‌ها یکی از جلوه‌های آن هستند که می‌توان انتظار تفاوت‌هایی بین این دو را داشت. اما تا جایی که تراشه Tensor به پردازش عکس کمک می کند، کیفیت تصاویری که دریافت می کنید نیز چندان دور از دسترس نخواهد بود. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین چیزی را که Google ارائه می‌دهد به‌دست آورید، اما پیکسل 8 را از بودجه‌ی خود خارج کرده‌اید، Pixel 8A درست در سر راه شما خواهد بود.

باتری بهتر و شارژ بی سیم سریعتر (احتمالا)

Pixel 8A قرار است باتری کمی بهتر از Pixel 7A سال گذشته داشته باشد. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که دستگاه جدید میان‌رده ممکن است باتری حدود 4500 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 4385 میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی خود داشته باشد.

علاوه بر این، از آنجایی که Pixel 7A اولین دستگاه سری A بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد، می‌توانیم انتظار مشابهی را در دستگاه Pixel A امسال نیز داشته باشیم. آنچه مهم است این است که آیا ما شاهد افزایش سرعت حداکثر شارژ بی سیم خواهیم بود یا خیر. اگرچه هیچ تاییدی در این زمینه وجود ندارد، اما امیدواریم که توان آن بیشتر از 7.5 وات ارائه شده در پیکسل 7A باشد.

ویژگی های هوش مصنوعی و به روز رسانی نرم افزار

با وجود چندین ویژگی هوش مصنوعی که در گوشی‌های قبلی وجود دارد، می‌توانید انتظار داشته باشید که جدیدترین دستگاه پیکسل تمام خوبی‌های هوش مصنوعی را که Google ارائه می‌کند، از جمله Circle to Search، Audio Magic Eraser، Gemini و بقیه موارد را داشته باشد. و اگرچه نمی توان گفت چند سال به روز رسانی نرم افزار Pixel 8A ممکن است دریافت کند، یک سال جلوتر از 7A، حداقل یک سال دیگر آنها را ایمن خواهید کرد.

اگر در چند سال گذشته اتفاق بیفتد، ممکن است Pixel 8A در طول خود Google I/O 2024 آینده عرضه شود. بنابراین بهتر است صبر کنید، به خصوص زمانی که موضوع فقط چند هفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا